Filu Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=39966Rzeczywiście chodzi o Jawke jak nic. :lol: Nie chce mi się nawet polemizować z twoimi tekstami.Jeśli coś Ci nie pasuje to droga wolna..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzCzUr Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Jak wybić "miski" na kulki z główki ramy jawki 50? Da się jakoś, czy prasa tylko? ja wybijałem kiedyś miseczki z główki ramy jawki 50 wziełem kawałek pręta wsadziłem go do główki ramy tak żeby zachaczyć o krawędź miseczki, puknełem pare razy młotkiem i miseczka sama wyskoczyła :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 SzCzUr- gdyby było to takie proste u mnie, to bym nie pytał. Porządnie przykładałem młotkiem, ale dzięki za zainteresowanie.A Ty Filu, rozumiem że nie jesteś w stanie pojąć tego co napisałem, więc trudno byś polemizował. :) Chodzi, o to że jeśli jesteś moderatorem, powinieneś najpierw dokładnie przeczytać pytanie, a nie zamykać temat jak byle buc. :clap: Poza tym koniec już "czatu". ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Słyszeliscie o MZ 301 jak tak to napiszcie cos o niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Z tego co wiem miala 23 kuce przy 5500RPM, byla 2T i podczas produkcji w swoich latach byla drozsza od GS400 i to sporo, przez co (miedzy innymi) na rynku jest ich bardzo malo. Wg mnie byla tak samo niewypalem jak MZ ETZ500 R z 27 konnym silnikiem Rotaxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_Rzeszów Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 ALe miala ona naprawde 300 ccm bo obilo mi sie o uszy ze ona miala taki sam silnik jak 251 tylko inne kanaly dolotowe ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Nie inny tłok miała ..większy;) Ten tłok jest do kupienia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzCzUr Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 MZ ETZ 301 tour miały silnik o pojemności 243ccm i mocy 23 KM. Silnik pochodził z ETZ 251 tylko nazwa była 301. O ETZ 301 Jest mały artykuł w ŚM 12 2002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Silnik nie ma 243ccm ale zobaczcie sami: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9169 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzCzUr Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 To ja już nie wiem w świecie motocykli w opisie tej mz pisało że ma 243ccm i silnik od etz 251 tylko nazwa jest 301. Może jest to silnik od etz 251 tylko o powiękrzonej średnicy cylindra, a jak pojemność więkrza to i gaźnik pewnie ma ćut więkrzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Ja slyszalem ze to jest silnik owszem od 251 ale rozwiercony takze oboje mozemy miec po czesci racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Różni się tylko cylindrem i tłokiem.Jak rozwiercicie cylinder od 251 to tuleja będzie grubości żyletki. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Jak rozwiercicie cylinder od 251 to tuleja będzie grubości żyletki.Mozna jeszcze przetulejowac cylinder ;-) Slyszalem (nie wiem czy to prawda bo nie sprawdzalem) ze silnik EM250 mozna rozwiercic do 315ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Za duże koszty wyjdą. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Zadziwiacie mnie. Różnice pomiędzy etz 301 a 251 polegają dokładnie na tym samym co różnice pomiędzy s51 a s70, czy etz125 a etz 150. Czyli inny cylinder inny tłokm oraz przekonstruowane kartery.............. 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.