Skocz do zawartości

Spalanie mojej CBR 600F2???


kubryn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie otoz jezdze cbr 600 F2(94r.)przebieg 35000 i ostatnio sprawdzilem ile mi pali na 100km i lekko sie zdiwilem. Otoz wyszlo mi ze przyt bardzo spokojnej jezdzie(90-120)i obrotach na kazdym biegu nie wiecej jak 5,5 tys. pali mi 6l. przy czym moj brat gdy mial F1 spalala mu nie wiecej jak 5,5-6l litra nawet jak palowal to samo dotyczy sie motpcykla ktorego obecnie ma czyli F3(98r.) i tu mi sie nasuwa pytanie czy takie spalanie mojej f2 jest normalne?dodam tylko ze motocykl stal 2 lata w Niemczech i teraz dopiero ujrzal swiatlo dzienne, czy to mozliwe ze po jakims czasie spalanie sie nieco zmniejszy(choc nie wydaje mi sie)na co tzreba by bylo szcegolnie zwrocic uwage w tym przypadku?Jak jedze motocyklami(5lat) zawsze hondy tym bardziej cbr 600 uchodzily za oszczedne a ja nie chce juz widziec co by bylo jakbym mojej podkrecal na obrotach i zwiekszyl bym predkosc w czasie jazdy do 150,170!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a regulacje byly robione w dobrym warsztacie??

 

Ja tez bylem przerazony spaleniem pierwszego baku. 6,7l na 100. Ale byly to niskie temperatuy a krecilem dosc wysoko silnik. Zrobilo sie cieplej i na trasie/miasto z ciezkim pasazerem wyszlo 5,6 na 100. Teraz juz jestem pewien ze jeszcze mniej wyjdzie bo solo jezdzilem i zmniejszylem obroty na biegu jalowym bo bylo na 1400 a powinno byc na 1200obr/min

Edytowane przez bekriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a regulacje byly robione w dobrym warsztacie??

 

Ja tez bylem przerazony spaleniem pierwszego baku. 6,7l na 100. Ale byly to niskie temperatuy a krecilem dosc wysoko silnik. Zrobilo sie cieplej i na trasie/miasto z ciezkim pasazerem wyszlo 5,6 na 100. Teraz juz jestem pewien ze jeszcze mniej wyjdzie bo solo jezdzilem i zmniejszylem obroty na biegu jalowym bo bylo na 1400 a powinno byc na 1200obr/min

hmmm to teraz mnie naprawde Twoja odpowiedz zaciekawila!ja mam na jalowym obroty na 1500,1600 bo jak mialem nizej to mi przy zimnym silniku gasla i sie dusila ale fakt ze przy nagrzanym nie sparwdzalem a na 1500 chodzila bezproblemowo teraz znow bedzie robiona regulacja i po tym chyba skrece ten bieg jalowy na 1200,1300 i zobacze wtedy co sie bedzie dzialo bo faktycznie obroty na biegu jalowym powinny byc na 1200-+1000 bo czytalem ale jestem ciekaw czy ten bieg jalowy moze miec dyuzy wplyw na spalanie???widocznie jak piszesz to pewnie tak

co do filtra powietrza to byl kupiony w tym roku nowy fakt ze nie jest to filtr K&k ale jednak nofy HIFLOFILTRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj chciałbym mieć taki problem jak Ty stary, moja niunia żłopie 10 i za cholere nie jest ekonomiczna niestety, ostatnio poważnie zaczynam myśleć o zmianie na 600 bo wacha coraz droższa...

pozdro

wiesz podejrzewam ze jakbym mojej tak porzadnie odkrecil to moze i by zlopla ze 7 z groszami a sam widzisz ze to chyba nie za normalne po drugie to 600 i honda i troche za to tez zaplacilem(marka) dlatego tez wymagam ale jak Ty mowisz ze Twoja lyknie Ci 10 to rzeczywiscie wspolczuje :cool: kumpel mial gsx ere i tez mu brala 10 to pamietam ze ja sprzedal bo nie wyrabial budzetowo :wink: ja bym tylko chcial zeby moja tak przy srednim palowaniu brala do 6 a przy porzadnym 6 do 7 taki wynik by mnie zadowalal :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja F2-ka też z 94 roku pali:

 

- autostrada (2 osoby), 160-170 km/h, 5,8 l /100 km

- zakorkowany Wrocław, 5,9 l / 100 km

- normalna droga poza obszarem zabudowanym, ok. 170 km/h (ale prędkość nie taka jednostajna jak na autobanie, w wisokach zwalniam :cool: ), 6,9 l / 100 km

 

Więc podobne spalanie jak u ciebie, przejedź się jakiś odcinek szybciej (ale nie 20 km, tylko 200 km) i wtedy ocenisz spalanie przy wiekszych prędkościach.

 

ps. Poprzedni właściciel mówił, że on nigdy poniżej siódemki nie schodził :wink:

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubryn jak masz wolne obroty 1500-1600 to sie nie dziw ze tyle lyka. a ze na zimnym silniku gasnie to normalne.ja musze na ssaniu potrzymac z minute dwie i wtedy bez ssania obr trzymaja sie ~1000 i pozniej rosna w miare dalszego nagrzewania. Astarte...hmmm...to widze ze zap@%^&lasz zdrowo :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja F2-ka też z 94 roku pali:

 

- autostrada (2 osoby), 160-170 km/h, 5,8 l /100 km

 

 

pzdr @starte

no wlasnie mi co do tego pierwszego to tyle pali ale jak jade sam i predkosc nie wiecj jak 120

troche tez mnie to dziwi ze brat ma f3 i przy takiej samej jezdzie mu wychodzi o litr mniej!a przeciez silniki te az tak sie nie roznia

 

Astarte...hmmm...to widze ze zap@%^&lasz zdrowo :|

domyslam sie ze chodzi Tobie o papcie :wink: juz troche byly starte jak kupilem a ze czasami sie "jedzie szybciej".....to o to przeciez chodzi w sportach :cool: heheh pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astarte...hmmm...to widze ze zap@%^&lasz zdrowo :|

Sie lata :clap:

Ale po mieście nie szaleje i tak spalanie mam takie jak na autostradzie :wink:

 

Jak jeżdżę spokojnie, koło 120 km/h to spalanie 5,5 l / 100 km.

Sprawdziłam już mniej więcej w każdych warunkach ile pali moja Hondzia i nie jest źle :cool:

 

Gs na autostradzie przy 140 km/h palił mi koło 6 l / 100 km (więc jak widać CBR jest bardziej ekonomicznym motocyklem :crossy: ).

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...