didek916 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam, mam problem z motorem i mam nadzieje że mi pomożecie, chodzi o to że nie wiem czemu mam zbyt wysokie obroty, gdy reguluje je tą śrubką przy gaźniku i gdy są odpowiednie to po tym jak mocno dodam gazu znów są wysokie nie wiem czym to jest spowodowane :) ponadto mam jeszcze taki problem że gdy mocno podgazuje, strzela mi z rury ^^ proszę o pomoc, z góry thx didek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitekk Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Myśle że powinieneś rozkręcić gaźnik i zobacz czy jest tam wszystko ok jeśli to nie pomoże to ja już nie mam pomysłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didek916 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Gaźnik wiele razy rozkręcałem regulowałem iglice i nic, no ale zostawiłem na małych obrotach i tylko msuze go gazować żeby nie zgasł :lalag: dzięki za pomoc :icon_exclaim: ps. nie wiem czemu narzekaliście ale mi się nim fajnie jeździ w terenie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didek916 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 mam pytanko, myślę że tutaj warto napisać :banghead: chodzi o to że chce go sobie odblokować, wcześniej doszliśmy do wniosku że trzeba obejść jakiś chip w liczniku, no ok, ale nie o to chodzi, chce odblokować i włożyć większą zębatkę do tyłu, i tu pojawia się moje pytanie, jak dużą ? wiem że niektórzy z was tak robili, nie zależy mi na prędkości, wystarczy żeby jechał 90km/h więcej nie trzeba a i jeszcze jedno, pasowało by tłumik wymienić żeby jakiś fajny głos miał i może to coś mocy doda, robił ktoś z was coś takiego ? :wink: pozdroodidek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 mam pytanko, myślę że tutaj warto napisać :biggrin: chodzi o to że chce go sobie odblokować, wcześniej doszliśmy do wniosku że trzeba obejść jakiś chip w liczniku, no ok, ale nie o to chodzi, chce odblokować i włożyć większą zębatkę do tyłu, i tu pojawia się moje pytanie, jak dużą ? wiem że niektórzy z was tak robili, nie zależy mi na prędkości, wystarczy żeby jechał 90km/h więcej nie trzeba a i jeszcze jedno, pasowało by tłumik wymienić żeby jakiś fajny głos miał i może to coś mocy doda, robił ktoś z was coś takiego ? :) pozdroodidek Jeżeli założysz przelotowy tłumik i nie dokonasz regulacji silnika to tylko mu zaszkodzisz. Mogą, sie powypalać zawory, straci na dynamice. Ale jeżeli odpowiednio wyregulujesz gaźnik (większe dysze, inne ustawienie na iglicy) to powinien lepiej jechać, i mieć doroślejszy dźwięk Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Witam, orientuje się ktoś ile może kosztować tłok do xlr'a 125 oraz ewentualnie zawory? Jeszcze jedno pytanie: jak honda wypada w porównaniu z dr 125? Pozdrawiam! Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Ile graty kosztują to nie wiem.W porównaniu do DR125 to wypada dużo lepiej. Przede wszystkim pod względem zawieszenia, jest mocne i w terenie daje sobie bardzo dobrze radę. W tą samą ramę pchali przecież większy silnik.Pozatym to Honda, czyli wszystko dopracowane, skrzynia pracuje ładnie bez stuków, puków, małe spalanie tylko ta moc. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Nie wiesz gdzie można sie zaopatrzyć w te graty? Ile waży xlr? Stoi na allegro xlr'ka za 2tys zł 1998r tylko że nie wiadmo co z nią jest bo pisze że silnik zablokowany koleś gadał że jechał i cos strzeliło (może zawór, pierśconek pękł [zatarł się] albo sie cos w strzyni zablokowało albo korba się urwała :banghead: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 XLR waży coś koło 119 kg na sucho, z paliwkiem i olejem jakieś 128kg.Co do tego co pisałeś, to wydaje mi się, że urwał się łańcuszek rozrządu i zmasakrowało głowicę.Co do części to raczej tylko serwis hondy, np.do filtra powietrza nawet nie ma podróbek, a oryginał kosztuje 150 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Opłąca się to kupić? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 zalezy do czego? Jeśli myślisz o terenie jakim takim to nie! znajomy miał i sprzedał po miesiącu( nie obrażając nikogo) nie mowie ze to moto jest złe,dla poczatkującego ridera zamiast DT 50 lepiej napewno kupić XLR ale dla kogoś kto myśli o powazniejszym terenie odradzam...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 (edytowane) Tzn. chciałem kupić go dla brata jako pierwsze moto, ale to raczej na pola, las czsem jakaś kopalnia. To co polecasz zamiast tego? Nie chce dużo kasy wydawać na to do 3tys max. Pozdro Edytowane 23 Marca 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 A ile ma brat lat?Nie no jak nei ma wiecej jak 15 i jeszcze na pierwsze moto to spoko kupuj bo mało bedzie palił gdzieś 3 litry i w miare bezawaryjny,myślełem ze dla kogoś ze stażem w terenie ale jak dla brata na 1 moto to śmiało bierz bedzie zadowolony :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Właśnie będzie miał 15 w tym roku :icon_eek: Dzięki za porady. Pozdro Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durkisz Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Ta "trzy stopniowa wajcha" to ssanie!!!Służy do rozgrzania motocykla!!!1. Odpalasz na najwyższym stopniu(nie gazuj za mocno, ponieważ silnik musi doprowadzić olej w łożyska, cylinder i "złapać temperaturę")2. Przełączasz na środkowy stopień i jedziesz wolno jakieś 300-500m.3. Zatrzymujesz się i przełączasz na sam dół.PRZEZ PIERWSZE OK. 10MIN. JEDZ SPOKOJNIE, PONIEWAZ DOPIERO WTEDY OLEJ W SKRZYNI BIEGOW I SILNIKU DOSTATECZNIE SIE ROZGRZEJE!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.