RudyXJ Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Kurczak , My tu tak gadu - gadu z Bobkiem przez neta a do śmigla to rzut beretem traktorzysty przecież , a po drugie mają tam taką fajną obwodnice :crossy: Można sie przeca zgadać na browca kiedyś (lech free :) ) Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 No więc tak nowe impulsatory ładnie doszły i moto działa jak się nagrzeje tylko ze w między czasie wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa i moto teraz jak troszkę pojadę to zaczyna słabnąć i przygadać - przerywana praca silnika. no i długo schodzi z obrotów. Jutro dam stary filtr powietrza i wywalę kompletnie filtr paliwa i będę paczył co się dzieje .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 to moze byc przez ten filtr, ja tez tak mialem w swojej, ciezko zchodzila z obrotów i po jakims czasie z odkrecona maneta moto słabł pomagalo wtegy przelaczenie na PRI w kraniku ale mnie to wkuzalo i wywalilem filtr paliwa.a co do jazdy jak bobek358 bedzie chcial to czemu nie.ale nie wczesniej niz za 2 tygodnie musze poskladac z Ziomkiem kawe a potem ją jeszcze doprowadzic do jakiegos stanu zeby chociaz troche wygladala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 tak jak piszesz ED , to od filtra paliwa , miałem u siebie i gdy kumpel to zobaczył to się zdziwił , podciśnieniowo idzie to paliwo i nie można mu drogi blokować filtrami paliwa , poza tym u mnie właśnie ciężko zaciągał paliwo , i dusił się strasznie gdy trzymałem równe obroty jakby paliwo nie dochodziło , tak samo jak kolega wyżej kranik musiałem na PRI przestawiać... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 No więc wczoraj przygotowałem wszystko i dzisiaj założę bak i dam znać czy jest poprawa.Ale swoją drogą to dziwne, bo poprzednio miałem założony jakiś filtr i było niby ok.Jak sprawdzę dam znać .... PS co do tego spotkanie to nie ma sprawy, ale myślę że dopiero w wakacje będzie można coś pomyśleć, bo za chwilkę sesja i będzie trzeba powkówać, tym bardziej że studiuje zaocznie i mam dużo egzaminów. No dzisiaj zrobiłem 150 km i jest ok, co prawda musiałem jechać na pri ale już wiem że w przyszłym tygodniu rozbieram kranik i czyszczę go ... Przy okazji jeszcze dzisiaj sprawdziłem dlaczego delikatnie mi się "poci" przy przedniej pompce hamulcowej. Okazało się że guma uszczelniająca popękała i to co pompka przepuści leci na klamkę. Wiecie może czy takie gumy idzie dostać, jest to ta gumowata uszczelka pomiędzy tłoczkiem którego wciska klamka a obudową pompki ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 To znaczy ze sama uszczelka tloka pompki nie trzyma - szukaj uzywki, chyba ze Larson ma komplet naprawczy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 W sklepie larssona są całe komplety, ale nie ma ich na żadnym magazynie. Co do używek to nie bardzo chce je wkładać w układ hamulcowy. Tutaj wolę jak wszystko jest nowe .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 (edytowane) Siemka Powiedzcie mi czy ma ktoś z was opis regulacji gaźników(i czyszczenia) bo w mojej serwisówce niestety tego nie znalazłem, a muszę zrobić regulację i czyszczenie ponieważ Suzi dziwnie się zachowuje. Jak jadę różną prędkością to pracuje tak "chropowao" (nie jest to płynny chód silnika tylko jak by nie palił na wszystkie gary) i jak dodam gazu to chwilkę jeszcze tak chodzi i po chwili zaczyna już płynnie przyśpieszać ale i tak nie ma tej mocy co kiedyś .... jest o wiele słabszy .... A no i czasem lubi sobie schodzić z obrotów i zgasnąć. Lewego powietrza nie ma bo dzisiaj założyłem nowe krućce ssące i staranie wszystko składałem ....I tak pytanie czy to może być wina źle wyregulowanych zaworów ?? Ale motor po mojej regulacji przejechał 600 km bez żadnych problemów - te dziwy zaczęły się dziać w zeszłym tygodniu kiedy delikatnie padało i musiałem jechać motocyklem w taką pogodę Dodano:Wszystko wróciło do normy - założyłem stary filtr powietrza i jest ok. jak miałem założony nowy filtr to miał za dużo powietrza. jutro jedziemy oddać kumpla gs650 g katane na serwis to podpytam się ich o śrubkę do regulacji składu mięszanki - zwiększenie ilości paliwa w stosunku do powietrza ... Edytowane 18 Czerwca 2007 przez bobek358 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Witam Dzisiaj chciałem naciągać łańcuch ale okazało się ze jest już dno, i chce go wymienić - wole mieć pewność że wszystko będzie ok. Więc decyzja już zapadła, biorę łańcuch DID`y ale na larsson nie mają zębatek firmy SunStar tylko jakieś no name. A ja nie chce kupować byle czego bo chce wymienić raz, zapłacić i mieć spokój na min 30 tys. km - oczywiście nie zapominając o smarowaniu i czyszczeniu. A pytanie mam jeszcze jaki DID`y będzie najlepszy:DID 530 VE/112 oringowy wzmocnionyDID 530 VA łańcuchDID 50(530) V łańcuchDID 50(530) VM łańcuch Bo przyznam ze różnice w cenach są więc muszę czymś się różnić. A tak jeszcze powiem że moto mam do takich niedzielnych dłuższych wypadów, teraz też dojazdów do pracy, no ale czasami oczywiście lubię dać mu troszeczkę - w końcu po to go kupiłem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Witać, Panowie lata tu ktoś jeszcze gsx 550 ? zastanawiam się czy do tego sprzętu nie wrócić :-)mam nawet jeden okaz na oku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 I maszynka już dwa dni w garażu :-) identyczna jak miałem kiedyś tyle ,że w oryginalnym malowaniu, swoje już przeżyła ale silniczek w dobrej kondycji,trzeba zajrzeć do gaźników bo delikatnie zalewają,ale jest to sprawa do opanowania : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Moze to tylko na zdjeciach, ale wyglada niezle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 na żywo też prezentuje się ładnie :-) ma kilka pamiątek bo nie groźnych glebach ale jest w lepszym stanie niż moja była suzi gsx 550 , pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.