Adam M. Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Zacznij od kupna nowego akumulatora, naladuj go i zainstaluj.Mozliwe ze wszystkie lub wiekszosc twoich klopotow znikna.Jak juz motocykl bedzie na nim chodzil to natychmiast pojedz do elektryka motocyklowego / samochodowego na pomiar ladowania - mozliwe ze u ciebie go nie ma. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 wyglada mi to na uszkodzeniue ukłądu ładowania akumulatora. A dokładnie którejs z diód prostowniczych maiłem w Mz podobne objawy, po do daniu gazu Mz prychałą kichała właczenie świateł kończyło sie zgaszeniem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Jesli chodzi o wskaznik temp. to nawet gdzy akumulator jest naładowany to sie nie podniesie;/ a co do reszty to niewiem co siedzi kolega mowił ze moze regulator napiecia padł i tez to moze sie takie cos robic on tak miał w VFr-ce. Tez czytałem ze moze poprostu swiece są zalene i maja przebicie. Mam jeszcze pytanko czy nie wiecie jakie są ceny regulacji gaznikow? Z tego co mi wiadomo hondy nie powinno sie palic z gazem, ja swojej tak nie odpale musze chwilke krecic i w dodatku dodawac gaz;/ u was tez tak jest ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Mam jeszcze pytanko czy nie wiecie jakie są ceny regulacji gaznikow? Z tego co mi wiadomo hondy nie powinno sie palic z gazem, ja swojej tak nie odpale musze chwilke krecic i w dodatku dodawac gaz;/ u was tez tak jest ??? U mnie jest to samo. Nawet po regulacji gazników zeby zapalić daje leciutko gazu i costam trzeba pokrecić. Bez gazu raczej by dluzej trwało to krecenie. Poza tym ja chyba mam na styk wolne obroty :D ledwo sobie cyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 hm tylko ze u mnie to trzeba dosc sporo gazu dodac jak sie troche zagrzeje to juz chodzi ale jak jest zimny to musze lekko go na gazie podtrzymywac. wczoraj właczylem rezerwe i niewiem czy za mało beznyny jest motor strasznie do bani chodzi nie zbiera sie strzela z tłumika... Pytam moze ktos by mi potrafił cos wytłumaczyc pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 na to wyglada ze akumulatro padlina;/ naladowalem i sie wszystko uspokoiło. Z tym ze zrobiłem kilka km. i sir rozladowal lol2:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Masz gazniki do czyszczenia i miedzy innymi dlatego ssanie moze ci nie dzialac ( bo to dodatkowy przeplyw paliwa ).Zwizytuj serwis. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 ssanie jest:D ladowanie tez jest musze jeszcze sprawdzic czy gdzies czasem zwarcia nie ma . Ale jak narazie cbr-ka stoi bo sie musze szkoła zając. jak cos rusze znia to dam znac co i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 okazało sie ze było zwarcie na przewodach. teraz wszystko jest ok. Mam jeszcze pytanko czy nie wiecei jakiego oleju stosuje sie przednego zawieszenia;? musze wymienic uszczelniacze i nie wiem jakiego oleju użyć czekam na odpowiedz Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo23 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Wielkie dzieki. Wlasnie dzisiaj sobie ustawilem na takie.witam kolege mialem podobny problem z moja f2:)jak wlaczalem swiatla to mi przygasaly zegary,wskaznik temp.oleju albo calkiem opadal albo szedl na czerwone.kumpel mechanik mowil ze mam za duze ladowanie,po jakims czasie podswietlanie zegarow calkiem siadlo,a jak naciskalem klakson to mi odcinalo zaplon!mialem wymieniac instalacje,sciagnalem plastiki,czache i najpierw zaczalem szukac przerwanych kabli-nie znalazlem :)dzieki bogu ale dostrzeglem ze kostki ktore sa schowane pod zegarami sa poluzowane(powypadaly z zatrzaskow).po powciskaniu wszystko ku memu zdumieniu wrocilo do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 ,wskaznik temp.oleju albo calkiem opadal albo szedl na czerwone. :D eeeee tylko tak w kwestii formalnej - F2 nie ma seryjnie wskaźnika temp oleju (chyba ze był założony jakiś akcesoryjny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo23 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 :icon_mrgreen: eeeee tylko tak w kwestii formalnej - F2 nie ma seryjnie wskaźnika temp oleju (chyba ze był założony jakiś akcesoryjny)hehe zem przysolil :crossy: temperatury cieczy chlodzacej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 mi chyba padł czujnik bo sprawdzalem kable wszystko jest ok. no ale zabardzo mi to nie przeszkadza w jezdzie. Jak sie zagrzeje to wentylator sie włącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.