DiboS60 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 ani nie ścinali płaszcza tłoka w dwusuwie od strony okna ssącego. No bo to jest gowno nie robota 8) Co ci daje sciecie plasza tloka?? Bez poszerzenia kanalu??Jedyne co wtedy robisz to zmieniasz wage tloka z jednej strony i roz..lasz cylinder i pierscienie po stronie okna wylotowego:)Jezeli jusz to jedziesz ssące do gory(rozwiercasz) i na boki) i wtedy przycinasz plaszcz podkątem po bokach na wzor trapezu by otwieral poszerzone okna do konca:) Tak przycinajcie plaszcze tloka w 2T to polatacie uuu az milo ;) pzdr (sam sie o tym przekonałem) [ Dopisane: 08-03-2006, 16:11 ]Ps kolega w skucie zastosowal Hypercharger mulil mu sie na malych obrotach ciezko bylo m usie przelamac na górny zakres obrotow ale potem juz mial bucisza...Jednak Stożkowe Filtry sa moim zdaniem lepsze:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 ani nie ścinali płaszcza tłoka w dwusuwie od strony okna ssącego. No bo to jest gowno nie robota 8) Co ci daje sciecie plasza tloka?? Bez poszerzenia kanalu??Jedyne co wtedy robisz to zmieniasz wage tloka z jednej strony i roz..lasz cylinder i pierscienie po stronie okna wylotowego:)Jezeli jusz to jedziesz ssące do gory(rozwiercasz) i na boki) i wtedy przycinasz plaszcz podkątem po bokach na wzor trapezu by otwieral poszerzone okna do konca:) Tak przycinajcie plaszcze tloka w 2T to polatacie uuu az milo ;) pzdr (sam sie o tym przekonałem) (...) Po pierwsze, skrócenie tłoka w dwusuwie z rozrządem tłokowym powoduje wcześniejsze rozpoczęcie ssania i późniejsze zamknięcie. Zostaje kwestia dobrania długości i objętości ukłądu dolotowego.Po drugie, ortografią się zajmij a nie wywodami parawarsztatowymi.Po trzecie, nie tym tonem Kolego. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Nieznacznie ;] Szkoda tlyko ze tego sie nie stosuje bez poszerzenia kanalow:) Gdy poszerzysz kanal w ku dolowi masz ten sam efekt tyle ze zachowujesz pierwotna wage tloka plus walisz pod tlok wiecej mieszanki ;) Plusy-Wiecej meiszanki,wieksze obroty,przy zachowaniu fabrycznego wyważenia tloka :P oczywiscie trzeba pamietac ze nizej znajduje sie z drugiej strony kanał ssący :buttrock: [ Dopisane: 08-03-2006, 16:34 ]oj pomylilem sie chyba umiejscowieniem ssącego i wydechowego :oops: Tomku niechce sie klucic ale tak bynajmniej przeprowadzane są modyfikacje cylindrow w sekcji kartingowej klasy 50cmm w polsce Czyli (Romet,Simson,Chart) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Piotr Dudek-> tak wyczytałem te 6 HP na stronie producenta w USA. Marketing a kłamstwo to dwie rózne rzeczy. ;) Ciekaw jestem jak poprawiła się dynamika w VN 800 po zamontowaniu hyperchargera i jak to by wygladało po założeniu filtra K&N w zmodyfikowany airbox? Plus oczywiście wszystkie regulacje itp. I żeby miec pewnośc mówimy o tych filterkach http://www.kuryakyn.com/category.asp?bn=me...cn=Air+Cleaners ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Taki sam jak w linku For Metric Cruisers.Moment poprawił się o ok 30% i co najważniejsze wygładził w całym zakresie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Widzę, że Piotr ma tu chyba z nas najwieksze doswiadczenie praktyczne w tym temacie, oczywiście nikomu nie chcę ubliżyć i każda uwaga jest cenna (przynajmniej dla mnie). Czy hypercharger ma standardowo właśnie montowany filtr stożkowy, czy walcowy i jaka jest miedzy nimi różnica. Domyślam się po nazwie, że w kształcie, ale konstrukcyjnie i w parametrach pracy pewnie też. Czy montaż wymaga jakiś specjalnych przeróbek w układzie dolotowym, mocowaniu filtra lub w innym miejscu? Pozdrawiam Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 30% to dużo 8O . Ale... Poszperałem trochę w necie żeby sprawdzić jak sprawa wyglada w przypadku założenia innego "sportowego" filtra. Otóz na stronie http://www.vroc.org/ (Hilkupa informacji o VN 800 i innych Vulcanach) piszą, że domowa modyfikacja filtra powietrza daje taki sam przyrost mocy jak hypercharger. Czyli potwierdza się to co napisałem w swoim pierwszym poście w tym temacie. Niebawem będe tjuningował swój motocykl (filtr, wydech i gaźnik). Zamiast hyperchargera zakłada zwykły filtr K&N (plus modyfikacja airboxu). Po tescie na hamowni wkleję wydruk. Liczę, ze gwarantowane przez Kuryakyn 6-7 HP na kole osiągnę bez problemu (i oszczedzając parę PLN). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Pompka, serdeczne dziękuję i powiem szczerze ciekaw jestem efektów na Twoim motocyklu, wtedy będę miał informacje niejako z pierwszej ręki. Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 30% przyrost momentu po delikatnej ingerencji w układ dolotowy ? brzmi cudownie. jakieś wykresy z hamowni na potwierdzenie ? jak dla mnie to wygląda na jakiś błąd obliczeń, zbyt piekne aby mogło być prawdziwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 piotr0605 pisze:"jak dla mnie to wygląda na jakiś błąd obliczeń, zbyt piekne aby mogło być prawdziwe."Panowie nie mam czasu aby teoretyzować jeżeli chcesz namacalnych dowodów to nie widzę problemów tylko musisz podstawić do nas swojego Vulcana i zlecić montaż Hyperchargera wtedy dostaniesz wraz z rachunkiem dwa wykresy pracy silnika przed i po.Nie widzę innego sposobu na niewiernych.odp dla Hil: wewnątrz jest filtr walcowy K&N. [ Dopisane: 09-03-2006, 10:05 ]POMPKA :Pytanie : czy czytałeś dokładnie moje wypowiedzi czy tylko dla zasady chcesz się sprzeczać?Ja piszę o wygładzeniu i przyroście krzywej momentu obrotowego a Ty uparcie chcesz zwiększenia mocy najlepiej za darmo.Wklej wydruki dwa : przed i po wieśtuningu tylko nie rysowane od ręki tak jak to robi Świat Motocykli Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Piotrze a te 30% to po samym założeniu Hyperchargera czy razem z wymianą dysz w gaźnikach :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Piotrze-> starałem się czytać ze zrozumieniem :P . Zwiększenie mocy nie za darmo tylko po taniości. W wielu motocyklach są już wypracowane działające "patenty". Hypercharger w Polsce kosztuje ponad 1000 PLN (co daje nam kurs dolara 1$:5 PLN :roll: ). sam filtr K&N kosztuje pewnei poniżej 400 PLN do tego trzeba dokupic 2 dysze po 13 PLN. piotr0605-> silniki V2 w chopperach są na ogół mocno zdławione. wymiana filttra powietrza, wydechu i regulacja gaźnika daje bardzo duze efekty. Kiedyś się już chwaliłem swoim VSem po wieśtuningu ale raz jeszcze: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Może jednak cofniemy się trochę:moc a moment obrotowy ?Hypercharger poprzez podciśnieniowo sterowane klapy dolotowe wyrównuje strumień powietrza i eliminuje zjawisko pulsowania lub falowe zależy od nazewnictwa.Wymagane zwiększenie dysz paliwa związane jest ze zwiększonym zapotrzebowaniem itd. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Zmieniacie tylko dyszę główną czy cały zestaw np. od DynoJeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Zestaw DynoJet to drugi krok i inna bajka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.