Piotrek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 witam,jak odstawiałem motor do garazu na zime było wszystko ok,niestety nie przepalałem go i teraz mam duzy kłopot z jego odpaleniem,mój brat twierdzi ze mam za błabą iskrę...jakie mogą być tego przyczyny??akumlator jest naładowany i jak próbuję odpalić to tak jak by juz prawie "łapało" ale dalej nic z tego,na pych tez nie idzie...pomóżcie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 zacznij od sprawdzenia czy paliwo dochodzi nastęnie czyszczenie gażnika zobacz też świece czy jest mocno mokra jak tak kopiesz oraz sprawdż połaczenia czy nie ma lewego powietrza gdzieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 a czy przy połączeniu tłumika z cylindrem moze zasysać powietrze?? chyba nie....oki,to ide się bawića czy możliwe że to wina magneta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 zacznij od napisania czym jexdzisz, potem bedziemy myslec Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 niestety nie przepalałem go Dlaczego niestety? bardzo dobrze zrobiłeś, tylko przed zimą trzeba wykonać parę czyności konserwujących, żeby na wiosnę nie było niespodzianek :-) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 jeżdzę suzuki rg 80wyczyszczenie gaźnika nic nie dało....dalej tak jak było... :banghead: co teraz?? czyżby czekał mnie mechanik???acha....nie wiem czy to bedzie miało coś wspólnego ale najprawdopodnobniej padł mi simering (ciekło olejem)....kolega miał to samo i mu powiedzieli że przez to moze nie miec kompresji i nie palić za dobrze...tylko ze pod koniec sezonu wszystko było ok...a teraz już nie :smile: jeśli chodzi o słabą (małą) iskrę to może przez jakiś "zły prąd" w akumlatorze, zwła przerwa na świecy lub jakieś przewody przemokniete?? może fajka do wymiany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No to sprawdz ten zimmering i sprawdz tez na innym kablu i fajce te iskre. Byc moze stary kabel wysokiego napiecia nadaje sie do wyrzuceniea i pobiera za duzo pradu. Wymien kabel na nowy razem z faja i sprawdz. W simku to samo mialem, a przeciez zasada zaplonu jest ta sama jak u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 a czy to jest obojętne jaką kupie fajke??a co do tego przewodu to ma byc jakiś specjalny?? znalazłem coś takiego: Kluczyk stacyjki ustawiony niewłaściwie Dopływ paliwa zamknięty Brak paliwa w zbiorniku Gaźnik nie był przelany Silnik zalany paliwem na skutek naciskania zatapiacza pływaka zbyt duża liczbę razy przy gorącym silniku Dysza gaźnika zanieczyszczona Kran lub przewód paliwa zanieczyszczone Świeca zapłonowa zanieczyszczona Za slaba iskara na świecy na skutek niewłaściwego odstepu elektrod świecy zapłonowej lub przerywacza Nadpalone lub zaolejone styki przerywacza Kondensator lub cewka zapłonowa są uszkodzone Przepalony rezystor (opornik) przeciwzakłóceniowy końcówki przewodu wyskiego napięcia Przewód wysokiego napięcia uszkodzony (przebicie do masy) osiem pierwszych odpada .....a dalszych to za bardzo nie rozumię....tzn....jakiego przerywacza???gdzie mogę znaleźć kondensator , cewkę zapłonową i ten rezystor???a ostatnie to juz wiem o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 a czy to jest obojętne jaką kupie fajke??a co do tego przewodu to ma byc jakiś specjalny?? znalazłem coś takiego:Kluczyk stacyjki ustawiony niewłaściwie Dopływ paliwa zamknięty Brak paliwa w zbiorniku Gaźnik nie był przelany Silnik zalany paliwem na skutek naciskania zatapiacza pływaka zbyt duża liczbę razy przy gorącym silniku Dysza gaźnika zanieczyszczona Kran lub przewód paliwa zanieczyszczone Świeca zapłonowa zanieczyszczona Za slaba iskara na świecy na skutek niewłaściwego odstepu elektrod świecy zapłonowej lub przerywacza Nadpalone lub zaolejone styki przerywacza Kondensator lub cewka zapłonowa są uszkodzone Przepalony rezystor (opornik) przeciwzakłóceniowy końcówki przewodu wyskiego napięcia Przewód wysokiego napięcia uszkodzony (przebicie do masy) osiem pierwszych odpada .....a dalszych to za bardzo nie rozumię....tzn....jakiego przerywacza???gdzie mogę znaleźć kondensator , cewkę zapłonową i ten rezystor???a ostatnie to juz wiem o co chodzi...W RG s takie rzeczy wogole :smile: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zacznij od wymiany świecy bo po zimie może być do wyżucenia. Spróbuj odpalić, jak się nie uda to wykręć świece i zobacz czy jest mokra czy sucha. To ułatwi znalezienie przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 świece już zdążyłem wymienić i nic.... W RG s takie rzeczy wogole :smile: ? tego nie wiem....:banghead:co do świecy to była mokra po kilkunastu kopnięciach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ja tez miałem problem z odpalaniem. No ale ja mam platynki, przeczyściłem i odpaliła. Hmm, jeżeli masz mokrą świecie, to chyba coś może z zapłonem ? Fajka, kabel ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 zarówno fajka jak i kabel odpada....dzisiaj właśnie wymieniłem i nic to nie dało....co do zapłonu to chyba jutro na niego zerkne....tylko co mam z nim zrobic??:D to się jakoś obkręca czy co się z tym robi?? :banghead: w ogóle to możliwe żeby zapłon się tak sam od siebie przestawił??? nikt już nie pomoże????nie wymyśli czegoś mądrego??? :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja bym zapłonu nie przestawiał, bo jak chodzil na tak ustawionym to bym nie ruszał, chyba ze się magnety poluzowaly tez tak może być. Ale tak ogólnie to zastanowił bym się nad tym simeringiem. zagadaj do uzytkownika cypek41 jemu padł simering w RG 80, zapytaj go jak to się u niego objawiało.Pozdro all :P Mi np simering na lagu poszedł w czasie jak moto sobie stało w garażu. Edytowane 5 Kwietnia 2006 przez Gudaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Dokładnie ja bym nie ruszał zapłonu jeżeli jest iskra. Może moto nie ma komprechy tak jak Ci pisałem na gg i dlatego nie chce odpalić. Przypomniałem sobie że w simsonie też gdy moto nie miało kompresji za nic nie dało go się odpalić.Albo poszedł simering albo ciągnie skąs możę lewe powietrze. Więc zostaje Ci tylko chyba wizyta u mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.