Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kurczak , My tu tak gadu - gadu z Bobkiem przez neta a do śmigla to rzut beretem traktorzysty przecież , a po drugie mają tam taką fajną obwodnice :crossy: Można sie przeca zgadać na browca kiedyś (lech free :) ) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak nowe impulsatory ładnie doszły i moto działa jak się nagrzeje tylko ze w między czasie wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa i moto teraz jak troszkę pojadę to zaczyna słabnąć i przygadać - przerywana praca silnika. no i długo schodzi z obrotów. Jutro dam stary filtr powietrza i wywalę kompletnie filtr paliwa i będę paczył co się dzieje ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze byc przez ten filtr, ja tez tak mialem w swojej, ciezko zchodzila z obrotów i po jakims czasie z odkrecona maneta moto słabł pomagalo wtegy przelaczenie na PRI w kraniku ale mnie to wkuzalo i wywalilem filtr paliwa.

a co do jazdy jak bobek358 bedzie chcial to czemu nie.

ale nie wczesniej niz za 2 tygodnie musze poskladac z Ziomkiem kawe a potem ją jeszcze doprowadzic do jakiegos stanu zeby chociaz troche wygladala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak piszesz ED , to od filtra paliwa , miałem u siebie i gdy kumpel to zobaczył to się zdziwił , podciśnieniowo idzie to paliwo i nie można mu drogi blokować filtrami paliwa , poza tym u mnie właśnie ciężko zaciągał paliwo , i dusił się strasznie gdy trzymałem równe obroty jakby paliwo nie dochodziło , tak samo jak kolega wyżej kranik musiałem na PRI przestawiać...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc wczoraj przygotowałem wszystko i dzisiaj założę bak i dam znać czy jest poprawa.

Ale swoją drogą to dziwne, bo poprzednio miałem założony jakiś filtr i było niby ok.

Jak sprawdzę dam znać ....

 

PS co do tego spotkanie to nie ma sprawy, ale myślę że dopiero w wakacje będzie można coś pomyśleć, bo za chwilkę sesja i będzie trzeba powkówać, tym bardziej że studiuje zaocznie i mam dużo egzaminów.

 

No dzisiaj zrobiłem 150 km i jest ok, co prawda musiałem jechać na pri ale już wiem że w przyszłym tygodniu rozbieram kranik i czyszczę go ...

 

Przy okazji jeszcze dzisiaj sprawdziłem dlaczego delikatnie mi się "poci" przy przedniej pompce hamulcowej.

Okazało się że guma uszczelniająca popękała i to co pompka przepuści leci na klamkę. Wiecie może czy takie gumy idzie dostać, jest to ta gumowata uszczelka pomiędzy tłoczkiem którego wciska klamka a obudową pompki .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka

Powiedzcie mi czy ma ktoś z was opis regulacji gaźników(i czyszczenia) bo w mojej serwisówce niestety tego nie znalazłem, a muszę zrobić regulację i czyszczenie ponieważ Suzi dziwnie się zachowuje. Jak jadę różną prędkością to pracuje tak "chropowao" (nie jest to płynny chód silnika tylko jak by nie palił na wszystkie gary) i jak dodam gazu to chwilkę jeszcze tak chodzi i po chwili zaczyna już płynnie przyśpieszać ale i tak nie ma tej mocy co kiedyś .... jest o wiele słabszy .... A no i czasem lubi sobie schodzić z obrotów i zgasnąć. Lewego powietrza nie ma bo dzisiaj założyłem nowe krućce ssące i staranie wszystko składałem ....

I tak pytanie czy to może być wina źle wyregulowanych zaworów ?? Ale motor po mojej regulacji przejechał 600 km bez żadnych problemów - te dziwy zaczęły się dziać w zeszłym tygodniu kiedy delikatnie padało i musiałem jechać motocyklem w taką pogodę

 

Dodano:

Wszystko wróciło do normy - założyłem stary filtr powietrza i jest ok.

jak miałem założony nowy filtr to miał za dużo powietrza. jutro jedziemy oddać kumpla gs650 g katane na serwis to podpytam się ich o śrubkę do regulacji składu mięszanki - zwiększenie ilości paliwa w stosunku do powietrza ...

Edytowane przez bobek358
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

 

Dzisiaj chciałem naciągać łańcuch ale okazało się ze jest już dno, i chce go wymienić - wole mieć pewność że wszystko będzie ok. Więc decyzja już zapadła, biorę łańcuch DID`y ale na larsson nie mają zębatek firmy SunStar tylko jakieś no name. A ja nie chce kupować byle czego bo chce wymienić raz, zapłacić i mieć spokój na min 30 tys. km - oczywiście nie zapominając o smarowaniu i czyszczeniu.

 

A pytanie mam jeszcze jaki DID`y będzie najlepszy:

DID 530 VE/112 oringowy wzmocniony

DID 530 VA łańcuch

DID 50(530) V łańcuch

DID 50(530) VM łańcuch

 

Bo przyznam ze różnice w cenach są więc muszę czymś się różnić.

A tak jeszcze powiem że moto mam do takich niedzielnych dłuższych wypadów, teraz też dojazdów do pracy, no ale czasami oczywiście lubię dać mu troszeczkę - w końcu po to go kupiłem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

I maszynka już dwa dni w garażu :-)

 

identyczna jak miałem kiedyś tyle ,że w oryginalnym malowaniu, swoje już przeżyła ale silniczek w dobrej kondycji,trzeba zajrzeć do gaźników bo delikatnie zalewają,ale jest to sprawa do opanowania :

 

1640f328f1ba83d5m.jpg

5b2d9a8aa30c2396m.jpg

3063a03bf1394304m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...