Skocz do zawartości

Hypercharger. Czy coś naprawdę daje, gdzie szukać?


Hil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ani nie ścinali płaszcza tłoka w dwusuwie od strony okna ssącego.
No bo to jest gowno nie robota 8) Co ci daje sciecie plasza tloka?? Bez poszerzenia kanalu??Jedyne co wtedy robisz to zmieniasz wage tloka z jednej strony i roz..lasz cylinder i pierscienie po stronie okna wylotowego:)Jezeli jusz to jedziesz ssące do gory(rozwiercasz) i na boki) i wtedy przycinasz plaszcz podkątem po bokach na wzor trapezu by otwieral poszerzone okna do konca:) Tak przycinajcie plaszcze tloka w 2T to polatacie uuu az milo ;) pzdr (sam sie o tym przekonałem)

 

[ Dopisane: 08-03-2006, 16:11 ]

Ps kolega w skucie zastosowal Hypercharger mulil mu sie na malych obrotach ciezko bylo m usie przelamac na górny zakres obrotow ale potem juz mial bucisza...Jednak Stożkowe Filtry sa moim zdaniem lepsze:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ani nie ścinali płaszcza tłoka w dwusuwie od strony okna ssącego.
No bo to jest gowno nie robota 8) Co ci daje sciecie plasza tloka?? Bez poszerzenia kanalu??Jedyne co wtedy robisz to zmieniasz wage tloka z jednej strony i roz..lasz cylinder i pierscienie po stronie okna wylotowego:)Jezeli jusz to jedziesz ssące do gory(rozwiercasz) i na boki) i wtedy przycinasz plaszcz podkątem po bokach na wzor trapezu by otwieral poszerzone okna do konca:) Tak przycinajcie plaszcze tloka w 2T to polatacie uuu az milo ;) pzdr (sam sie o tym przekonałem)

(...)

Po pierwsze, skrócenie tłoka w dwusuwie z rozrządem tłokowym powoduje wcześniejsze rozpoczęcie ssania i późniejsze zamknięcie. Zostaje kwestia dobrania długości i objętości ukłądu dolotowego.

Po drugie, ortografią się zajmij a nie wywodami parawarsztatowymi.

Po trzecie, nie tym tonem Kolego.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieznacznie ;] Szkoda tlyko ze tego sie nie stosuje bez poszerzenia kanalow:) Gdy poszerzysz kanal w ku dolowi masz ten sam efekt tyle ze zachowujesz pierwotna wage tloka plus walisz pod tlok wiecej mieszanki ;)

Plusy-Wiecej meiszanki,wieksze obroty,przy zachowaniu fabrycznego wyważenia tloka :P oczywiscie trzeba pamietac ze nizej znajduje sie z drugiej strony kanał ssący :buttrock:

 

[ Dopisane: 08-03-2006, 16:34 ]

oj pomylilem sie chyba umiejscowieniem ssącego i wydechowego :oops: Tomku niechce sie klucic ale tak bynajmniej przeprowadzane są modyfikacje cylindrow w sekcji kartingowej klasy 50cmm w polsce Czyli (Romet,Simson,Chart)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr Dudek-> tak wyczytałem te 6 HP na stronie producenta w USA. Marketing a kłamstwo to dwie rózne rzeczy. ;)

 

Ciekaw jestem jak poprawiła się dynamika w VN 800 po zamontowaniu hyperchargera i jak to by wygladało po założeniu filtra K&N w zmodyfikowany airbox? Plus oczywiście wszystkie regulacje itp.

 

I żeby miec pewnośc mówimy o tych filterkach http://www.kuryakyn.com/category.asp?bn=me...cn=Air+Cleaners ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że Piotr ma tu chyba z nas najwieksze doswiadczenie praktyczne w tym temacie, oczywiście nikomu nie chcę ubliżyć i każda uwaga jest cenna (przynajmniej dla mnie). Czy hypercharger ma standardowo właśnie montowany filtr stożkowy, czy walcowy i jaka jest miedzy nimi różnica. Domyślam się po nazwie, że w kształcie, ale konstrukcyjnie i w parametrach pracy pewnie też. Czy montaż wymaga jakiś specjalnych przeróbek w układzie dolotowym, mocowaniu filtra lub w innym miejscu?

 

Pozdrawiam Hil

Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30% to dużo 8O . Ale... Poszperałem trochę w necie żeby sprawdzić jak sprawa wyglada w przypadku założenia innego "sportowego" filtra. Otóz na stronie http://www.vroc.org/ (Hilkupa informacji o VN 800 i innych Vulcanach) piszą, że domowa modyfikacja filtra powietrza daje taki sam przyrost mocy jak hypercharger. Czyli potwierdza się to co napisałem w swoim pierwszym poście w tym temacie.

 

Niebawem będe tjuningował swój motocykl (filtr, wydech i gaźnik). Zamiast hyperchargera zakłada zwykły filtr K&N (plus modyfikacja airboxu). Po tescie na hamowni wkleję wydruk. Liczę, ze gwarantowane przez Kuryakyn 6-7 HP na kole osiągnę bez problemu (i oszczedzając parę PLN).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr0605 pisze:"jak dla mnie to wygląda na jakiś błąd obliczeń, zbyt piekne aby mogło być prawdziwe."

Panowie nie mam czasu aby teoretyzować jeżeli chcesz namacalnych dowodów to nie widzę problemów tylko musisz podstawić do nas swojego Vulcana i zlecić montaż Hyperchargera wtedy dostaniesz wraz z rachunkiem dwa wykresy pracy silnika przed i po.

Nie widzę innego sposobu na niewiernych.

odp dla Hil: wewnątrz jest filtr walcowy K&N.

 

[ Dopisane: 09-03-2006, 10:05 ]

POMPKA :Pytanie : czy czytałeś dokładnie moje wypowiedzi czy tylko dla zasady chcesz się sprzeczać?

Ja piszę o wygładzeniu i przyroście krzywej momentu obrotowego a Ty uparcie chcesz zwiększenia mocy najlepiej za darmo.

Wklej wydruki dwa : przed i po wieśtuningu tylko nie rysowane od ręki tak jak to robi Świat Motocykli

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze-> starałem się czytać ze zrozumieniem :P .

 

Zwiększenie mocy nie za darmo tylko po taniości. W wielu motocyklach są już wypracowane działające "patenty". Hypercharger w Polsce kosztuje ponad 1000 PLN (co daje nam kurs dolara 1$:5 PLN :roll: ). sam filtr K&N kosztuje pewnei poniżej 400 PLN do tego trzeba dokupic 2 dysze po 13 PLN.

 

piotr0605-> silniki V2 w chopperach są na ogół mocno zdławione. wymiana filttra powietrza, wydechu i regulacja gaźnika daje bardzo duze efekty.

Kiedyś się już chwaliłem swoim VSem po wieśtuningu ale raz jeszcze:

dynoresult9rt.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jednak cofniemy się trochę:

moc a moment obrotowy ?

Hypercharger poprzez podciśnieniowo sterowane klapy dolotowe wyrównuje strumień powietrza i eliminuje zjawisko pulsowania lub falowe zależy od nazewnictwa.

Wymagane zwiększenie dysz paliwa związane jest ze zwiększonym zapotrzebowaniem itd.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...