Gothcrust Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Cze. Byłby ktoś na tyle uprzejmy, i wyjasnił mi, jakie sa metody skracania amortyzatorów? Czy samo przycięcie sprężyn wystarczy? Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Ale konkretnie ?? Chodzi ci o przednią Zazwieche ?? i jak tak to jaka Zwykla czy upsy ?? i jaki rodzaj moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gothcrust Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Nie no, oczywiscie chodzi mi o tylne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 To i ja przyłączę się do pytania.Jak obniżyć tył motocykla ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 To i ja przyłączę się do pytania.Jak obniżyć tył motocykla ?? Kupić odpowiednie amortyzatory , krótsze, sztywniejsze o mniejszym skoku. Cięzie sprężyn to ostatecznośc IMHO. Kumpel tak stjuningował (przód i tył) VS 1400 i w efekcie motocyklem niedało się jechać więcej niż 100kph bo wpadał w shimmy. Do zmotanego i pociętego Dniepra kupiłbym używane amorki od LS 650, VS 800 czy czegoś podobnego (podchodzącego masą z krótszymi amorkami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 To i ja przyłączę się do pytania.Jak obniżyć tył motocykla ??Dłuższe "dog-bones" - dźwignie amortyzatora (jeśli mowa o centralnym) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 W XJR nie przejdzie, ma dwa amory ;) . Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 W XJR nie przejdzie' date=' ma dwa amory :P . Pawel[/quote'] Ja myślę już dalej :mrgreen: . Kilka osób zniechęca mnie do zakupu Kawy ZRXa więc tak teoretycznie zastanawiam się nad czymś innym, ale większość motocykli które mi się podobają jest dla mnie ciut za wysoka. FJRa, Fazer1000, Bandit1200s. Jakby dało się zjechać ze dwa centymetry w dół z dupcią, to jakoś bym się dopasował ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Kilka osób zniechęca mnie do zakupu Kawy ZRXaSorki za OT, ale jakieś konkretne argumenty ku temu są? Bo wg. mnie to jeden z lepszych sprzętów w swojej klasie (z pewnością lepszy niż np. B12), tyle jakoś w Polsce niedoceniany. I w cale nie mówię tak dlatego, że to Kawasaki ;-) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Kilka osób zniechęca mnie do zakupu Kawy ZRXaSorki za OT' date=' ale jakieś konkretne argumenty ku temu są? Bo wg. mnie to jeden z lepszych sprzętów w swojej klasie (z pewnością lepszy niż np. B12), tyle jakoś w Polsce niedoceniany. I w cale nie mówię tak dlatego, że to Kawasaki ;-)[/quote'] Główny argument że to Kawa, i że trudna w serwisowaniu i w zasadzie to wszystko. Przyznam że mnie podoba się jak cholera i na dodatek leży na mnie jak rękawiczka przy przymiarkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Główny argument że to KawaTak właśnie myślałem :PPrzyznam że mnie podoba się jak cholera i na dodatek leży na mnie jak rękawiczka przy przymiarkach.No to bierz i się nie zastanawiaj :P Mam kumpla' date=' który lata już drugim ZRXem z rzędu - wcześniej miał 1100R '98, teraz 1200S '01. Obydwoma zrobił w sumie jakieś 30kkm przez dwa sezony i żadnych problemów nie stwierdzono, a użtykowane oba są/były "intensywnie" ( http://www.krystian.witryna.pl/bednary/pag...es/page_31.html ). Moim zdaniem bardzo udany sprzęt - pełna regulacja zawieszenia przód i tył (próżno tego szukać w B12), heble rodem z ZX-9R/ZX-12R, duża moc, a pod siedzeniem zmieściłbym połowę swojego dobytku :P Dlatego właśnie zastanawia mnie ich mała popularnośc, no ale skoro takie są argmenty przeciwko... Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Mam jedno może mało istotne ale jednak doświadczenie :P Skracałem amory w MZ (przednie) rozebralem amor, zmierzyłem spręzyne i dobrałem inną od (jawy 350 ts). Po krutkiej chwili namysłu stwierdziłe ze fajnie ale teraz będzie luz... wiec zmieniłem sprezyne znajdującą sie pod tłoczkiem na dłuższą:P Jeszcze nieśmigałem ale wydaje mi sie ze powinno być ok ! p.s. Nie zabijcie za ortografie;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.