Skocz do zawartości

Suzuki SV 650 opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Sv650 s `03 mam od 5 miesięcy.

By się nie rozpisywać powiem tyle:

- silnik marzenie, V-ka ciągnie już od 3 tys, rozsądny zakres to 4-7 tys, wiecej nie ma sensu bo to naprawdę wystarcza, zarówno w mieście jak i w trasie. Spalanie od 4,5 do 8L :()

- zawieszenie dosć miękkie, ale można to poprawić, poręczność to poeazja - moto, jesli mu nie przeszkadzać to skręca wrecz samoistnie.

- komfort - cóż, mogło by być lepiej ale można sięprzyzwyczaić, próbowałem z niej zrobić turystę, ae odpuściłem i obecnie chcę ja sprzedać (ktoś zainteresowany?), przesiadłem się na fz 6 s`05 :icon_mrgreen:

Pozdrawiam!

Spalanie do 8 litrow :bigrazz: Ty chyba zartujesz.Moja sv nie wciagnela nigdy wiecej niz 6,5 l.Paliwo pewnie po drodze zostawiasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[guote]

Spalanie do 8 litrow Ty chyba zartujesz.Moja sv nie wciagnela nigdy wiecej niz 6,5 l.Paliwo pewnie po drodze zostawiasz

[guote/]

 

Poprostu słabo ją kręciłeś slayer :) Pewnego razu jak jechałem po autostradzie z przepustnicą otwartą na max. obroty ciągle 10500 rpm to chlapnęła mi prawie 10 l :bigrazz: po taknowaniu jechałem już max 170 km/h, spalnie odrazu spadło na około 7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[guote]

Spalanie do 8 litrow Ty chyba zartujesz.Moja sv nie wciagnela nigdy wiecej niz 6,5 l.Paliwo pewnie po drodze zostawiasz

[guote/]

 

Poprostu słabo ją kręciłeś slayer :) Pewnego razu jak jechałem po autostradzie z przepustnicą otwartą na max. obroty ciągle 10500 rpm to chlapnęła mi prawie 10 l :bigrazz: po taknowaniu jechałem już max 170 km/h, spalnie odrazu spadło na około 7

No to nie wiedzialem ze sv jest do tego zdolna :( Jak sie posiada wersje bez owiewek to nie ma mozliwosci jazdy na maxa przez dluzszy czas.Chyba by mnie z motocykla zdmuchnelo :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo do miasta polecam wersje N, krotszy tylny wahacz, przez co bardziej zwrotny, ale powyzej 160 mniej stabilny od wersji S. Za to ma wieksza zebatke i jest zrywniejszy. Do turystyki sie slabo nadaje.

Bardzo duzo akcesoriow, ceny znosne na czesci. Spalanie - u mnie tez dochodzi do 8 ale w Astrze 1,4 mam 15 :flesje: wiec na mnie nie patrz :icon_razz:

Hamulce sa gumowate, ale po wymianie na stalflexy super czucie i urodzony sprzet do endo.

Ja dodatkowo wymienilem sprezyny w przednim zawiesiu na progresywne. Wydatek nieznaczny, a roznica kosmiczna :banghead: (polecam WIRTH z Louisa)

W ogole wszystkim wlascicielom SV polecam jako pierwsza taka inwestycje, a rocznikom 99-01 gdzie nie ma regulacji obowiazkowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Figer :icon_razz: - a jaki koszt tych sprężyn? (razem z montażem)

 

Razem z montazem i olejem wyszlo jakies 450 - ale naprawde warto. Amor jest elastyczny i super wybiera warszawskie szyny i dziury, a nie dobija przy hamowaniu. Wogole jakos tak fajniej pracuje. Wymiana samego oleju na 15W to tylko usztywnienie zawiechy - no ale jak kogos nie stac na nic wiecej to lepsze i to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...