Skocz do zawartości

filtr K&N po raz kolejny


kiki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój motocykl to vfr rc 24 ('89) , przebieg ok 90 tys. Mam pytanie takie - mam filterek K&n- nówka sztuka jeszcze w foli. I tu pytanie-zeby go załozyc musze dostroic gazniki-tak? Czy potrzebna jest wymiana dysz na wieksze? Dodam iz nie zalezy mi na dodatkowej mocy czy momencie obrotowym ( wazne abym nic z tych wartości nie stracił :wink: ). W szczególności podoba mi sie to, ze filtr ten jest "długo wystarczalny" :wink:. I jeszcze chciałbym sie dowiedzieć opini uzytkowników K&N - warto czy nie? A i jeszcze jedno - czy zwiekszy sie spalanie po instalacji K&N?No to juz chyba wszystko :bigrazz: . Pozdrawiam :icon_razz:

Edytowane przez kiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to najzwyklejszy filterek k&N montowany do airbox'a w zamian papierowego :smile:. No nic- zamontuje go :banghead: i bede obserwował swiece :D - jak sie bedą robić za jasne to moto pojedzie na regulacje gazników. Dzieki Adamie za odp. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też mam K&N w airbox'ie - chociaż w komplecie miałem wklejaną wkładkę do box'a. Nie trzeba nic regulować, ani nasączać filtra nowego. C.d. spalania, to na razie zrobiłem ok 500 km i różnic wielkich nie zauważyłem, z osiągami podobnie.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, a ja włozyłem K&N tydzień temu do Bandita 600 '97 i porażka. Silnik dławi się miedzy 5 a 8 tys obrotów jak mu się gwałtownie odkreci. Nie wiem co jest, może teraz dostaje zbyt duzo powietrza i jest to problem zbyt ubogiej mieszanki. Gaźników jeszcze nie regulowałem ale chyba mnie to nie ominie. jak pomoże to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, a ja włozyłem K&N tydzień temu do Bandita 600 '97 i porażka. Silnik dławi się miedzy 5 a 8 tys obrotów jak mu się gwałtownie odkreci. Nie wiem co jest, może teraz dostaje zbyt duzo powietrza i jest to problem zbyt ubogiej mieszanki. Gaźników jeszcze nie regulowałem ale chyba mnie to nie ominie. jak pomoże to dam znać.

niestety nie tobie jednemu pojawiła sie dziura w obrotach po zamontowaniu zamiennika firmy k&n ... cudów nie ma , zmniejszając opory w dolocie automatycznie zwiększasz pojemność układu dolotowego , którego pojemność ma bardzo duże znaczenie w silnikach wolno ssących . Jeszcze większe ma to znaczenie przy silnikach gaźnikowych bo w silnikach na wtrysku komputer najwyżej dowali więcej paliwa jak silnik dostanie wiecej powietrza... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...