Sylwester Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Ja mysle ze mozesz sobie robic taki wyswietlacz biegow' date=' ale mnie sie wydaje ze o wiele bardziej przydatnym urzadzeniem ( i ktorego sprzedac mozna by o wiele wiecej ) byloby urzadzonko monitorujace stan naladowania aku przed odpaleniem moto i ladowania tegoz aku w czasie jazdy. Calosc oparta na diodach, np zolta, zielona i czerwona.Ja mam taki gadget oparty na jednej diodzie ( czerwonej ), ktora swieci sie po wlaczeniu stacyjki ( pobor pradu z akumulatora ) a zaczyna sie zarzyc i w koncu gasnie gdy ladowanie osiaga 14.5V.Dobre, ale wolalbym troche wiecej informacji, np wskazanie stanu naladowania aku przed odpaleniem moto (zielona dioda OK, zolta - potrzeba ladowania, czerwona - zdechl ). To samo pozniej z poziomem ladowania : czerwona - nic, zolta - 13V, zielona - 14.5V.Gdybys cos takiego zrobil na porzadnym poziomie i za atrakcyjna cene to poszloby nawet na amerykanskim EBay.Pomysl o tym Adam M.[/quote'] W moim GPZ1000RX mam coś podobnego, to fabryczny wynalazek. Jest narysowana skala na zegarach(nie pamiętam ale chyba w tym od obrotów) i po naciśnięciu przycisku (takiego jakiego używany do skasowania licznika czasowego) pokazuje wskazówka stan akumulatrów, a po uruchomieniu silnika jego ładowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Udało się naprawić :) http://strony.aster.pl/greedo/2.jpg Dzieki za pomoc Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 W moim GPZ1000RX mam coś podobnego, to fabryczny wynalazek. Jest narysowana skala na zegarach(nie pamiętam ale chyba w tym od obrotów) i po naciśnięciu przycisku (takiego jakiego używany do skasowania licznika czasowego) pokazuje wskazówka stan akumulatrów, a po uruchomieniu silnika jego ładowanie. Ale zdecydowanie nie wszyscy jezdza na takich GPZ100RX - mase motocykli nie ma zadnego wskaznika tego typu, tak jak chociazby moje Suzuki, nie mowiac o calym rynku klasycznych motocykli brytyjskich, amerykanskich czy wloskich, gdzie ladowanie bylo zawsze marginalne i ludzie ktorzy nimi jezdza zawsze maja stracha ze wysiadzie w szczerym polu. Jezeli rzeczywiscie mozna to kupic w jakims supermarkecie za 20 zlto bardzo prosze o zapodanie w jakim, a przedtem dokladne sprawdzenie czy rzeczywiscie dziala tak jak napisalem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropelka_350 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Adam M.Ja mysle ze mozesz sobie robic taki wyswietlacz biegow, ale mnie sie wydaje ze o wiele bardziej przydatnym urzadzeniem ( i ktorego sprzedac mozna by o wiele wiecej ) byloby urzadzonko monitorujace stan naladowania aku przed odpaleniem moto i ladowania tegoz aku w czasie jazdy. Calosc oparta na diodach, np zolta, zielona i czerwona. Mam takie cudo u siebie w Jawie już kilka lat a teraz mam zakładać do nowo nabytej XJ600. Działa bardzo dobrze niezależnie od warunków zewnętrznych. Paczuszka 1,5 na 5 cm a w tym 5 kolorowych diód które pokazują stan naładowanego aku, a w czasie pracy silnika stopień jego ładowania. Kupiłem takie coś na giełdzie do samodzielnego montażu, czym zajął się kumpel lepiej znający się na diodach i opornikach.Dla niektórych to może zbędnych gadzet ale bywa że bardzo przydatny.Pozdrawiam Kropelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Ale zdecydowanie nie wszyscy jezdza na takich GPZ100RX Adam M. raczej na 1000RX :buttrock: , a zastanawia mnie fakt dlaczego zrezygnowali z montażu takiego urządzenia. Jest to dość przydatne, nawet przy zakupie używki można bez problemu sprawdzić ładowanie. Nie mam pojęcia czemu zaprzestali produkcji takich urządzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Z tych samych powodów zaprzestali montować ten wskaźnik, co przestali miedziować przed chromowaniem. Koszty... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frycu5 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 TU JEST TAKI WYŚWIETLACZ ALE TYLKO DO SUZUKI http://www.sportdevices.com/gearindicator/...arindicator.htm A TU SCHEMAT http://www.sportdevices.com/gearindicator/.../schematics.htm ZAKUPIŁEM JUŻ CZEŚCI NIEDŁUGO BEDZIE MONTAZ NAPEWNO JEST TO LEPSZE OD WYŚWIETLACZA FIRMY ACUMEN KTÓRE ZBIERA IMPULSY Z OBROTÓW SILNIKA I PREDKOŚCIOMIERZA NIESTETY TAKIE URZADZENIE KŁAMIE I JEST NIEDOKŁADNE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 co do wskaznika naladowania akumlatora heeh u mnie na wsi;D w sklepie elektronicznym do samodzielnego motarzu 7zl z obudowa:) montarz trwa 3 minuty btw. straszny badziew lepiej se voltomierz podpiac :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Nie koniecznie;) Z tegoco wiem to można go wyregulowac;) Rybson lepszy taki niż wogule;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 TU JEST TAKI WYŚWIETLACZ ALE TYLKO DO SUZUKI http://www.sportdevices.com/gearindicator/...arindicator.htm A TU SCHEMAT http://www.sportdevices.com/gearindicator/.../schematics.htm ZAKUPIŁEM JUŻ CZEŚCI NIEDŁUGO BEDZIE MONTAZ NAPEWNO JEST TO LEPSZE OD WYŚWIETLACZA FIRMY ACUMEN KTÓRE ZBIERA IMPULSY Z OBROTÓW SILNIKA I PREDKOŚCIOMIERZA NIESTETY TAKIE URZADZENIE KŁAMIE I JEST NIEDOKŁADNE taki pomysl tez mialem - montaz potencjometru, potem uklad programowalny. niestety, ze wzgledu na ilosc miejsca, potencjometr mi nie miescil sie. jezeli masz zamocowany fabrycznie potencjometr, to rzeklbym, ze masz 80% zadania z glowy. bo elektronika to pikus. co do woltomierza, to widzialem w norauto za 20 zeta. wielkosc zegarka, taki 3x5 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Sorry, że się wtrącam do tematu, ale to w koncu mechanika ogólna...Czy próba wrzucenia siódemki (podczas gdy mamy 6 biegów) lub zejścia poniżej jedynki jest w jakiś sposób szkodliwa dla motoru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 teoretycznie :buttrock: szybciej zuzywa sie sprzegło bo prubujesz go wcisnac niepotrzebnie<lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frycu5 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 TU JEST TAKI WYŚWIETLACZ ALE TYLKO DO SUZUKI http://www.sportdevices.com/gearindicator/...arindicator.htm A TU SCHEMAT http://www.sportdevices.com/gearindicator/.../schematics.htm ZAKUPIŁEM JUŻ CZEŚCI NIEDŁUGO BEDZIE MONTAZ NAPEWNO JEST TO LEPSZE OD WYŚWIETLACZA FIRMY ACUMEN KTÓRE ZBIERA IMPULSY Z OBROTÓW SILNIKA I PREDKOŚCIOMIERZA NIESTETY TAKIE URZADZENIE KŁAMIE I JEST NIEDOKŁADNE taki pomysl tez mialem - montaz potencjometru, potem uklad programowalny. niestety, ze wzgledu na ilosc miejsca, potencjometr mi nie miescil sie. jezeli masz zamocowany fabrycznie potencjometr, to rzeklbym, ze masz 80% zadania z glowy. bo elektronika to pikus. co do woltomierza, to widzialem w norauto za 20 zeta. wielkosc zegarka, taki 3x5 cm nie wiem jak w rocznikach przed 2000 r ale po 2000r we wszystkich GSX-r ach potencjometr jest zamontowany fabrycznie wystarczy sie do niego podłączyć i wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Witam ponownie z moim problemem. Naprawiłem wyświetlanie dwójki, ale działa tylko chwile, pare km jazdy i znowu się nie pojawia. Wlutowałem nowy kabel i zatopiłem go w plastiku - nie wiem gdzie jeszcze może leżeć przyczyna tego. Nie jest to wielka awaria ale chciałbym żeby ten wyświelacz działal. Co mam zrobić? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Suzuki GSX 400 E 83` 6 biegowy silnik i wyswpietlacz :) a luz mam na osobnej kontrolce...wyswitlacz spisuje sie super :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.