jabol115 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ja nie wiem jak to u Ciebie z ta rama bylo bo w mojej xlr jeszcze nie pekla, a nie oszczedzalem jej wcale, mialem na niej bardzo duzo ciezkich gleb (a to udezylem przy znacznej predkosci w drzewo, Wiele gleb przy skokach, itp.) jednak rama jest do tej pory cala. A co do mocy to zgodze sie z Toba ze nie jest ona za duza jednak na 4 biegu idzie jeszcze smiagac po piachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Enduro Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ja nie wiem jak to u Ciebie z ta rama bylo bo w mojej xlr jeszcze nie pekla, A co do mocy to zgodze sie z Toba ze nie jest ona za duza jednak na 4 biegu idzie jeszcze smiagac po piachu.A ja nie mowie że to wina fabryki broń Boże (wiadomo do czego ten motorek ma być używany) mam nadziej że u Ciebie nie pęknie NIGDY Chce tylko powiedzieć że jak bym miał XLR 2 raz to bym na niej nie skakał a co Ty będziesz robił to twoja sprawa A co do piachu to... Jeżeli twoja 8kW xlr "idzie" po piach to szacun pełny :D i ja chce to zobaczyć ZAPRASZAM NA PUSTYNIE BŁĘDOWSKĄ!!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Moja podobnie pali na maksa do 4 litrów, "pędzi" ponad 90 km/h, z góry nawet do 110 km/h ;) (z dużej góry). Tak na poważnie to nie wiem, czy to jest wersja zblokowana, czy nie. W papierach przy oznaczeniu modelu jest literka oznaczająca wersje zblokowaną.Nie wiem tylko jak to odróżnić w osiągach. W to, że aby odblokować ją trzeba cośtam pogrzebać przy liczniku, to w to nie bardzo wierzę. Miał ktos prawdziwe doświadczenia z tym, mógłby się podzielić opinią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareckii Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Witam Jeśli chodzi o odblokowanie to wygląda na to że rzeczywiscie trzeba podłubać w liczniku, rozkreciłem mój licznik i jest tam prosty układzik elektronicznyz fotokomórką i przysłoną, która jest zamocowana do mechanizmu wskazówki, na module mam napisane 80Km/h, z tego układu w liczniku do modułu idzie kabelek koloru różowego, czy pomoże samo odłączenie kabelka nie wiem.Póki co nie jestem w stanie sprawdzić w praktyce co i jak ponieważ mam moto w kawałkach, natomiast tak na oko działa to nastepujaco: wraz ze wzrostem predkości przesłona przemieszcza sią wraz z wskazówką, po dojściu do 80 km/h lzostaje odsłonięta fotokomórka a co za tym idzie układzik wysyła sygnał do modułu, a ten nie pozwala się silnikowi wyżej kręcić.Jak poskładam moto przeprowadzę próby w praktyce. PS. Wie ktoś może gdzie szukać używanych części do XLR?? Pozdrawiam Mareckii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam.Wie ktos moze gdzie moge dostac klamki do xlr? Szukalem w olekmotocykle, pisalem do niego, i na roznych innych stronach z czesciami do motocykli, jednak niestety nigdzie nie moge znalezc. A kupowac za niewiadomo jakie pieniadze w salonie hondy to mi sie nie widzi. Prosze pomozcie.Pozdrawiam jabol115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosston Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Witam. Posiadam rowniez ten sprzecik, ale odblokowany :icon_razz: . Vmax 105, spalanie 3-5l (5 przy czestym odpalaniu na ssaniu i jezdzie ponizej 4 biegu). Czesci uzywanych wogle do niej nie ma. O nowe to tylko w serwisie mozna pytac (takie pierdolki jak: uszczelniacze zaworowe i tarcze sprzeglowe to sa w katalogach). Kiedys mialem problem z stukami w niej i myslalem, ze to zawor ale okazalo sie, ze to zacieral sie walek rozrzadu. Poprzedni wlasciciel wstawil nieoriginalna uszczelke i nie bylo smarowania. Walka nigdzie nie moglem dostac, wiec oddalem do regeneracji. Zmienilem tez lozyska. Tlok po 27 tys. bardzo male zuzycie mial. Pewnie nikogo to nie zainteresuje ale mam na sprzedaz stary modul do 80 km/h :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam.Wie ktos moze gdzie moge dostac klamki do xlr? Szukalem w olekmotocykle, pisalem do niego, i na roznych innych stronach z czesciami do motocykli, jednak niestety nigdzie nie moge znalezc. A kupowac za niewiadomo jakie pieniadze w salonie hondy to mi sie nie widzi. Prosze pomozcie.Pozdrawiam jabol115 Ja bym wziął na próbę klamkę z Larssona od MTX'a. Dużo rzeczy w XLR'ce pochodzi właśnie z tego modelu. Klamka od sprzęgła powinna podejść z wszystkich modeli, od hebla od roczniku bodajże 85 (juz z tarczą z przodu). Koszt klamki mały także sprobowac mozesz. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 siema, ma ktoś może serwisówke do XLR 125 ? 98/99r.lub jeśli ktoś wie jaki ma być luz na zaworach:D ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) A no ma. A czytałeś ten wątek dokładnie?Luz powinien być 0,1 +/- 0,02mm siema, ma ktoś może serwisówke do XLR 125 ? 98/99r.lub jeśli ktoś wie jaki ma być luz na zaworach:D ? Edytowane 23 Marca 2007 przez dario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didek916 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 witam, parę dni temu kupiłem właśnie ten motor, dziś go odpaliłem przesiadłem się z małej hondy mt50 na to i jestem zadowolony, ale zmartwiła mnie ta blokada przy 80km/h wygląda to tak jakby mi wtedy odcinało dopływ paliwa i po prostu motor zwalnia, by po chwili znów dostać powera do tych 80km/h (nie jestem pewny czy to ta blokada czy coś mam zepsute ??) czytałem że podobno trzeba rozkręcić licznik i tam jakiś czip czy coś, to prawda ? :icon_biggrin: drugą sprawą jest to że zastanawiam się gdzie się wlewa olej do skrzynie biegów ? tam gdzie i do silnika ? kolejna sprawa, jeżeli przerobie ten tłumik to moc mu wzrośnie, spadnie czy się nie zmieni? :lalag: następna :P widzę że niektórzy wkładają sobie większe zębatki do tyłu, ale przecież wtedy motor straci na mocy której i tak chyba nie ma za wiele, prawda ? no właśnie, i ile może mieć tych koni ? tylko nie wiem który to mam rok produkcji :buttrock: i proszę o jakiś podsumowanie motoru ale nie do jakiegoś pr0 śmigania po lasach i skakania, tylko raczej do jazdy po mieście i ewentualnie po łąkach ? z góry DZIĘKUJĘ za odpowiedzi i za pomoc, zależy mi na tych odpowiedziach!pytań wkrótce więcej :notworthy::) pozdrawiam!didek! nikt nic nie wie, i nie może mi pomóc ? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 ...następna j.gif widzę że niektórzy wkładają sobie większe zębatki do tyłu, ale przecież wtedy motor straci na mocy której i tak chyba nie ma za wiele, prawda ? Wieksza zebatka z tylu poskutkuje zmniejszeniem predkosci maksymalnej ale za to zwiekszeniem mocy na kole, wiec nie jest to takie bez sensu ze wzgledu na jej mala ilosc w 125 4t. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didek916 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 aha dzięki soku... słabo się znam :) może też tak zrobię, ale proszę o resztę odpowiedzi, i najważniejsze jak ją odblokować ?? to prawda że w liczniku jest jakiś czip i trzeba go obejść ? jak tak to proszę o dokładniejsze wskazówki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 (edytowane) ad1. Motocykl ten jest blokowany na module do 80km/h jednak mozna to obejsc w ten sposob jak kolega wczesniej opisywal. ad2. Takim malym kurkiem po prawej stronie motocykla, za podnozkiem kierowcy. ad4. okolo 13 ad5. Jak na pozatek to moto jest calkiem przyjemne, jednak po sezonie smigania staje sie slabe i mulowate. Ciezko jest podjezdzac pod jakies strome gorki czy tez jezdzic po grzazkim piachu bo ma za malo mocy i tu nawet mieszanie w przelozeniach zbyt wiele nie pomoze. pozdro jabol Edytowane 11 Czerwca 2007 przez jabol115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didek916 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 aha, dzięki jabol! około 13 koni ? to mało jak na 125 :( KTM'y 125 mają po 45 koni a to tylko 13... eh myślałem że ze 20-30 no trudno, i tak po przesiadce z 50-tki to bardzo dobrze chodzi a pozatym ja mam 16lat :icon_twisted: ale coś mi blokuje przednie koło :/ zastanawiam się czy nie dlatego że klocki są do wymiany i może tłoczki się nie chowają .... czyli licznik rozkręcić i trzeba tam obejść jakiś czip czy coś i będzie śmigał ile fabryka dała ? trochę mi się wydaje to dziwne :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Ma tylko 13 koni bo to lightowe endurko 4t jest, a nie jakis cross czy hard enduro :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.