wueska Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 chyba ze tak ;) A jaki olej nalałeś do skrzyni :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merfi Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Olej nalałem hipol wiec jest ok Kupiłem nowe tarcze ale są grube i sie w koszu nie mieszczą podbno trzeba wrzucuc 2 nowe i 3 stare co Wy na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Szczerze mówiąć ja wole np. wyruwnac tarcze papierem ściernym :D i wszystko jest ok ;) Jest tez sposub inny:) tzn. mozna nowe tarcze nadpalic:) wżuć jedynke naciśnij sprzegło i dodawaj gazu ;) jak przejedizesz w ten sposub tak 10-20 metrów sytuacja powina wrucić do normy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merfi Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Troszke dotarłem stare tarcze papierem przy nowych nic nie ruszałem żłoże to wszytko i zobacze A jaki wpływ na prace sprzęgła mają spręzyny dosckowe bo moje mają wymiar 27,0mm a powinny mieć 28,3 mm co Wy na to ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Mój gażnik trzyma się silnika chyba tylko siłą woli. Zdjąłem go kiedyś w celach czyszczących, a jak go z powrotem założyłem to ma lekki luz, tzn można nim obracać wzdłuż osi poziomej. Dodam że śruby które łączą go z króćcem dochodzącym do cylindra są dokręcone ma maxa, podobnie jak ten zaciskowy drucik po strone gumy z filtra powietrza. Co z tym zrobić? Bo wydaje mi się że jeżeli jest luz to może przez szczeliny wlatywać fałszywe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 dziwny przypadek................można sobie dorobić albo kupić uszczelkę i to powinno załatwić sprawę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Zawyczaj jest tak ze nowe tarcze sprzegłowe potrzebują czasu aby poprawnie działac:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merfi Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 No to troche dziwne z co rozumiesz przez poprawne działanie bo u mnie jak zgrzytało tak zgrzyta no może troszke mniej pozostaje wymiana ostatnich dówch starych tarcz albo całego sprzęgła bo ten docisk z tyłu z wpustami ma rózne odchylenia róznica nie jest zbyt duza i to może dlatego nie rozsprzęgla tak jak u kolegi który ten docisk prostował Co radzicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 a przekłądki wymieniłes:>:> załtwa sobie kawałek szkła :) najlepiej mały (tylko zeby sie tarcza mieściła) i sprawdzaj czy tarcze są równe ;) jeśli tarcze cierne nie są równe to zostaw(dotrą się ) jeśli przekłądki sa nie równe to wymień :P dosisk z tyłu tez sprawdz w podobny sposub ;) jak będize krzywy to wymień:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 a może tarcze razem z przekładkami to jakieś podróby i nie mieszczą się? a taka wymiana 2 tarcz nic nie da. Albo wymieniać wszystko albo nic :) ;) :P ;) :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzaK Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Witka!mam problem z moja Mz 250. Otóz przy niskich obrotach < np zatrzymanie na switałach> zaczyna sie dlawic i gasnie. Dzieje sie tak tylko gdy jest na swiatlach <ostatnie pozycja kluczyka>, tak, jakby nie miala ladowania ;/ Czy ktos moze pomoc? Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Poszukaj w archiwum...ten temat byl juz wielokrotnie poruszany. Generalnie sprawdz: szczotki, uzwojenia wirnika i stojana, regulator napiecia. PozdroMarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Witam :!: MZ ES 250/2 trophyIle wynosi wyprzedzenie zapłonu?(Czy nie tyle co w MZ TS 250).Poza tym poszukuję wszelkich informacji o tym motocyklu :evil: Z góry dziękuwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozi Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 http://mitglied.lycos.de/eastbikes2/repes2/repes2.htm Stronka po niemiecku ale można coś rozszyfrować. Cytuj Salon Centrum Podłóg i Drzwi Gdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Ile wynosi wyprzedzenie zapłonu?(Czy nie tyle co w MZ TS 250).Poza tym poszukuję wszelkich informacji o tym motocyklu Very Happy www.eastbikesunited.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.