kiki Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 (edytowane) Mój motocykl to vfr rc 24 ('89) , przebieg ok 90 tys. Mam pytanie takie - mam filterek K&n- nówka sztuka jeszcze w foli. I tu pytanie-zeby go załozyc musze dostroic gazniki-tak? Czy potrzebna jest wymiana dysz na wieksze? Dodam iz nie zalezy mi na dodatkowej mocy czy momencie obrotowym ( wazne abym nic z tych wartości nie stracił :wink: ). W szczególności podoba mi sie to, ze filtr ten jest "długo wystarczalny" :wink:. I jeszcze chciałbym sie dowiedzieć opini uzytkowników K&N - warto czy nie? A i jeszcze jedno - czy zwiekszy sie spalanie po instalacji K&N?No to juz chyba wszystko :bigrazz: . Pozdrawiam :icon_razz: Edytowane 3 Kwietnia 2006 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Jezeli jest to filtr wchodzacy do airboxa na miejsce fabrycznego, to mozliwe ze nic nie bedziesz musial regulowac. Nie spodziewal bym sie rowniez roznic w osiagach czy spalaniu.Co innego z 4ma osobnymi stozkami. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 jest to najzwyklejszy filterek k&N montowany do airbox'a w zamian papierowego :smile:. No nic- zamontuje go :banghead: i bede obserwował swiece :D - jak sie bedą robić za jasne to moto pojedzie na regulacje gazników. Dzieki Adamie za odp. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 jeśli jest to zamiennik fabrycznego, a stary już jest dosyć zabrudzony to po wymianie osiągi powinny wzrosnąć i spaść spalanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Nic nie bedziesz musiał zmieniac ani regulować. Ten filtr to ZAMIENNIK nie wymaga żadnych kombinacji (przynajmniej w/g producenta filtra oraz w/g producentów motocykli). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 kiki, nic nie musisz regulować. Dopiero jakbyś Dyno jety kupił musiał byś się pobawić śrubkami. Po prostu montujesz i śmigasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 dzięki panowie za odpowiedzi :smile:. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 ja też mam K&N w airbox'ie - chociaż w komplecie miałem wklejaną wkładkę do box'a. Nie trzeba nic regulować, ani nasączać filtra nowego. C.d. spalania, to na razie zrobiłem ok 500 km i różnic wielkich nie zauważyłem, z osiągami podobnie.pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baumi Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 cześć, a ja włozyłem K&N tydzień temu do Bandita 600 '97 i porażka. Silnik dławi się miedzy 5 a 8 tys obrotów jak mu się gwałtownie odkreci. Nie wiem co jest, może teraz dostaje zbyt duzo powietrza i jest to problem zbyt ubogiej mieszanki. Gaźników jeszcze nie regulowałem ale chyba mnie to nie ominie. jak pomoże to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 cześć, a ja włozyłem K&N tydzień temu do Bandita 600 '97 i porażka. Silnik dławi się miedzy 5 a 8 tys obrotów jak mu się gwałtownie odkreci. Nie wiem co jest, może teraz dostaje zbyt duzo powietrza i jest to problem zbyt ubogiej mieszanki. Gaźników jeszcze nie regulowałem ale chyba mnie to nie ominie. jak pomoże to dam znać.niestety nie tobie jednemu pojawiła sie dziura w obrotach po zamontowaniu zamiennika firmy k&n ... cudów nie ma , zmniejszając opory w dolocie automatycznie zwiększasz pojemność układu dolotowego , którego pojemność ma bardzo duże znaczenie w silnikach wolno ssących . Jeszcze większe ma to znaczenie przy silnikach gaźnikowych bo w silnikach na wtrysku komputer najwyżej dowali więcej paliwa jak silnik dostanie wiecej powietrza... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.