Strażak Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 WitamMam problem musze odkręcić boczne aluminiowe ozdobniki, przykręcone są śrubami fi 8 prawdopodobnie – klucz nr 12.Śruby są od spodu błotnika tylnego przechodzą przez płaskowniki od ramy, błotnik do elementu ozdabiającego w którym schowane są kable od kierunkowskazów tylnych.Nie chciałbym zerwać gwintu – sezon się zbliża a mam urwane przewody w jednym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Przyda się Tobie WD-40 Popsikaj śruby kilka razy w niewielkich odstępach czasu i wykręcą się jak z masełka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 U mnie WD nie pomogło. Przy próbie odkręcenia śruba ukręciła sie i dupa , nic nie pomagało ,trzeba było rozwiercić śrubę.Jak WD nie pomoże ,to spróbuj tę śrubę popukać trochę młotkiem ,czasem pomaga,klucz najlepszy oczkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 jezeli srodki penetrujace nie pomagaja to ja jeszcze bym sprobował podgrzac to jezeli jest taka mozliwosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Czasem pomaga grzanie suszarką lub opalarką o ile można podejść z tak wysoką temperaturą. Pomaga także opukanie łba śruby przed odkręcaniem. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Fotka moto w galeriiPod tylną kanapą na błotniku jest taki ozdobnik aluminiowy do niego jest przykręcony kierunek, a to całe szpejostwo dwoma śrubami przez błotnik :D grzanie palnikiem odpada. Stukanie chyba że od zewnątrz przyłożę młotek przez drewno a postukam po łbie śruby od spodu – jutro spróbuję a i tak jak schodzę do kotłowni na faję to podlewam WD po śrubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Radził bym zastosować coś bardziej profesjonalnego niż badziewie jakim jest w/g mnie WD40. Polecam "Rost Off" lub "Zebra" firmy Wurth. Doskonałe są również preparaty firmy Abel Auto, Cetal, Bardahl. Po "popsikaniu" czymś takim, ostukaniu i ew. podgrzaniu, radzę najpierw poruszyć śrubę/nakretkę przez wstępne DOCIĄGNIĘCIE a nie odrazu odkręcanie.Porusz najpierw lekko śrubę, podlej "siuwaxu", ostukaj ponownie i ponownie z wyczuciem lewo-prawo. Uda sie na bank. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 zapieczona stalowa sruba w alu to duzy problem. WD40 daje raczej marne efekty. mozna probowac denaturat - ale tu tez nie zawsze. Najlepiej jest podgrzac do ok. 100 stopni zeby aluminium sie rozszerzylo i delikatnie opukac srube mlotkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 100 st. i tu zaczynają się problemy:1- lakier na błotniku2- kable ukryte w tym ozdobnikubędę próbował chemii i będę opukiwać młotkiem przez drewienko :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Spróbuj naftę oraz... mleko. Od wujka ze sporym doświadczeniem usłyszałem taką radę, gdy sam kiedyś nie mogłem śruby odkręcić. Nie sprawdzałem, ale podobno działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 zapieczone i urwane sruby z aluminium(i nie tylko) najlepiej sie wykreca przyspawujac do nich nakretke o numer wieksza(np do sruby M8 spawasz nakretke M10 itd)...jak znajdziesz kogos z migomatem i wprawa to zrobi ci to bez sladu! wyprubowane wielokrotnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Uff poszło :lol: WD 40, jakiś środek X-80 czy coś takiego i CocaCola wczoraj o 23.. udało się odkręcić. Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Dario.G:Klucz oczkowy do odkręcania zapieczonych śrub? Od kiedy? Przecież oczko ma 12 wycięć i trzyma śrube tylko na "kantach". Jeśli już, to klucz nasadowy i TYLKO 6 kątny. Tak, by trzymał śrubę na jej bocznych powierzchniach (profesjonalne nasadki mają nawet odpowiednio wyprofilowane powierzchnie by trzymały śruby na środku bocznych powierzchni). Oczkiem, to sobie taką zapieczoną śrube na okrągło ostrugasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Łe tam, ja zawsze używałem i było dobrze, ale rzeczywiście 6-cio kąt jest lepszy w takim przypadku.pozdro dla ciebie!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strażak Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 mi udało się odkręcić 12 kątnym oczkowym, teraz wymieniłem na imbusowy ze stali kwasowej (nierdzewka), z tego co wiem kwasówka nie wchodzi w reakcję z alu i pochodne więc potem nie będe miał problemów.Tak myślę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.