crack Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 RADAR byłbym wdzięczny jakbyś mógł ten opis ze ŚM jakoś podesłać. Wiem, że opisywali TL 1000 R dość dokładnie ale nie mogę dostać tego numeru.Przy najbliższej okazji stawiam piwo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Hej temat juz ten byl, bo sam go zapodalem http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...3564&highlight= dodam tylko ze jednak warto byloby zainwestowac w dobry amor skretu...moze bedzie stabilniejszy w zakrecie.... dobre opony tez pomoga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Przy najbliższej okazji stawiam piwo dobra :evil: chetnie wpadne do Poznania, [ Dopisane: 14 ]RADAR byłbym wdzięczny jakbyś mógł ten opis ze ŚM jakoś podesłać. Wiem, że opisywali TL 1000 R dość dokładnie ale nie mogę dostać tego numeru. Przy najbliższej okazji stawiam piwo Znalazłem porównanie w "MOTOCYKL" SUZUKI TL 1000S z TL 1000R, komu komu???? :evil: jak coś to dawać swoje maile, bede wysyłał :buttrock: pozdro, RADAR [ Dopisane: 14 ]P.S.Tak na marginesie, ja szukam cokolwiek o RF 900 i nie mogę nic ciekawego znaleźć ;) , więc jak ktoś ma w ŚM lub w innym piśmie jakiś opis to prośba o podesłaniedzięki i pozdro RADAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 siema moj koleś kupił sobie takiego 2002 r i po miesiącu miał wypadek. Teraz ma jedną ręke krutszą o kilka cm. Ten motor to diabeł ! - Zajebiście szybki....Każdy motor może być diabłem - jeśli tylko na to mu się pozwoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 CRACK, wysłałem ci opisik.... :twisted: acha, to co napisałem to też moja własna sugestia :) pozdro,RADAR ///////////// ;) :banghead: :P :) ////////////// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crack Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Dzięki RADAR :)zresztą już Ci odpisałem i podtrzymuję propozycję piwa w Poznaniu przy najbliższej okazji. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus00 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Siemka RADAR jak bys mógł podesłij mi ten opis na <[email protected]> a moze masz tez numer z 4/2005 chodzi mi o opis VTR-kiPozdro > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 sebus....... juz wysłałem,VTR-ki musze poszukać, może gdzieś mam, pozdro, RADAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 to i ja poprosze na mejla: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus00 Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 ;) Dzieki RADAR za szybkie wyslanie, jak bys znalazl cokolwiek na temat VTR to bede wdzieczny, A tak na marginesie niewytrzymalem i chcialem powitac wiosne. Mimo ze przed chata kupa sniegu i lodu, to probowalem sie przedostac na czarny asfalt i nawet sie udało tyle ze powrot do chaty juz nie bardzo bo nawet nie zdazylem zaczaic a juz lezalem na sniegu i k..... kierunek wcisnal mi owiewke wlasciwie to zadne obrazenia ale jednak moje plery okazały się zastygniete, bo wiadomo moto trzebabbylo szybko podnieść i teraz ledwo laze peweni dysk zrobil swoje :banghead: nie ma co trzeba jeszcze poczekac na pogodePOzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 a ja sobie w niedziele polatalem TLem... w Anglii nie ma tego bialego badziewia... i jednak na BMFie (najwiekszy motobazar w Anglii w Peterborough..czyli akurat tu gdzie pomieszkuje) )poszukam jakiegos dobrego amora skretu...bo na nierownej nawierzchni w zakrecie potrafi tak zabujac , ze wlos sie na jajkach jezy... moze dobry amor cos zaradzi na brak stabilnosci w winklu... jeszcze dobrym pomyslem byloby zapakowac tez klasyczny amortyzator z tylu zamiast tego rotacyjnego...ale to juz troche kosmiczna kasa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Witam.Jak juz szukasz moze to Cie zainteresujeTUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Powysyłałem na kilka maili, mam nadzieję że podochodziły :) acha, Figer - byłbym wdzięczny....pozdro,RADAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Powysyłałem na kilka maili, mam nadzieję że podochodziły :) acha, Figer - byłbym wdzięczny....pozdro,RADARNic nie dostalem :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walkie Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Czesc :)Jak chcesz sobie kupic Rke... to sobie odpusc :rolleyes:Motocykl tragicznie sie prowadzi, dla mnie to byla ciagla walka, jest to fajne ale nie na dluzsza mete :unsure: po przejechaniu 10 kilometrow przy 180 i opadaniu z kola dostalem takiego shimmie ze skonczylo sie jedynie na precie w udzie i byl to cud :angry: moto w zakretach jest niestabilne, shimmie potrafi zlapac nawet na prostej drodze po puszczeniu kierownicy. Mialem ja 5 lat, zrobilem jakies 14 tys kilometrow, glownie dlatego ze nie bylo zbytniej frajdy z jazdy. Owszem fajnie wchodzila na kolo, ale malo precyzyjna skrzynia biegow przeszkadzala w zmianie w pionie,silnik po 14 tysiacach chodzil jak sieczkarnia, ponoc to w tym moto normalne, no i masa i maly rozstaw osi powodowaly ze mialem wrazenie jezdzenia zelazkiem. Moto posiada mase niedorobek (jak to w Suzuki), cena i gang sa chyba jedynymi jego plusami, osobiscie gdybym mial wziac twina wybral bym VTR albo dukata. Pozdrawiam i jeszcze raz odradzam :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.