Skocz do zawartości

Niskie obroty na zimnym silniku - SV650s ‘03


madee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu mam mały problem z odpaleniem mojej SV-ki. Może nie tyle z odpaleniem, co z utrzymaniem w stanie odpalonym :crossy: Po uruchomieniu maszyny, na zimnym silniku, obroty są za niskie (koło 900-1000) i dopóki silnik nie złapie jako takiej temperatury tak się utrzymują, ale nawet z tendencją do gaśnięcia silnika, jeżeli nie operuję lekko gazem. Po lekkim rozgrzaniu (wystarczy, że silnik złapie jakieś 30 stopni) obroty powoli rosną. Wygląda na to, że nie ma ssania, które w moim moto powinno być automatyczne (silnik na wtrysku, nie gaźnikach). Ktoś ma jakiś pomysł co się mogło zepsuć? Spotkał się ktoś z podobną dolegliwością?

Pomóżcie kobiecie, która nie ma pojęcia o takich sprawach :lalag:

Z góry dziękuję

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to zmieni ze ci pomozemy - tylko tyle ze bedziesz mniej wiecej wiedziala co sie dzieje. Jakiekolwiek ingerencje w uklad wtryskowy najlepiej zostawic dealerowi - to osoba ktora powinna byc najlepiej wyposazona do tego typu napraw.

Mozna domyslac sie ze nie dziala wlasciwie czujnik temperatury albo polaczenie miedzy tym czujnikiem a chipem i ten ostatni mimo nizszej temperatury nie zwieksza dawki paliwa, ale pewnosc dac moze dopiero odczytanie kodu bledu, ktory pokaze sie na czytniku.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka od wtrysku się nie zapala czyli, nic nie wskazuje na mechaniczny błąd jakiegoś czujnika (mam na myśli uszkodzenie w stylu że "nie działa". Bede jutro w Moto Stylu to sie chłopaków podpytam, póki jeszcze mają autoryzację Suzuki i cały potrzebny sprzęt.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, mam ten sam rocznik i identyczny problem, mimo że litraż inny. pojechałam z tym do polandposition'ów i co zrobili chłopaki ? podkręcili wolne obroty :) problem pozostał ale przestałam się tym przejmować bo nie wpływa to na niezawodność suzi - trzeba przyjąć że 'tak ma'

pozdr,

Ola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Babajaga i zajac- dzięki za odpowiedzi. Bardzo ciekawa przypadlosc sv-ki:) Faktem jest, że jak się rozgrzeje, nie ma problemów z gaśnieciem silnika. Z lekka "upierdliwa" jest jednak konieczność trzymania łapki na manetce gazu zanim silnik nie złapie wyższej temperatury.

No nic, może ktoś jeszcze coś wymyśli :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Babajaga i zajac- dzięki za odpowiedzi. Bardzo ciekawa przypadlosc sv-ki:) Faktem jest, że jak się rozgrzeje, nie ma problemów z gaśnieciem silnika. Z lekka "upierdliwa" jest jednak konieczność trzymania łapki na manetce gazu zanim silnik nie złapie wyższej temperatury.

No nic, może ktoś jeszcze coś wymyśli :crossy:

 

Maruda :P Ciekawe co byś mówiła jakbyś musiała manipulować cięgłem ssania przy gaźniku albo na kierownicy :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka od wtrysku się nie zapala czyli, nic nie wskazuje na mechaniczny błąd jakiegoś czujnika (mam na myśli uszkodzenie w stylu że "nie działa".

 

Pawel

 

Moze kalibracja tych czujnikow w danym roczniku "nie zadzialala":crossy:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...