Skocz do zawartości

Dlaczego nie ma fajneg nieduzego nakeda?


Gość alalala333
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego w tym kraju nie sprzedaje sie fajnych nakedow, ktore waza nie wiecej niz 155kg i maja nie wiecej niz 45KM?

Bo tacy jak my mielibyśmy co kupić, więc robią nam na złość ;P

 

A na serio: jest zapotrzebowanie na ścigacze, tanie czopery, quady i skutery. Nic innego nie idzie. Na zachodzie też nie. To po co mają robić?

Zresztą żeby mieć 45KM i 150kg, moto musiałoby sporo kosztować. Więcej niż ścigacz.

Edytowane przez fv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cagiva planeta 125, coprawda 2T ale nieduży a dotego ładny, silnik chyba identyczny z tym z mito evo i osiągi też całkiem niezłe,

 

Hyousung 125Gt? (naked)

Jak sam widzisz są nakedy nieduże i niemocne chodź zapewne chodziło ci o większe pojemności, ale jeżeli chodzi o nakedy to moim zdaniem najpiękniejszy jest ducati monster i nie ma innego motocykla który by mu mógł dorównać (czyt. nie chodzi o osiągi), ooo troche sie zagalopowałem nie na temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Bo te role zawsze spelnialy Jawy i MZty :banghead:.

Fakt, malo jest typowo nakedowych, japonskich motorkow o pojemnosci 250, 350 i 400.

XSy sie juz wykryszaja, Banditow 400 malo, CB 400 tyz stare...

Zostaje poczciwy GS500e :smile:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość alalala333

Jestem kobieta. Chce kupic pierwsze moto. Co radzicie cbr 125 (ale to tylko jakbym poszerzyla opony bo te wygladaja smiesznie - da sie? na jakie?).

Cbf 250 - troche szkoda ze szkoly na takich jezdza i ma beben z tylu.

Vtr 250 - sprowadzana, droga, moze byc problem z czesciami.

Gs 500- za ciezki, bardzo zwykly z wygladu.

Cagiva raptor 125 - super z wygladu ale malo wytrzymale moto podobno (wloskie), nie ma uzywek, dwusow (podobno wieksze prawdopodobienstwo zatarcia).

 

Heh- wybor jest trodny. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze zephyr 550. Wazy mniej wiecej tyle co gs ale klopot mozesz miec co najwyzej w przepchaniu motocykla bo podczas jazdy bedzie lepiej (ja mam xj 600 wazaca z plynami 208kg a podczas jazdy prowadzi sie bardzo lekko). Zephyrow 550 duzo nie jest i jest cholernie ladny. Jak dla mnie jest zblizony do wzorowego nakeda

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=95490552 popatrz na tego. 50 kucykow nie sprawi ci problemow.

Edytowane przez bekriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze alalalalu napisz czy mialas juz stycznosc z jakas maszyna pokroju CBF itp i bardzo pomocne by bylo jesli bys podala swoj wzrost wage itp...rozmiary nie koniecznie :smile: ale do rzeczy, bo np jesli nie mialas wczesniej do czynienia z GS 500 a np mialabys mozliwosc przejechania sie tym moto to moglabys zminic zdanie... tzn moze sie okazac w sam raz pod Twoja osobę... ale zobaczymy co napiszesz o sobie i czy mialas juz mozilowosc przejechania sie ktoras z wymienionych przez Ciebie maszyn.

 

Dosc spora liczba kobiet rozglada sie za lub ujezdza ZXR 400, niskie, niepozorne, 65 KM, piekny, ekonomiczny, co do czesci to rozne ploty chodza, 65 KM to duzo ale jezdzac z rozwaga jest do opanowania.

 

powodzenia w wyborze

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wybredna jestes. Powiem tak. Wydaje mi sie ze 250 ccm to za malo. Masa rzeczywiscie mala ale jak pisalem motocykl ktory na sucho wazy 180 bedzie lekki prowadzeniu a klopot moze sprawic samo przepchanie motocykla. 250 to dla mnie za malo ze wzgledu na v-max. Optymalnie bylo by gdyby 120 na trasie mozna bylo jechac nie przeciazajac silnika. To jest moje odczucie i jesli nie czujesz sie na silach to trzeba wzias cos mniejszego i tyle.

 

Jak cos nowszego to chyba cb500 ewentualnie ten bandit 400 ktory jest malym motocyklem.

 

Ps zephyr nie podchodzi pod choppera ani troche a produkowane byly chyba do 99r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze naked Hyosung 250 ( dwa cylindry, tarcze,28 KM ok. 150 kg, v-max wg różnych źrodeł od 130 -150 km/h). Wg testów (nie polskich) przyzwoity motorek - koreańskie motocykle są coraz lepsze.

co do Hondy CBF 250 - dobrze się sprzedaje, nie kupują jej tylko szkoły jazdy w Polsce (wiem, bo się nim interesuję), rocznik 2005 cały się sprzedał.

Ja nie jestem kobietą, ale też mnie boli, że prawie nie ma takich nakedów 4T 250-350 ccm (mówię o nowych). Zreszta enduro o podobnej pojemności też nie ma, niestety :D . Jeżdzę - prawktycznie codziennie - w 90% po (zazwyczaj zapchanym) mieście i okolicach - i NA RAZIE mi się wydaje, że 180 kilogramowa 500-tka byłaby tu przesadą. Teraz mam 125-tkę (sympatyczna, wszędzie się wepchnie, ale słaba) - i może następna bedzie CBF 250 albo Hyosung, jeśli się nic innego nie pojawi na rynku. :smile:

Bardzo żałuję, że nie ma Polsce np. Hondy VTR 250 czy Horneta 250.

Alalala333 - chcesz motocykl do jazdy rekreacyjnej czy bardziej użytkowy?

Pozdrawiam :banghead:

Edytowane przez Adam Paweł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...