Skocz do zawartości

Wyrobiona tarcza w RS 125, linka od prędkościomierza...


Qóba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak tylko przy ruszaniu to raczej na 100% sprzegło bo wtedy ono pracuje, tłok sie zmienia srednio co 15-20tys km ,a zapytaj sie czy jest tyle oleju ile powinno byc moze nie dolewał dlatego piszczy , przed kupnem zmierz kompresje to bedziesz wiedzial w jakim sat nie jest tlok cisnienie powinno byc 10-12 atm

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napalaj sie !!!!!!!!! Z doswiadczenia wiem (nie zawsze ale czesto) jak koles pisze ze piszczy na jedynce (lub ma jakies inne wady) to juz po kupnie wychodzi jeszcze kilka innych wad. Takze musisz na to uwazac, najlepiej bierz kilka osob co znaja sie w temacie i jedz, wtedy dopiero bedzie mozna cos powiedziec o stanie tego sprzeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojade z ojcem, odpale, przejade sie zobacze jak to wszystko wyglada :buttrock:

Potem oddam go do mechanika żeby zrobił te tarcze od sprzegla i wymienił linke i ew to co jeszcze bedzie do wymiany...

 

Mam takie pytanko:

- czy w przepisach prawnych jest coś takiego, że przy kupnie jak do jakiegos tam czasu sie okarze, że stan techniczny nie zgadza się z tym przedstawianym przez sprzedającego to ma prawo do zwrotu czy do czegoś takiego?

 

Słyszałem, że cuś takiego jest.

 

Dzieki za odpowiedzi.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem YZ125 i jedynka była upierdolo.... mówie sie coś podrególuje(myślałem w tedy jeszcze że w Yz jest regulacja biegów ala simson :oops: ) i bede śmigał. Poszedłem do Yamahy, i pytam ile. a on 1000-1200zł :twisted: :twisted: to stwierdziłem ,że koleś miał jakiś uraz z dzieciństwa :buttrock: rozebralem , tyrb był opieprzony, na warsztatach szkolnych naostrzyłem sobie część chwytną trybu i było git 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od tych co maja silnik rotax 123 bedą czesci silnikowe takie same czyli

 

-AF1 125 Sintesi 1988-89

AF1 125 Replica

-Red Rose 125, 1993-94

-RS 125 Extrema 1993-97

RS 125 Replica

-AF1 125 Replica 1989-91

-AF1 125 Europa 1991-94

-AF1 125 Futura 1991-94

-Pegaso 125 1992-95

-Red Rose 125 1989-92

 

według danych serwisowych te modele maja silniki Rotax 123

 

rama jest to samo co wszystkie RS , a plastiki jezeli sa oryginalne od GS to tylko od GS podchodzą (ale nie na 100%)

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okiej' date=' jeśli byłby ktoś tak miły i teoretycznie mógł wypisać jakie mogą być części do wymiany byłbym bardzo wdzięczny, sprzedający mówi o tej tarczy Confused Dzwoniłem i pytałem po serwisach, mają różne części Smile

 

Myślę, że w 5000zł bym sie zmiescił (moto kosztuje 4500zł). [/quote']

 

 

wiesz... tak sie tylko mowi, ale kiedy kupisz wreszcie moto to zobaczysz jaka to jest skarbonka.

mowie teraz na przykladzie swojej NS1:

za moto zaplacilem 4,4k

na wstepie nie mial jedynie szybki w owiewce czolowej oraz linek, tzn pancerze byly ale pourywane byly same linki. trzeba bylo podreperowac klamke sprzegla- taki kit mi dal rade wcisnac.

 

odpalam moto- pieknie chodzi. obtory rowniosienkie, po prostu miod malinka.

do domu mam bodajze 160km drogi. zaczelo sie od tego, ze moto mialo ciagnac w granicach 130 a jechalo max 110, wiadome ze zebatki byly na moc, ale tak ispadek predkosci?

jestem w 3/4 trasy- moto wysiada. cos sie dziej z gaznikiem, moto ledwo zipie i w ogole masakra. cudem dojezdzam do domu- zasyfiony gaznik. z kazdym dniem predkosc malala... jak sie okazalo moto jezdzone bylo na iskrze FE65PS(trzeba kupic nowa~ 15 zl), bez filtra powietrza(kupilem- 30zl) trzeba kupic klocki na przod hamulcowe, zapomnialem pancerzy, ale mialem nadzieje ze linki beda pasowac od MBXa- mylilem sie. cena sztuki ok 100-150zl, kupilem nowa szybe- miala kosztowac ok 50 zl- kosztowala 150,

ostatnio zabralem sie za przegladniecie silnika- cos mi szelescilo w komorze korbowej. wypalona dziura w tloku(ponoc byl po remoncie...) w miejscu blokadki na pierscienie...

nio i takie tam.

 

jednym slowen- UWAZAJ CO ROBISZ!!! nie ma po co sie napalac, bo mozesz slono za to potem zaplacic...

 

pzdr:)

ps. czesto prz yzakupie moto trzeba wymieniac zestaw napedowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko:

- czy w przepisach prawnych jest coś takiego, że przy kupnie jak do jakiegos tam czasu sie okarze, że stan techniczny nie zgadza się z tym przedstawianym przez sprzedającego to ma prawo do zwrotu czy do czegoś takiego?

 

Słyszałem, że cuś takiego jest.

 

jak masz ojca matke babke albo dziadka prawnika to mozesz sie ciągać po sądach, ale normalnie to nie będzie Ci się opłacało... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okiej, jeśli byłby ktoś tak miły i teoretycznie mógł wypisać jakie mogą być części do wymiany byłbym bardzo wdzięczny, sprzedający mówi o tej tarczy Confused Dzwoniłem i pytałem po serwisach, mają różne części Smile

 

Myślę, że w 5000zł bym sie zmiescił (moto kosztuje 4500zł).

 

 

wiesz... tak sie tylko mowi, ale kiedy kupisz wreszcie moto to zobaczysz jaka to jest skarbonka.

mowie teraz na przykladzie swojej NS1:

za moto zaplacilem 4,4k

na wstepie nie mial jedynie szybki w owiewce czolowej oraz linek, tzn pancerze byly ale pourywane byly same linki. trzeba bylo podreperowac klamke sprzegla- taki kit mi dal rade wcisnac.

 

odpalam moto- pieknie chodzi. obtory rowniosienkie, po prostu miod malinka.

do domu mam bodajze 160km drogi. zaczelo sie od tego, ze moto mialo ciagnac w granicach 130 a jechalo max 110, wiadome ze zebatki byly na moc, ale tak ispadek predkosci?

jestem w 3/4 trasy- moto wysiada. cos sie dziej z gaznikiem, moto ledwo zipie i w ogole masakra. cudem dojezdzam do domu- zasyfiony gaznik. z kazdym dniem predkosc malala... jak sie okazalo moto jezdzone bylo na iskrze FE65PS(trzeba kupic nowa~ 15 zl), bez filtra powietrza(kupilem- 30zl) trzeba kupic klocki na przod hamulcowe, zapomnialem pancerzy, ale mialem nadzieje ze linki beda pasowac od MBXa- mylilem sie. cena sztuki ok 100-150zl, kupilem nowa szybe- miala kosztowac ok 50 zl- kosztowala 150,

ostatnio zabralem sie za przegladniecie silnika- cos mi szelescilo w komorze korbowej. wypalona dziura w tloku(ponoc byl po remoncie...) w miejscu blokadki na pierscienie...

nio i takie tam.

 

jednym slowen- UWAZAJ CO ROBISZ!!! nie ma po co sie napalac, bo mozesz slono za to potem zaplacic...

 

pzdr:)

ps. czesto prz yzakupie moto trzeba wymieniac zestaw napedowy...

 

Bo okazji nie ma. Jedynie jak kupujesz od kumpla, gdy znasz historie motocykla to mozna sie pobawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...