benek Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Mam pytanie. Czy ktoś ustawiał sam zawory w B6s? Ja próbowałem w tamtym sezonie i nie dałem rady. Miałem problem ze zdjęciem dekla zaworów tzn. nie mogłem go wyjąć brakowało parę mm w przestrzeni między ramą a silnikiem. Czy ktoś to robił i jest na to jakiś sposób (chcę trochę zaoszczędzić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 A czy motocykl był mocno rozbity? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 18 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Nie. kupiłem w krakowie tam był sprawdzany w autoryzowanym serwisie rider czy coś takiego. Nie napisałem że to 2001rok.Ja próbowałem dekiel wyjąć na bok, może trzeba odkręcic chłodnice i wyjąć przodem może jakoś inaczej nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Wychodzi do góry bez problemu, albo coś źle robiłeś, albo sam nie wiem :-), bo nie przypuszczam, żeby rama była tak koślawa. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soli Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Odkręć pokrywę od odmy. Powinno być łatwiej. Dodatkowo możesz zluzować napinacz łańcuszka rozrządu i opuścić go między wałkami. PozdrawiamSoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 A to po co, zeby lancuch na kolach zebatych walkow przeskoczyl ???Odkrecasz pokrywe odmy ze srodka dekla zaworow i powinien wyjsc bez problemu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Dokładnie, nie ma potrzeby robienia czego kolwiek z łańcuszkiem rozrządu. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Chciałem postawić osobny temat ale podepnę pod ten jak juz spece odpowiadają . Jaki olej zalac do Bandit 600 (2001r) moto z przebiegiem 37000mil . Chodzi mi czy syntetyk , poł czy moze mineral , bo sama wartość znam , ale kupiłem nie dawno właśnie taki model .Producent zaleca 10w40 ale nie wiem (nie mam instrukcji i danych serw) czy synt , poł czy miner. Mysle o polsyntetyku 10w50 ( nie 40) silnik ogolnie jest suchy , tylko lekka mgielka pod spodem ale zadnych wyciekow itp. z zaworami tez chcialem zapytac ale kolega mnie uprzedził ;) jak byście mogli coś odp na moje pyt . Z gory dziekuje . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Zawsze ta sama moja odpowiedź - zalej półsyntetyka 15W50. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gitta Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 PILNE!!!!jakie luzy zaworowe ma Bandit(600)?Wydechowy i ssący?Na zimnym i cieplym silniku?Prosze o odpowiedz szybko lub smsem 0501-035-635Pozdrawiam Gitta [ Dopisane: Środa Marzec 22, 2006 10:39 pm ]Z gory dziekuje . Pozdrawiam . Także dziękuję za szybko odzew.zaworki już ustawione.dzikujki. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Dzięki za odpowiedzi przez to że forum miało przerwy techniczne dopiero dziś to czytam. Dekielek od odmy odkręcałem. Caly dekiel miałem odkręcony nie miałem tylko miejsca aby go wyjąć, za mało miejsca między ramą a głowicą. Wczoraj przed jazdą (137 km :) ) przyglądalem sią temu i wydaje mi się że trzeba odkręcić mocowania bocznej owiewki, może i owiewkę. Spróbuje w przyszły weekend bo moto stoi w garażu na wsi. Co do oleju to nie poprawiam fabryki i jeżdże na Mobil Extra 4T 10W-40. Parametry zgodne z zaleceniami instrukcji obsługi ( oraz informacja na korku wlewu oleju). Tym bardziej że konstrykcja tego silnka ma już parę latek. Podaje też luzy zawor ( może ktoś kiedyś będzie jeszcze szukał ). Zawory ssące 0,10-0,15 zawry wydechowe 0,18-0,23] Ponawiam swą prośbę jeżeli ktoś ustawiał zawory to niech mi krótko opisze jak wyjął ten dekiel. Pozdrawiam i z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.