LORD VADER Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak nie ma gwintu to musi puścić , raz z jednej , raz z drugiej aż pójdzie . Idealnym byla b ta wiertara ze stałym udarem , poszło by jak w masełko .I może lżejszym młotkiem ale częściej .Cięzkim możesz kartery spsować. Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Cześć! Mam dość podobny problem. przez blok silnika przechodzi gwintowany na końcach pręt. By założyć gmole muszę go wymienić. Pręt zapiekł się w bloku silnika, przez który przechodzi na długości około 3cm ( uszy po 1,5cm z każdej strony). Próbowałem wybić, bez rezultatu. Postanowiłem obciąć i rozwiercić. Obciąłem i kupiłem dobrej jakości wiertła do metalu.Niestety pręt jest bardzo twardy, nie jestem w stanie tego rozwiercić. Co z tym zrobić??? Pozdrawiam, ktoś Cię oszukał z tymi wiertłami, wystarczy porządne wiertło HSS a nie chińskie badziewie i obroty w granicach 200-300 a nie klasyczna wiertarka pistoletowa z Biedronki, nawet ulepszane śruby mają tylko utwardzaną powierzchnię ale rdzeń śruby jest stosunkowo miękki Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Na takie akcje mam wiertła do nierdzewki. Żadna śruba się nie podda. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 hehe literówka, chyba każda się podda ;)Komandosek - dobre wiertła i niedrogo kupisz np. na Piwnej ale to na działalność gospodarcząalbo u Majstra na Kołłątaja mogą mieć jakieś HSS-y - tam gościu handluje polskimi wyrobami i jest mało ryżu Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 No to może kwestia zbyt wysokich obrotów, bo wiertło się ślizga. W castoramie chyba mnie nie oszukali polecając wiertła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 W castoramie chyba mnie nie oszukali polecając wiertła. Chłopie tu jest dział mechanika, dostałeś kilka dobrych cynków w temacie z tym że z tym waleniem młotem to ostrożnie. Castorame zostaw niedzielnym majsterkowiczom oni opisują swoje zmagania na innym forum www.malepisiory.pl Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 castorama to 90% made in chinawiertła się kupuje w normalnym narzędziowym, to nie są tanie rzeczy, 5 dyszek musisz na jednego borka przeznaczyć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.