Skocz do zawartości

SOKOL 600 RT


MOC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O widze kolega w temacie. :)

W tym modeu występował problem pękania gniazd zaworowych w pierwszych modelach. Potem przekonstruowano głowicę i cylinder i temat sie zakończył. MOC masz chyba z pierwszej serii swego Sokolika.

Edytowane przez m67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

A jaki gaźnik powinien występować w 600-ce?

A macie panowie, jakąś sensowną literaturę źródłową dotyczacą silnika?

Tak się składa, że będę niebawem restarował silnik od takiego motocykla.

Już pewne kroki zostały poczynione, np. regenracja wału itd.

Jeśli mogę liczyć na wsparcie, to będę wdzięczny.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomozecie - pomozemy, ale bardzo chetnie bym widzial aby obaj panowie pracujacy obecnie nad Sokolami, czyli Moc i Skrzydlaty zdawali w tym temacie relacje z postepow prac, przemyslenia na tematy regeneracji poszczegolnych podzespolow, czy nowo znalezionych czesci.

Moc jezeli napiszesz o jaki gaznik chodzi to moge sie tutaj, czyli w Ameryce rozejrzec, ale gdybym cos znalazl to najpierw kasa znajduje sie u mnie na koncie, a potem nastepuja jakiekolwiek dzialania z mojej strony.

Reguly EBay obowiazuja, bo przejechalem sie juz na kilku milych kolegach, ktorzy do tej pory wisza mi za jakies zakupione dla nich drobiazgi.

Pozdrowienia dla nowych Sokolarzy i reszty od starego Sokolarza :)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Robić fotograficzną dokumentację poczynań? Łatwiej powiedzieć niż zrobić.

Nie zawsze jest aparat pod ręką, a po za tym, jak już się robi to ... się nie bardzo pamięta o pstrykaniu.

No i brudne łapy nie wpływaja korzystnie na japońską elektronikę :(

Ale, żeby nie było, że całkiem się nie da, przedstawiam silnik w stanie, w którym dotarł do mnie ze wschodu:

Z lewej

DSC01888.jpg

Z prawej

DSC01889.jpg

Z dawcą części

DSC02030.jpg

:bigrazz: podoba się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomozecie - pomozemy, ale bardzo chetnie bym widzial aby obaj panowie pracujacy obecnie nad Sokolami, czyli Moc i Skrzydlaty zdawali w tym temacie relacje z postepow prac, przemyslenia na tematy regeneracji poszczegolnych podzespolow, czy nowo znalezionych czesci.

Moc jezeli napiszesz o jaki gaznik chodzi to moge sie tutaj, czyli w Ameryce rozejrzec, ale gdybym cos znalazl to najpierw kasa znajduje sie u mnie na koncie, a potem nastepuja jakiekolwiek dzialania z mojej strony.

Reguly EBay obowiazuja, bo przejechalem sie juz na kilku milych kolegach, ktorzy do tej pory wisza mi za jakies zakupione dla nich drobiazgi.

Pozdrowienia dla nowych Sokolarzy i reszty od starego Sokolarza :buttrock:

 

Adam M.

 

Witaj

Dzieki za odzew :bigrazz: Jesli chodzi o gaznik to oryginalnie byl tam amal 26 badz 28 musze dokladnie sprawdzic w literaturze :) I takiego tez bede chcial zdobyc :icon_mrgreen: Poszukuje tez oryginalnego amperomierza co wiem ze jest duzym wyzwaniem, gdybys cos na ten temat wiedzial badz mial taki na oku, pisz a pieniazki beda przelane w trybie pilnym :buttrock: Moj nie ma kol, ale slyszalem ze to nie jest olbrzymi problem. Blotnik tylny, wraz ze stelarzem tylnego siedzenia juz zamowiony, puszka narzedziowa rowniez :icon_mrgreen: jesli chodzi o pekanie gniazd to faktycznie moj model jest na to narazony gdyz jest to jeden z pierwszych wyprodukowanych SOKOLow o numerze seryjnym 147 :icon_evil: Pod wawa jest czlowiek ktory ponoc robi naprawde dobrze i do niego udam sie z tym problem, zawory oczywiscie od paradowskich, tylko jesli chodzi o tlok to nie mam pomyslu, ale mysle, ze z biegiem czasu cos sie wymysli i na to tez poradzi....

:(

 

P.S.

Chlopaki nie klocic sie bo to nie temat do klotni :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nic lepszego nie znajdziesz to tłok od Żuka możne zaadaptować. nalezy tylko stoczyć go do góry jakieś 3 mm i pasuje.

 

Nie polecam za cieżki, silnik ma niesamowite wibracje wszystko sie odkreca !

Dorobienie tłoka to koszt około 500 pln.

 

 

 

Moc czytaj dokładnie pisałem o tłoku od ŻUKA!!!

Edytowane przez Andrzejm72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam za cieżki, silnik ma niesamowite wibracje wszystko sie odkreca !

Dorobienie tłoka to koszt około 500 pln.

 

Co ty kolego pierolisz za farmazowy :icon_razz: Dzisiaj go odpalalismy i zero wibracji, poprostu miod dla uszu i niebo dla oczu....

:banghead:

\

P.S.

Moja dusz sie raduje na widok tej maszyny :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Pierwsze poważne pytanie i prośba do sokolników.

Oglądałem wczoraj właśnie szykowany na tegoroczny Czersk motocykl 600 RT z Lublina...oj cieszy oko.

Ale do rzeczy...

W deklu rozrządu, na dole, poniżej sruby stożka smarujacego wał, jest wkręcany element zaworka kulkowego arterii olejowej.

Ma to ktoś w oryginale? Jak to dokładnie wygląda i z czego się składa??

Bo w silniku, któy robię, jakiś Rus wstawił jakiś patent, który mi się nie widzi.

Jeśli ktos może pomóc rysunkami, zdjęciami itp, będę wdzięczny.

 

Zainicjowałem temat gażnika.

Czy w Sokołach był tego typu Amal - angielski? czy raczej pownien być niemiecki Fischer?

Gażnik Amal

 

Pozdrawiam i licze na wsparcie.

Edytowane przez skrzydlaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...