Skocz do zawartości

Wszystko o Honda XLR125R


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, da się coś zrobić żeby taka honda miałą więcej mocy?

Jeżeli mam wajhe ustawioną na sama góre ( jak to przy odpalaniu) i musze ją lekko gazowac zeby nie zgasła (chwile do małego nagrzania) do przezucenia wajhy na dół to regulacja gaźnika wystarczy zeby odpaliła bez gazu?

wiecie jak wyregulowac zawory?

Proszę o info

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za odpowiedzi, a czy macie tak że po odpaleniu i w trakcie odpalania trzeba go trzymać lekko na obrotach ??

ja przy odpalaniu i po odpaleniu musze go trzymac na małych obrotach zeby nie zgasł.

jak silnik jest ciepły to nawet nie musze ruszac manetka, pali na dotyk

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypada tylko pogratulować zmian i usprawnień. mam tylko dwa pytania:

:icon_biggrin: Czy zębatki są identyczne z seryjnymi(przód, tył)?

:icon_mrgreen: Jaka to wersja xlr, dlaczego ona ma hamulec bębnowy z przodu?

No i fajny tłumik masz, musi ładnie grzmieć. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypada tylko pogratulować zmian i usprawnień. mam tylko dwa pytania:

:buttrock: Czy zębatki są identyczne z seryjnymi(przód, tył)?

:buttrock: Jaka to wersja xlr, dlaczego ona ma hamulec bębnowy z przodu?

No i fajny tłumik masz, musi ładnie grzmieć. :flesje:

 

przód jest seryjny tył jest większy,

przód jest nie oryginalny ja go takiego od Niemca kupiłem zmienił je bo tamte były zgięte a w Niemczech nie można prostować ale nie narzekam na hamulec.

A tłumik zrobił mi Ojciec :icon_mrgreen: i na tym tłumiku pięknie warczy :icon_biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema jestem na tym forum nowy lecz juz duzo jedze i mam pytanie jak mozna odblokowac Honde Xlr 125 Mam rok 1998 prosze o odpowiedz z gury THX Acha a w sprawie tej wajchy jest to ssanie na poczatku niechodzi na wolnych obrotach bo jest poprostu zimna

Edytowane przez glancu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojechałem na starą cegielnię, gdzie jest zrobiony tor szczególnie dla "quadów". Wyszalałem się jak głupi, po 15 minutach byłem cały mokry. No i co za wspaniałe przeżycie, pierwsze skoki na motorze!!!!!!

Enduro to jest to!!!

Na szosie troszkę mało mocy, ale jak na taki tor to wystarczająco tak, aby się nie zabić. :icon_mrgreen:

 

:icon_biggrin: Glancu, myślę, że z tego silniczka dużo więcej mocy nie wyciągniesz, najwyzej możnabybyło zmienić tłumik na bardziej sportowy i przełożenie na zębatkach. Jeśli Ci chodzi o blokadę, to trzeba wymienic moduł, podobno mozna to zdobyć czasami na allegro za około 100zł.

Pozdrawiam

Edytowane przez dario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...