Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem sie jeszcze tylko zapytać o przedni hamulec, bo przy okazji robienia pompy olejowej (zresztą musze powiedzieć że wszystko już działa) wymieniłem płyn hamulcowy i odpowietrzałem go dosyć długo więc powinno być ok. Jak przepycham motor to jest ok i ładnie łapie ale jak jechałem 100 km/h i nadusiłem na hamulec to zaczął zwalniać ale to ni było to klamkę wdusiłem prawie do końca ale nadusiłem od razu 2 raz to już hamował dobrze. Pytanie zapowietrzone czy jednak już koniec pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej zapowietrzone.

Albo mozesz zastosowac wyciaganie plynu duza strzykawka przez wezyk zalozony na odkrecony odpowietrznik, jednoczesnie dolewajac plynu do zbiorniczka pompy tak zeby otwory przelotowe do korpusu pompy pozostaly zasloniete, albo wcisnac klamke hamulca i zwiazac scisnieta, po czym zostawic na noc liczac na samoodpowietrzenie sie pompy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mam male pytanko ma ktos swój patent na ustawianie gazników?

ja w swojej robie to samemu bez wakumetrów bo jest spory problem nie mozna go podlaczyc, mam robione samemu gumy do gaziorów (stare mi popekaly a niemoglem nigdzie dostac dobrych uzywek).

mam pytanie jak to jest jak sie wkreci srubki które sa na samej gorze gaziorów tuz przed dekielkami od przepustnicy? (ja mam je wykrecone z 2 obroty) jak byly wykrecone 1 obrót to wiecej (duzo wiecej)pail. czy ktos wie jak to powinno byc ustawione?

Edytowane przez ED manetka (KURCZAK)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolne obroty trzyma równo, nie skacza, problem polega na tym ze motocykl dlugo schodzi z obrotów. do 4 tys schodzi normalnie a potem juz dluzej trzeba troche czekac zeby zeszly do 1,5 tys obr. jak mu ustawie zeby mial 1 tys obr na wolnych to jest ok ( ale to znowu sa zbyt niskie wolne )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze a ja potrzebuje mostka trzymającego wałek rozrządu (jest to mostek wałka ssącego, siedząc na motocyklu jest to ten po prawej stronie bliżej zębatki wałka, z oznaczeniem D). Przy dokręcaniu śruby od dekla ustawiłem za dużą siłę i na mostku zrobiła się rysa - pęknięcie. Nie wiecie gdzie mogę dostać taki mostek. Może być używany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allegeo patrzyles ? jest tego od zrabania tylko pytanie czy ci ktos silnik rozkreci po to aby wyjac ta czesc. ale warto podzwonic i sie po pytac nóż widelec moze sie uda.

np: http://moto.allegro.pl/item192188332_gs_55...00_gsx_400.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ludzie z allegro mający silniki nie bardzo chcą je rozbierać.

Dzwoniłem już do wszystkich którzy mają jakieś części do GSX 550 na allegro i lipa.

Jeśli silnik jest w całości to nie rozbierają :/

 

PS niestety z tego nie będzie pasował bo to jest GS 550 a ja mam gsx 550 i one różnią się budową góry silnika :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze warto by bylo kupic caly piec. jak dobra cena to czemu nie?

takie silniki bez gaziorów i rozrusznia chodza w granicach 300-500 zl moze warto by caly kupic. biezesz z niego co ci trzeba i masz reszte na czesci która mozesz jeszcze wystawic na allegro badz zostawic sobie na czesci wrazie W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bobek358 skoro wladowales juz tyle kasy to szkoda by bylo zeby motocykl stal w tym sezonie z tego powodu. powaznie sie zastanow zakup calego silnika bylby najlepszym raczej rozwiazaniem. ciezko bedzie ci zdobyc taka czesc. ale zycze powodzenia moze ci sie uda. jak cos znajde to dam ci znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bobek358 skoro wladowales juz tyle kasy to szkoda by bylo zeby motocykl stal w tym sezonie z tego powodu. powaznie sie zastanow zakup calego silnika bylby najlepszym raczej rozwiazaniem. ciezko bedzie ci zdobyc taka czesc. ale zycze powodzenia moze ci sie uda. jak cos znajde to dam ci znac.

 

Musze to przemyśleć, dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mętlik w głowie , mam około 120 zł na modyfikację przodu mojej Suzi , dobija mnie ta obskórna owiewka z przodu. Najpierw miała być owiewka ala street z soczewkami , ale ostatecznie sie zdecydowałem na okrągłą lampę w stylu takiej jak w bandicie , może podpowiecie mi od czego powinna pasować i dość ladnie wyglądac lampa w mojej Suzi ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...