shadok Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Jak w temacie. Wiem, że najlepszy jest butapren :twisted: Mikołaj (ten świąteczny) dostarczył mi w skarpetę podgrzewane manetki. Mam teraz problem, jak umocować je na kierownicy w sposób taki, by by możliwy ewentualny demontaż bez uszkodzenia. Z prawą pół biedy, nie zamierzam zmieniać rollgazu, ale lewa? Myślałem o odrobinie silikonu...Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia/rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Manetka sama w sobie ma wejsc ciasno na kierownice - bez zadnego klejenia. Powiedzialbym, ze wrecz odwrotnie - podgrzac lub zwilzyc woda, zeby zechciala wejsc na kierownice. Jesli manetka wchodzi zbyt luzno to po prostu masz zly model gum - na wieksza srednice kierownicy. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Dodam jeszcze coś od siebie:Jak sobie przypominam użylem odrobinę mydełka :banghead: bo nie mogłem zamontować manetki w MZ. Postał chwilę na słoncu i kiedy gotowy do jazdy moto trzymałem jedną ręką, manetka została mi w reku a motocykl runął na glebę ;) :banghead: :banghead: Więc jeśli Twoje manetki są na tyle luźne że musisz je montować na klej, to ja bym odpuścił raczej - może to się po jakims czasie odkleić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 mozna owinąć kierownicę taśmą izolacyjną, ale jeśli manetkom troche tylko brakuje. Jesli sa wyraźnie za luźne - radzę jak poprzednicy, nie stosować! Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Szkopuł w tym, że one wchodzą na "lekki" wcisk, ale się "kręcą" na kierownicy. Kierownica jest wymiarowa, manetki "firmowe" (Daytona), a jak nie założę to Mikołaj się obrazi... No nic. Będę kombinował. Taśma klejąca... Tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 owiń kilka razy kierownice w miejscu manetek taśmą izolacyjną i problem z glowypozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 jak poprzednicy- mysle ze silikon nie bedzie najlepszym rozwiazaniem, czesto stosuje sie po prostu troche tasmy klejacej... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Klej pomocniczy do karoserii w sprayu firmy Teroson lub Wurth. Służy do klejenia podsufitek, wykładzin gumowych i izolacyjnych, uszczelek itp.Popryskaj lekko koncówki kierownicy oraz wnętrze manetek i wsuń bez czekania aż podeschnie (na mokro) bo jak złapie na początku to dalej juz nie wepchniesz.Jestem zwolennikiem porządnego zamocowania manetek a nie okręcania szmatami czy taśmą izolacyjną :) . Bądź co bądź od solidnego trzymania sporo zależy, a jak Ci się manetka ześlizgnie z kierownicy i zostanie w ręku to mozesz baaardzo tego żałować. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 ja uzywalem tasmy izolacyjnej. wiecej-ciasniej. mozna precyzyjnie dawkowac grubosc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Jestem zwolennikiem porządnego zamocowania manetek a nie okręcania szmatami czy taśmą izolacyjną :) . Bądź co bądź od solidnego trzymania sporo zależy, a jak Ci się manetka ześlizgnie z kierownicy i zostanie w ręku to mozesz baaardzo tego żałować. Kiedy ten myk z tasma jest POWSZECHNIE stosowany i znany wśród mechaników. I działa w wielu motocyklach. U mnie manetki trzymały jak diabli, i gdy w warsztacie chcieli je zdjąc to sie nameczyli, a siedzialy na taśmie własnie. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Marca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Są też specjalne kleje do gripów... np renthala, pro-grip itd. To są małe tubki - na średnio 4 gripy wyjdzie opakowanie. W enduro dodatkowo stosuje się bardzo drobny drucik do obwiązania gripa - nie mozna sobie pozwolić na zawodach, aby klej puścił (np w skutek błota itd) i manetka zaczęła się obracać choćby delikatnie, bo wówczas nie myśli się o niczym, tylko o pieprzonej obracającej się manetce :)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laboko Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 A ja kiedyś stosowałem w tym celu kawałęk rękawicy gumowej lateksowej pod manetkę. I efekt był dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 W enduro dodatkowo stosuje się bardzo drobny drucik do obwiązania gripa - nie mozna sobie pozwolić na zawodach, aby klej puścił dzisiaj na Bike show w Zabrzu siedziałem na Hondzie Irka Sikory (cicho, oficjalnie nie wolno!) i manetki też były takim drucikiem owiązane. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Dobra dobra, to jak? Tasma? Klej do gripow? Chyba dzis sprobuje z tasma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Jestem trochę bogatszy - o doświadczenia praktyczne.Patent z taśmą izolacyjną jest dobry, trzeba oczywiście dobrać jej ilość etc.Ale... Jeśli manetki są podgrzewane, to niestety, prawa przy włączonym ogrzewaniu sie po prostu przekręca na rollgazie w trakcie jazdy. Przy zimnych manetkach jest dobrze. Więc ja na rolgaz pewnie docelowo ją przylepię na stałe wspomnianymi wcześniej specyfikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.