Skocz do zawartości

jaki olej do przedniego zawieszenia ?? ETZ


viperPL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Vitam.

 

Nalalem przy remoncie ETZ 251 amortyzol`u do przednich lag. Na dzien dzisiejszy nic nie wycieka ale wkurza mnie jazda etką jak amerykanskim wozem z bardzo miekim przodem. Jaki mozecie polecic olej ( hard) w dobrej cenie ?? albo moze jakas mixtura ?? ( amortyzolu z np hipolem ---> tylko jakie proporcje zeby bylo GUT)

 

pozdrawiam i z góry dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stosuję Amortyzol - przód nie jest taki znowu miękki. Ważna jest jego ilość - powinno być 220-250 ccm na lagę. Co do twardości przodu, to raczej nie należy grzebać w tłumieniu, a wymienić sprężyny na twardsze, lub zastosować jakieś podkładki pod nie (większe napięcie wstępne sprężyn).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

co do amorków przednich to macie jakieś zdięcie ich budowy schemat albo coś podobnego ? jeśli nie to byłbym wdzięczny chodziaż zaz opis jak sa zbudowane( środku oczywiście) co trzyba spręzyny itd bo u mnie to pojeżdziłem troche ostrzej po lesie i jakies te amorki sie miękkie zrobiły a jak postaviłem teke na gume to mi przednie koło wypadło :( niebyło to zbyt miłe przeżycie a jak je rozłozyłem to kupa rozwalonego zelasstwa i niemam pojęcia co kupić zeby jeszcze one troszke działały ........acha spręzyny były całe . POZDRO i POMOCY !!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiatm.Ja drugi raz juz zalalem amorki olejem ARAL GABELOL HART.Jest to twardy olej i naprawde duzo lepeij sie na nim jezdzi.Przy tym nie jest drogi-500 ml kosztuje 12 zeta.Zdecydowanie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dżięki.Przez zime będe musiał się pobawić i zalać jakimś innym olejem żeby choć troche utwardzić bo mam chwilami podobne uczucie jak Viper-jade jak amerykańskim wozem,cholernie miękki przód i jak szybciej jade jest to niebezpieczne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak qpilem ete to przod mialem suchy....ani kropli....i moje pierwsze jazdy (przed malym remontem) wygladaly w ten sposob,ze zeby wejsc w zakret,to trzeba bylo sie starac calym cialem....poprostu moto niechcialo skrecac :D:D:D....zalalem amortyzol...i bylo super...w porownaniu z poprzednim stanem....a teraz zaczalem latac szybciej i zrobilem sie bardziej wymagajacy...teraz leje jakiegos shella i jest ok przez jakies 500km i zaczyna wyciekac...jak niesprzedam ety to zajme sie tym w zime....moze jakies lepsze simmeringi..(?)..

naprawde widac roznice, w zaleznosci jaki olej sie wleje....na amortyzolu zakret bralem z predkoscia 60km i to bylo juz lekkie samobojstwo :D:D:D a jak zalalem shella to ten sam zakret przy 80km/h to normalka i czysta przyjemnosc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też się olej zbiera na simmeringach. jeśli moto stoi - jest sucho i nic nie cieknie. Gdy jeżdżę, po kilkuset km-ach spod harmonijki wycieka olej, zwłaszcza, gdy raz czy dwa zjechałem z utwardzonych dróg i jechałem polnymi drogami, usłanymi kamieniami. Nie wiem czy to normalne? Czy film olejowy na lagach jest tak obfity, że spływa? Simmery nowe ofkoz, z podwójną wargą uszczelniającą. Jak jest u Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...