Skocz do zawartości

Wszystko o Honda XLR125R


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z motorem i mam nadzieje że mi pomożecie, chodzi o to że nie wiem czemu mam zbyt wysokie obroty, gdy reguluje je tą śrubką przy gaźniku i gdy są odpowiednie to po tym jak mocno dodam gazu znów są wysokie nie wiem czym to jest spowodowane :) ponadto mam jeszcze taki problem że gdy mocno podgazuje, strzela mi z rury ^^ proszę o pomoc, z góry thx didek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Gaźnik wiele razy rozkręcałem regulowałem iglice i nic, no ale zostawiłem na małych obrotach i tylko msuze go gazować żeby nie zgasł :lalag: dzięki za pomoc :icon_exclaim:

 

ps. nie wiem czemu narzekaliście ale mi się nim fajnie jeździ w terenie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

mam pytanko, myślę że tutaj warto napisać :banghead:

 

chodzi o to że chce go sobie odblokować, wcześniej doszliśmy do wniosku że trzeba obejść jakiś chip w liczniku, no ok, ale nie o to chodzi, chce odblokować i włożyć większą zębatkę do tyłu, i tu pojawia się moje pytanie, jak dużą ? wiem że niektórzy z was tak robili, nie zależy mi na prędkości, wystarczy żeby jechał 90km/h więcej nie trzeba

 

a i jeszcze jedno, pasowało by tłumik wymienić żeby jakiś fajny głos miał i może to coś mocy doda, robił ktoś z was coś takiego ? :wink:

 

pozdroo

didek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko, myślę że tutaj warto napisać :biggrin:

 

chodzi o to że chce go sobie odblokować, wcześniej doszliśmy do wniosku że trzeba obejść jakiś chip w liczniku, no ok, ale nie o to chodzi, chce odblokować i włożyć większą zębatkę do tyłu, i tu pojawia się moje pytanie, jak dużą ? wiem że niektórzy z was tak robili, nie zależy mi na prędkości, wystarczy żeby jechał 90km/h więcej nie trzeba

 

a i jeszcze jedno, pasowało by tłumik wymienić żeby jakiś fajny głos miał i może to coś mocy doda, robił ktoś z was coś takiego ? :)

 

pozdroo

didek

 

 

Jeżeli założysz przelotowy tłumik i nie dokonasz regulacji silnika to tylko mu zaszkodzisz. Mogą, sie powypalać zawory, straci na dynamice. Ale jeżeli odpowiednio wyregulujesz gaźnik (większe dysze, inne ustawienie na iglicy) to powinien lepiej jechać, i mieć doroślejszy dźwięk

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, orientuje się ktoś ile może kosztować tłok do xlr'a 125 oraz ewentualnie zawory? Jeszcze jedno pytanie: jak honda wypada w porównaniu z dr 125? Pozdrawiam!

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile graty kosztują to nie wiem.

W porównaniu do DR125 to wypada dużo lepiej. Przede wszystkim pod względem zawieszenia, jest mocne i w terenie daje sobie bardzo dobrze radę. W tą samą ramę pchali przecież większy silnik.

Pozatym to Honda, czyli wszystko dopracowane, skrzynia pracuje ładnie bez stuków, puków, małe spalanie tylko ta moc. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz gdzie można sie zaopatrzyć w te graty? Ile waży xlr? Stoi na allegro xlr'ka za 2tys zł 1998r tylko że nie wiadmo co z nią jest bo pisze że silnik zablokowany koleś gadał że jechał i cos strzeliło (może zawór, pierśconek pękł [zatarł się] albo sie cos w strzyni zablokowało albo korba się urwała :banghead:

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XLR waży coś koło 119 kg na sucho, z paliwkiem i olejem jakieś 128kg.

Co do tego co pisałeś, to wydaje mi się, że urwał się łańcuszek rozrządu i zmasakrowało głowicę.

Co do części to raczej tylko serwis hondy, np.do filtra powietrza nawet nie ma podróbek, a oryginał kosztuje 150 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy do czego? Jeśli myślisz o terenie jakim takim to nie! znajomy miał i sprzedał po miesiącu( nie obrażając nikogo) nie mowie ze to moto jest złe,dla poczatkującego ridera zamiast DT 50 lepiej napewno kupić XLR ale dla kogoś kto myśli o powazniejszym terenie odradzam...pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. chciałem kupić go dla brata jako pierwsze moto, ale to raczej na pola, las czsem jakaś kopalnia. To co polecasz zamiast tego? Nie chce dużo kasy wydawać na to do 3tys max. Pozdro

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile ma brat lat?Nie no jak nei ma wiecej jak 15 i jeszcze na pierwsze moto to spoko kupuj bo mało bedzie palił gdzieś 3 litry i w miare bezawaryjny,myślełem ze dla kogoś ze stażem w terenie ale jak dla brata na 1 moto to śmiało bierz bedzie zadowolony :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Ta "trzy stopniowa wajcha" to ssanie!!!

Służy do rozgrzania motocykla!!!

1. Odpalasz na najwyższym stopniu(nie gazuj za mocno, ponieważ silnik musi doprowadzić olej w łożyska, cylinder i "złapać temperaturę")

2. Przełączasz na środkowy stopień i jedziesz wolno jakieś 300-500m.

3. Zatrzymujesz się i przełączasz na sam dół.

PRZEZ PIERWSZE OK. 10MIN. JEDZ SPOKOJNIE, PONIEWAZ DOPIERO WTEDY OLEJ W SKRZYNI BIEGOW I SILNIKU DOSTATECZNIE SIE ROZGRZEJE!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...