maciekmmm Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Mam pytanie, bo prawie nic sie nie znam na silnikach. Mam MZ ts 250 i gdy wkładam dwójke, jedzie tak jak na luzie, za kilka sekund łapie dwójke na sekunde0dwie i znowu luz. i tak w kółko. Może to głupie pytanie, ale ja sie nie znam. Co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 nie wiem jak to jest w ts-kach ale zapewne masz juz zużyte wodziki albo kły na zebatkach wyrobione.penie rozbiorka silnika cie nie ominie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 witam mam problem ze sprzegłem w etz 150 ślizga sie na sprzęgle tarcze są dobre olej jest hipol 80w90 regulacja nic niepomaga. I jeszcze jedno pytanie co pełni funkcje sprężyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Spróbuj wyregulować sprzęgło. Z tego co pamietam miałem w sprzęgle trzy podkładki takie w krztałcie trójkąta potem po naprawie sprzęgła potrzebna była tylko jedna. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 (edytowane) Takie pytanko : MZ TS 250 ma pradnice czy alternator tak jak ETZ-ki ? I czy TS-ka ma instalacje 12 V ? sory za takie glupie pytania ale nie bardzo sie orientuje Edytowane 5 Kwietnia 2006 przez RuDeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Takie pytanko : MZ TS 250 ma pradnice czy alternator tak jak ETZ-ki ? I czy TS-ka ma instalacje 12 V ? sory za takie glupie pytania ale nie bardzo sie orientuje Mz ts 250 oczywiście ma prądnice o mocy 60w, etz ma alternator o mocy 180w, nie było ts z instalacją 12v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Proszę o rade.Mam etz251 i zauważyłem problemik.Otóż jak otworzę całą przepustnicę to modo się nie wkręca należycie a jak ujmę i dam gazu na 3/4 to jest spoko.I jest wręcz nie możliwe by na drugim biegu wkręcić moto na 7/8tys obrotów.Owszem nie zażynam aż tak moto,ale dla testów.Wcześniej było wszystko wporządku i normalnie się kręciła.Co może być? Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Źle wyregulowany gaźnik.Dostaje za duzo powietrza.Tak mi sie wydaje. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Źle wyregulowany gaźnik.Dostaje za duzo powietrza.Tak mi sie wydaje. :)Nie to.Sake chyba mnie znasz i nie rób sobie jaj z kumpla :banghead: Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Może masz filtr powietrza do wymiany, przytkaną dysze wyskich obrotów lub za duży poziom paliwa w komorze pływaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Przyczyną jest gaznik.Obniżyłem iglice i się trochę poprawiło.Ale pozostaje kwestia jednej dyszy,rozkalibrowanej śróbowkrętem i zaślepioną blachowkrętem.Głupota ludzka nie ma granic.Widzieliście coś takiego? :biggrin: Jak ktoś mógł coś takiego zrobić. :buttrock: Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nesbiter Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) Mam Mz150 i zalatwilem sobie nówke pompke hamulcowa z magazynu bo stara ciekla ta nowa byla w kaplecie z klamka. No i co oczywiscie cieknie. Co zrobic zeby sie z tym dziadostwem uporac help!!!!!!!! Aha i jaki ma byc ten olej do skrzyni bo mechanik niekazal lac hipola ale za pozno przeciez nie bede oddawal? Edytowane 9 Kwietnia 2006 przez Nesbiter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Mam Mz150 i zalatwilem sobie nówke pompke hamulcowa z magazynu bo stara ciekla ta nowa byla w kaplecie z klamka. No i co oczywiscie cieknie. Co zrobic zeby sie z tym dziadostwem uporac help!!!!!!!! Aha i jaki ma byc ten olej do skrzyni bo mechanik niekazal lac hipola ale za pozno przeciez nie bede oddawal? Poszukaj od pompki japońca,dużo na ten temat znajdziesz na forum.Olej 80W. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Mam pytanie?? Czy we wszystkich ETZ na wolnych obrotach slychać chodzące sprzegło?? Po wciśnieciu klamki sprzegła taki specyficzny gloś przestaje slychac. Moze to jest przez to ze brakuje mi jedej srubki mocującej osłone sprzegła to kapy bocznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Mam pytanie?? Czy we wszystkich ETZ na wolnych obrotach slychać chodzące sprzegło?? Po wciśnieciu klamki sprzegła taki specyficzny gloś przestaje slychac. Moze to jest przez to ze brakuje mi jedej srubki mocującej osłone sprzegła to kapy bocznej. Może masz zużyte łożysko oporowe sprzęgła (to małe łożysko nad koszem). Przyczyną jest gaznik.Obniżyłem iglice i się trochę poprawiło.Ale pozostaje kwestia jednej dyszy,rozkalibrowanej śróbowkrętem i zaślepioną blachowkrętem.Głupota ludzka nie ma granic.Widzieliście coś takiego? Jak ktoś mógł coś takiego zrobić. No cóż mam nadzieje że ceny tych motocykli wzrosną na tyle aby ograniczyć krąg posiadaczy do osób które się tym naprawde interesują (a nie kupują bo nie stać ich na coś innego). Wtedy będzie mniej burackich patentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.