Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ (KZ) 1100 na wtrysku 1982r


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos kiedys spotkal sie z czyms takim? kumpel kupil taki sprzet "do odpalenia" i okazuje sie ze instalacja el. jest w proszku, jakis czujnik uszkodzony i w ogole kiszka.. skad wziac jakiekolwiek dane, schemat el. itp?? slyszal ktos o takim motocyklu w Polsce? To chyba jakas bardzo krotka seria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się spotkałem, można kupić książkę napraw firmy Haynes. Poszukaj w internecie jest w Polsce dystrybutor w Łodzi u niego kupiłem książkę lec z jak firma się nazywa to nie pamiętam. Motocykl był normalnie produkowaną maszyną w przeróżnych wersjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wtrysku w tamtych latach byl normalnym motocyklem? A nie wiesz januszm: jaki dokladnie symbol na ten model: w papierach jest tylko gpz 1100, numer silnika zaczyna sie od KZ wiec sam juz nie wiem.. w zwiazku z wtryskiem powinien chyba miec jakis symbol dodatkowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie pamiętam. Jak kupisz tą książkę z Clymora to tam jest na pewno dokładne oznaczenie modelu i schemat instalacji. Ja miałem właśnie Clymora a nie Haynesa jak wcześniej błędnie wspomniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest prawdopodobnie ZX 1100 A1 & A2 z lat 83 - 85, w kazdym razie taki schemat mam w swoim Clymerze o Kawach 1000 / 1100.

Podaj adres to ci wysle kopie schematu.

W tej instalacji lecialy glownie moduly umieszczone pod siedzeniem ( od drgan ). Sama instalacja jest dosc skomplikowana ale mozna zrobic :)

Niecierpliwi wkladali gazniki od wersji gaznikowych 1100.

Chodzi lepiej na orginalnym wtrysku.

 

Adam M.

PS. Do odpalenia to sie kupuje sprzety za max 500 zl, bo czesto trzeba silnik wymienic zeby odpalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M., masz racje - ja w ogole bym tego nie kupil nawet za 500 zl bo instalacja el. jest w oplakanym stanie ale kumpel nie zna sie za bardzo i sam pojechal go ogladac-nie rozpoznal nawet ze to wtrysk a nie gazniki.. W kazdym razie bedziemy probowac to odpalic a jak sie nie uda to pomyslimy o gaznikach. Ale co wtedy z zaplonem? On ma tradycyjny modul czy moze zintegrowany z tym sterownikiem (komputerem) w zadupku? Bo jak tak to trzebaby i modul zmienic.. Aha, moj adres to [email protected] -bede wdzieczny za schemat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...