mario1810 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jak w temacie ... Maym pytanie do ludzi przerabiajacych juz ten temat i majacych jakies praktyczne doswadczenia ( slizgi).Jak twardych srub uzyc do zamocowania crasha zeby wrazie mocnego mocnego "dzwona" sruba sie zgiela i odebrala troche energi ale nie uszkodzila silnika (ramy) . Jendoczesnie zeby wytrzymywala te "lżejsze" slizgi i crash spelnil swoje zadanie. 8.8 czy 5.8 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jakiś czas temu testowałem swoje crasch pady i zdały egzamin. Śtuba sie podgięła ale nic nie uszkodziła. nie mam pojęcia jaka jest jej twardość. Ważne jest też, by nie była zbyt długa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNT_CB1 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ... śruby wbrew pozorom nie mogą być zbyt twarde, ani zbyt miękkie... więc 10,9 odpada, 8,8 - moim zdaniem odptimum, albo 4,8 ale to już masełko i trzeba uważać przy dokręcaniu. W rzeczy samej śruba "tylko" potrzymuje, a docisnięte do (najlepiej) ramy musi być crashpad powierzchnią. ... ale oby nikomu nie było dane testować takowych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ja mam przykręcone na śruby imbusowe i po nieszczęsnym teście śruba się "ugieła" ale crashpad pozostał na swoim miejscu i rama też :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PNT_CB1 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 i po nieszczęsnym teście śruba się "ugieła" - bo takie było jej zadanie ale crashpad pozostał na swoim miejscu i rama też - no i o to chodzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 wszytkie pieknie fjanie " sruba sie ugiela" tyle ze u mnie ugiecie sruby jest rownoznaczne z popekanymi owiewakmi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ja mam śruby imbusowe 8.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 wszytkie pieknie fjanie " sruba sie ugiela" tyle ze u mnie ugiecie sruby jest rownoznaczne z popekanymi owiewakmi ;) najlepiej gdy crashpad jest mocowany nie w jednym punkcie a w 2 lub 3 to daje praktycznie 100% szanse ze sie nie wygnie i nie rozpier... plastikow oczywiscie jesli nie popier...... za szybko ja zrobilem sobie mocowania dwupunktowe przez dorobienie uchwytow do ktorych przylegaja crschpady cala powierzchnia Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ja mam z allegro i cholera jednopunktowe.... a jaka śróba jest najlepsza? tzn żeby nie uszkodzić ramy itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Maja 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 najlepiej gdy crashpad jest mocowany nie w jednym punkcie a w 2 lub 3 to daje praktycznie 100% szanse ze sie nie wygnie i nie rozpier... plastikow oczywiscie jesli nie popier...... za szybko ja zrobilem sobie mocowania dwupunktowe przez dorobienie uchwytow do ktorych przylegaja crschpady cala powierzchnia Nie no liczycie, że przy glebie plastiki się nie połamią? Może przy jakiejś delikatnej, ale nie przy mocnym dzwonie. Crash pad ma chyba chronić ramę, delke silnika, sety podnóżków itd, a nie plastki, co?Krystianen robi pady, ostatnio wydzwonił i plastiki na prawym boku ZX6 skraszowany, crash-pad wygięty, ale silnik w nietkniętym stanie, wszystkie inne poważne sprawy także...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ja mam z allegro i cholera jednopunktowe.... a jaka śróba jest najlepsza? tzn żeby nie uszkodzić ramy itp? tego sie nigdy nie przewidzi miekka sie zegnie a twarda mozewyrwac dziure albo zniszczyc gwint Nie no liczycie, że przy glebie plastiki się nie połamią? Może przy jakiejś delikatnej, ale nie przy mocnym dzwonie. Crash pad ma chyba chronić ramę, delke silnika, sety podnóżków itd, a nie plastki, co?Krystianen robi pady, ostatnio wydzwonił i plastiki na prawym boku ZX6 skraszowany, crash-pad wygięty, ale silnik w nietkniętym stanie, wszystkie inne poważne sprawy także...pzdr to bardziej niz oczywiste! ale zly craschpad moze w ogole nie pomoc Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 ja zrobilem sobie mocowania dwupunktowe przez dorobienie uchwytow do ktorych przylegaja crschpady cala powierzchnia zdob fotkki i zapodaj jestem ciekawy jak to wygląda. Dominik jaki Krysitanin robi te pady??? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Maja 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 jaki Krysitanin robi te pady??? Tenże: http://forum.motocyklistow.pl/Krystianen-m2240.htmlKrystian robi pady z aluminium, całkiem niezłe. Przy glebie zachowały się fantastycznie - starły się nieco, wygięła się też śruba mocująca, ale generalnie o to chodziło.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jakos nie przekonuja mnie pady z aluminium... Pomysl jak w dupe dostaje rama i silnik przy samym uderzeniu.Aluminium prawie wogole nie odbierze energi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 A jakby tak zrobic pada z aluminium 2 czesci a w srodku sprezyna albo jakis material pochlaniajacy energie guma albo jakies tworzywo ???? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.