jasiu Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 może zmien tego Hipola na jakis inny olej,może Mobila do skrzyni,to może byc wina oleju poniewarz jak olej jest zimny to nie ma tych własciowości,a jak się rozgrzeje to juz ma,a kiedy ostatnio zmieniałeś olej,może jest juz stary i zasyfiony,prze co może sklejaja Ci sie tarcze sprzegłowe.cześc! Dzięki za rade! Ten olej będzie za gęsty! Jaki kokretnie, doradziłbyś mi olej?Mam jeszcze taki problem : jak ustawić prawidłowy poziom paliwa w gaźniku?Pozdrowienia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Jak hipol to tylko GL 5 15F, spisuje się najlepiej. Co do sprzęgła to przed jazdą trzeba je rozkleic. Włączmy jedynke wciskamy sprzęgło i przetaczamy raz do przodu raz do tyłu motocykl i sprzęgło się rozkleja. Potem odpalamy i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 witam,jesli chcesz wlac Hipopla to taki jak wyżej,a rozkleisz w taki wałsnie sposób,a jesli chcesz wlac Mobila to wlej GX80 AW,bardzo dobry olej a tylko pare złoty drozszy od Hipola.ja mam Mobila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) witam,jesli chcesz wlac Hipopla to taki jak wyżej,a rozkleisz w taki wałsnie sposób,a jesli chcesz wlac Mobila to wlej GX80 AW,bardzo dobry olej a tylko pare złoty drozszy od Hipola.ja mam Mobila.Dzięki za rade! A z tym pływakiem będzie ktoś coś wiedział?jak miałem zrobiony na szybciocha, poziom był za niski, dysza od wolnych nie sięgała paliwa! przez co na skrzyżowaniach gasł, na wolnych obrotach POZDRAWIAM! Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez jasiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 a wie ktos moze ile kosztuje uszczelniacz ten przy alternatorze w etz150, jutro musze isc kupic i nie wiem ile kasy brac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam Wszystkich!Mam pytanie! Czy w es 250/2 trophy oryginalny tłumik można w jakiś sposób rozebrać?Tłumik jest pewnie konkretnie zasyfiony i nie umiem dobrać się do środka, Zewnętrzną część zdejme, ale nic więcej!nigdy dziada jeszcze nie czyściłem!Czy te bebechy się wykręca, czy inaczej? POZDRAWIAM!!! Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez jasiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Witam Wszystkich!Mam pytanie! Czy w es 250/2 trophy oryginalny tłumik można w jakiś sposób rozebrać?Tłumik jest pewnie konkretnie zasyfiony i nie umiem dobrać się do środka, Zewnętrzną część zdejme, ale nic więcej!nigdy dziada jeszcze nie czyściłem!Czy te bebechy się wykręca, czy inaczej?POZDRAWIAM!!! W etezetach tłumik jest nierozbieralny nie wiem jak w Trophy. Rozcina się go pod obejmą mocującą z tyłu. Potem czyszczenie, spawanie i można zakładać. Spawu nie widać bo jest pod obejmą. Przed cięciem proponuje spróbować wyczyścic tłumik KRETEM do rur, daje to dobry efekt i prawdopodobnie nie będziesz musiał nic ciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 W etezetach tłumik jest nierozbieralny nie wiem jak w Trophy. Rozcina się go pod obejmą mocującą z tyłu. Potem czyszczenie, spawanie i można zakładać. Spawu nie widać bo jest pod obejmą. Przed cięciem proponuje spróbować wyczyścic tłumik KRETEM do rur, daje to dobry efekt i prawdopodobnie nie będziesz musiał nic ciąć.Dzięki za odpowiedź!Jak tego kreta zaaplikować? W tym tłumiku można zciągnąć tylną część, ale w środku pozostaje ieszcze jedna rura i pasowałoby mi to ściągnąć! Słyszałem że można wykręcić, tylko nie chce brać sie na chama w ciemno! POZDROWIENIA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Kreta mieszasz z gorącą wodą i wlewasz do tłumika, trzeba troche pomięszać i wylac. Za każdym razem powinno wyleciec troche mułu. Co do pytania o poziom paliwa w komorze pływakowej.W simsonie i jawie ts 350 jest specialny nadlew w komorze pływakowej („dolnej pokrywce gaźnika"), zobacz czy w twoim sprzęcie nie ma czegoś takiego. Jak jest to otwierasz kranik czekasz aż gaźnik się napełni, potem zdejmujesz dolną pokrywe tak żeby nic nie wylać i porównójesz poziom z nadlewem. Ja tak reguluje i jest ok. Nie można tego uznać za dokładną regulacje ale zawsze coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Kreta mieszasz z gorącą wodą i wlewasz do tłumika, trzeba troche pomięszać i wylac. Za każdym razem powinno wyleciec troche mułu. Co do pytania o poziom paliwa w komorze pływakowej.W simsonie i jawie ts 350 jest specialny nadlew w komorze pływakowej („dolnej pokrywce gaźnika"), zobacz czy w twoim sprzęcie nie ma czegoś takiego. Jak jest to otwierasz kranik czekasz aż gaźnik się napełni, potem zdejmujesz dolną pokrywe tak żeby nic nie wylać i porównójesz poziom z nadlewem. Ja tak reguluje i jest ok. Nie można tego uznać za dokładną regulacje ale zawsze coś.Spoko !Proste rozwiązanie! A takie niegłupie! To wale do sklepu po kreta - przeryć ten tłumik!Dzięki za odpowiedź!POZDRAWIAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 ja do swojego nalalem ropy i tak postal z tydzien :D bo akurat nie jezdzilem i lepiej chodzi :) tylko trzeba zatkac na dole :P Potem troche kopcil ale juz jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Dzisiaj zabrałem się za przedni hamulec w ETZ. Jak go bardzo wolno prowadziłem to było bardzo glosno slychac jak by taki piszczacy glos. Raz dwa mówie klocki. Wzięłem wyciagnęłem a tu całe okładziny jak sie palcem przejechało zchodziły. Widać było że od nowości nie sprawdzane. Jutro jade kupić nowe klocki. Mam jednak problem z tłoczkami. Bardzo cieżko one wchodziły spowrotem. Nie mogle ich scisnać. Boje się ze jak zamontuje nowe klocki i wszystko bedzie oki to tloczki po puszczeniu klamki hamulca nie cofna sie i bedzie cały czas hamował koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 wyjmij jeszcze raz tłoczki i posmaruje je smarem miedziowym,lub jesli nie masz to płynem hamulcowym,powinno byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toomkk Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 witammam pytanko na temat moztażu japońskiej pompy chamulcowej do mz, jak to jest z przewodem hamulcowym trzeba go dorabiać czy co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 witam,ja mam załorzoną pompke hamulcowa od jakiejś Hondy CB,przewod mam orginalny od MZ,brat pospawał mi tylko łaczenie między pompka i przewodem,połączył dwa elementy ze starego przewodu od samochodu i jest git,także jak juz masz pompke to dorób sobie tylko łaczenie przewodu i pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.