Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

może zmien tego Hipola na jakis inny olej,może Mobila do skrzyni,to może byc wina oleju poniewarz jak olej jest zimny to nie ma tych własciowości,a jak się rozgrzeje to juz ma,a kiedy ostatnio zmieniałeś olej,może jest juz stary i zasyfiony,prze co może sklejaja Ci sie tarcze sprzegłowe.

cześc! Dzięki za rade! Ten olej będzie za gęsty! Jaki kokretnie, doradziłbyś mi olej?

Mam jeszcze taki problem : jak ustawić prawidłowy poziom paliwa w gaźniku?

Pozdrowienia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,jesli chcesz wlac Hipopla to taki jak wyżej,a rozkleisz w taki wałsnie sposób,a jesli chcesz wlac Mobila to wlej GX80 AW,bardzo dobry olej a tylko pare złoty drozszy od Hipola.ja mam Mobila.

Dzięki za rade! A z tym pływakiem będzie ktoś coś wiedział?

jak miałem zrobiony na szybciocha, poziom był za niski, dysza od wolnych nie sięgała paliwa! przez co na skrzyżowaniach gasł, na wolnych obrotach

 

POZDRAWIAM!

Edytowane przez jasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich!

Mam pytanie! Czy w es 250/2 trophy oryginalny tłumik można w jakiś sposób rozebrać?

Tłumik jest pewnie konkretnie zasyfiony i nie umiem dobrać się do środka, Zewnętrzną część zdejme, ale nic więcej!

nigdy dziada jeszcze nie czyściłem!Czy te bebechy się wykręca, czy inaczej?

 

 

POZDRAWIAM!!!

Edytowane przez jasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich!

Mam pytanie! Czy w es 250/2 trophy oryginalny tłumik można w jakiś sposób rozebrać?

Tłumik jest pewnie konkretnie zasyfiony i nie umiem dobrać się do środka, Zewnętrzną część zdejme, ale nic więcej!

nigdy dziada jeszcze nie czyściłem!Czy te bebechy się wykręca, czy inaczej?

POZDRAWIAM!!!

 

 

 

W etezetach tłumik jest nierozbieralny nie wiem jak w Trophy. Rozcina się go pod obejmą mocującą z tyłu. Potem czyszczenie, spawanie i można zakładać. Spawu nie widać bo jest pod obejmą.

 

Przed cięciem proponuje spróbować wyczyścic tłumik KRETEM do rur, daje to dobry efekt i prawdopodobnie nie będziesz musiał nic ciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W etezetach tłumik jest nierozbieralny nie wiem jak w Trophy. Rozcina się go pod obejmą mocującą z tyłu. Potem czyszczenie, spawanie i można zakładać. Spawu nie widać bo jest pod obejmą.

 

Przed cięciem proponuje spróbować wyczyścic tłumik KRETEM do rur, daje to dobry efekt i prawdopodobnie nie będziesz musiał nic ciąć.

Dzięki za odpowiedź!

Jak tego kreta zaaplikować? W tym tłumiku można zciągnąć tylną część, ale w środku pozostaje ieszcze jedna rura i pasowałoby mi to ściągnąć! Słyszałem że można wykręcić, tylko nie chce brać sie na chama w ciemno!

POZDROWIENIA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreta mieszasz z gorącą wodą i wlewasz do tłumika, trzeba troche pomięszać i wylac. Za każdym razem powinno wyleciec troche mułu.

Co do pytania o poziom paliwa w komorze pływakowej.

W simsonie i jawie ts 350 jest specialny nadlew w komorze pływakowej („dolnej pokrywce gaźnika"), zobacz czy w twoim sprzęcie nie ma czegoś takiego. Jak jest to otwierasz kranik czekasz aż gaźnik się napełni, potem zdejmujesz dolną pokrywe tak żeby nic nie wylać i porównójesz poziom z nadlewem. Ja tak reguluje i jest ok. Nie można tego uznać za dokładną regulacje ale zawsze coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreta mieszasz z gorącą wodą i wlewasz do tłumika, trzeba troche pomięszać i wylac. Za każdym razem powinno wyleciec troche mułu.

Co do pytania o poziom paliwa w komorze pływakowej.

W simsonie i jawie ts 350 jest specialny nadlew w komorze pływakowej („dolnej pokrywce gaźnika"), zobacz czy w twoim sprzęcie nie ma czegoś takiego. Jak jest to otwierasz kranik czekasz aż gaźnik się napełni, potem zdejmujesz dolną pokrywe tak żeby nic nie wylać i porównójesz poziom z nadlewem. Ja tak reguluje i jest ok. Nie można tego uznać za dokładną regulacje ale zawsze coś.

Spoko !

Proste rozwiązanie! A takie niegłupie! To wale do sklepu po kreta - przeryć ten tłumik!

Dzięki za odpowiedź!

POZDRAWIAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zabrałem się za przedni hamulec w ETZ. Jak go bardzo wolno prowadziłem to było bardzo glosno slychac jak by taki piszczacy glos. Raz dwa mówie klocki. Wzięłem wyciagnęłem a tu całe okładziny jak sie palcem przejechało zchodziły. Widać było że od nowości nie sprawdzane. Jutro jade kupić nowe klocki. Mam jednak problem z tłoczkami. Bardzo cieżko one wchodziły spowrotem. Nie mogle ich scisnać. Boje się ze jak zamontuje nowe klocki i wszystko bedzie oki to tloczki po puszczeniu klamki hamulca nie cofna sie i bedzie cały czas hamował koło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,ja mam załorzoną pompke hamulcowa od jakiejś Hondy CB,przewod mam orginalny od MZ,brat pospawał mi tylko łaczenie między pompka i przewodem,połączył dwa elementy ze starego przewodu od samochodu i jest git,także jak juz masz pompke to dorób sobie tylko łaczenie przewodu i pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...