Skocz do zawartości

Ozi

Forumowicze
  • Postów

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ozi

  • Urodziny 02/14/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Teren i szosa :)
  • Skąd
    Gdynia

Osobiste

  • Motocykl
    Y TTR600R,FZR600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    brak
  • Skype
    brak
  • Strona www
    http://www.amgkartuska.pl

Ostatnie wizyty

398 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ozi

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Hello, Chciałem wyrazić swoje zadowolenie z Yamaha FZR 600 R z 93 roku. Bardzo przyjemny klasyk o ciekawym wyglądzie, trochę przypomina mi mój wcześniejszy motocykl z lat młodzieńczych Aprilia AF1 Replica. Nawet można określić mianem ponadczasowego. Z motocyklami związany jestem od 2001 roku. Zacząłem od Ogara 200 którego z Ojcem kupiliśmy przez Anonse. Potem pojawił się Simson S51 Enduro, wspomniana Aprilia, Kawasaki KMX, MZ Trophy Ojca. Zawsze zastanawiałem się czy wolę teren czy asfalt. Kupiłem GSR 600 polatałem trochę, podobało mi się ale gdzieś w głębi tęskniłem za enduro. W tym czasie Ojciec miał Yamahe Drag Star na której też miło się jeździło. Był moment, że w ostatnich latach przez chwilę nie miałem nic w garażu. Powróciłem i kupiłem Yamahe TTR 600 i znowu mogłem pojeździć w terenie. Też klasyk i odpalany na kopniak 🙂 Podjąłem decyzję z Żoną ze jeszcze dorzucimy uliczny motocykl i tak oto trafił się FZR 600 🙂 Jedyne co miałem do zrobienia to obrotomierz, który nie działał. Zamówiłem drugi używany, a ten co miałem w motocyklu zrobiłem w serwisie elektronicznym. Pozdrawiam Michał
  2. Dzień dobry Prowadzę salon z podłogami i drzwiami w Gdyni. W ofercie podłogi laminowane, fornirowane, wodoodporne winylowe SPC i drewno warstwowe. Drzwi wejściowe i wewnątrzlokalowe. Wykonujemy usługi montażowe. Zakup z montażem to stawka 8% VAT (zakupy 12% taniej) + stawka montażowa. Wychodzi taniej niż zakup normalny i szukanie montażystów na własną rękę. Jest gwarancja na montaż. Wykonujemy pomiary i transport. Dla osób z forum lub powołujących się na post znajomych motocyklistów dorzucimy dodatkowe 10 % zniżki. Oferta dla osób które szukają miejsca gdzie mogą zrobić spokojne zakupy w trochę innej atmosferze 🙂 Zapraszamy na kawę i sprawdzenie oferty. Zapraszam na stronę www.amgkartuska.pl
  3. Bardzo dziękuje za odpowiedź. Bardziej trafiony sposób :) Pozdrawiam
  4. Chciałbym po raz kolejny poruszyć temat dozownika i jego eliminacji :). Wiem, że króciec ssący najlepiej zaślepić śróbką wciśniętą w wężyk od dozownika, ale pozostaje teraz kwestia samego dozownika, który będzie cały czas pracował. Czytałem na pewnym forum, że można zrobić obieg zamknięty dozownik - zbiornik oleju do mieszanki. Wlać do niego 100ml i zapomnieć. Czy może po prostu opróżnić zbiorniczek i nie przejmować się dozownikiem. Ewentualnie jak się popsuje i nie będzie mi już potrzebny, nie powinien spowodować zakłóceń w pracy silnika ??. Raczej całego dozownika nie da się zdemontować z silnika i latać bez niego ?? Dziękuje z góry za każdą odpowiedź :) Pozdrawiam
  5. No pewnie, założę wężyk :) Póki nie rozlało się na silnik, nawet nie wiedziałem, że jest tam odpowietrznik. Dzięki za odpowiedź :)
  6. Zostawiłem odpalony motocykl na stopce bocznej i zauważyłem po chwili, że przez zaznaczony na zdjęciu spust wyciekło trochę oleju ze skrzyni. Nie mam u siebie wężyka który jest na zdjęciu z zielonym kmx, więc olej wyciekł na dekiel silnika. http://i78.photobucket.com/albums/j109/Cannabis99/drain.jpg http://i78.photobucket.com/albums/j109/Can...99/sadasdsa.jpg Nie wiem czy to szkodliwe, że motocykl był przechylony przez dłuższy czas, jak zostawiałem go na krótszą chwilę to nigdy nic nie zauważyłem. Do czego ma służyć ten spust ? Jest jedynie po to by wywalić nadmiar oleju? Zabezpiecza przez to przed jakimś niepożadanym skutkiem :icon_mrgreen: ? Chciałbym poznać przeznaczenie tego rozwiązania.
  7. Wszystkie naklejki zostały rozdane w Gdyni i w Lęborku. Poszło około 500 sztuk :clap:
  8. Również naklejki można odebrać w Lęborku Forte Panel, ul. Krzywoustego 15 (za stacją Lotos ARKADA) poniedziałek - piątek 9 - 17 sobota 9 - 14
  9. Szokująca historia :eek: Dobrze, że miałeś odpowiedni ubiór. Oczywiście szkoda motocykla. Teraz pewnie, każdy kto przeczytał ten temat będzie bardziej uważał na zalesionych trasach.
  10. Możliwe, że mokre nie spełni swojego zadania, ze względu na możliwość złego przylgnięcia lub przepuszczania w mokrym miejscu.
  11. Naklejki gotowe do odbioru od : 28.04.2009 Lokalizacja: Firma Forte Panel ul.Pucka 139 81-154, Gdynia Mapka: http://www.zumi.pl/1545937,PHUP_Forte_Pane...ynia,firma.html Godziny, w których można do nas podjechać : Poniedziałek - Piątek : 9 - 17 Sobota : 9 - 14 Pozdrawiam, (Nowy temat stworzyłem ze względu na to, że w istniejącym temacie o naklejkach, adres zaniknie gdy pojawi się wiecej postów)
  12. W Fachmanie na hutniczej w Gdyni mają spory dział nakrętkowo - śrubkowy. Możesz u nich spróbować, lepiej weź ze sobą tę nakrętke. :wink:
  13. Pierwsza poważniejsza 'gleba' nastąpiła podczas szybkiej jazdy Ogarem 200 po leśnej drodze zrobionej z betonowych kratownic. W jednym miejscu nie było wypełnienia, była tam dosyć duża dziura. Zadziałało to jak wyskocznia. Nie dość ze przednie zawieszenie jest twarde, to tylne jest na sprężynach i działa jak katapulta. Najpierw ostro uderzył przód, po czym tył, wybił mnie w powietrze. Przeleciałem nad motorowerem i wpadłem do rowu :buttrock: . Wrażenie było takie, że myślałem, że oderwało mi silnik. Oprócz tego, że musiałem troche ochłonąć, to nic się nie stało. Innym razem próbowałem swoich sił na MZ 250 es z 1976 roku, motocykl wyposażony jest w wahacz pchany z przodu co bardzo utrudnia jazdę po piachu. Dodatkowo jeszcze ma bardzo ciężki metalowy przedni błotnik. Powodowało to, że czasem motocykl sterował motocyklistą. Próbowałem jechać po ośnieżonej drodze, myślałem, że sobie radzę. Nie wiem jak to się stało, ale obróciło mnie o 180 stopni i dopiero się wyłożyłem :notworthy: . a mniej poważne incydenty to pierwsze stawianie motoroweru na centralnej stopce :icon_mrgreen:
  14. W ciągu znaków powinno być zawarte DOT i potem cyfry w specjalnym miejscu. Z ciekawości sprawdziłem u siebie mam odseparowane 4 cyfry bez żadnych liter. Tak jest najczęściej w tych nowych oznaczeniach (tydzień dwie cyfry i dwie na rok) Musisz mieć stare oznaczenie.
  15. Jeśli nie chcesz wymieniać cylindra, to szkoda wydawać pieniądze na wydech, który prawdopodobnie poza dzwiękiem, większej różnicy w jeździe nie da. Na pewno polatasz sobie nim więcej niż 60 km/h Lepiej zostaw stan seryjny :flesje: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...