Skocz do zawartości

Skracanie amortyzatorów


Gothcrust
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To i ja przyłączę się do pytania.

Jak obniżyć tył motocykla ??

 

Kupić odpowiednie amortyzatory , krótsze, sztywniejsze o mniejszym skoku. Cięzie sprężyn to ostatecznośc IMHO. Kumpel tak stjuningował (przód i tył) VS 1400 i w efekcie motocyklem niedało się jechać więcej niż 100kph bo wpadał w shimmy. Do zmotanego i pociętego Dniepra kupiłbym używane amorki od LS 650, VS 800 czy czegoś podobnego (podchodzącego masą z krótszymi amorkami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W XJR nie przejdzie' date=' ma dwa amory :P .

 

Pawel[/quote']

 

Ja myślę już dalej :mrgreen: . Kilka osób zniechęca mnie do zakupu Kawy ZRXa więc tak teoretycznie zastanawiam się nad czymś innym, ale większość motocykli które mi się podobają jest dla mnie ciut za wysoka. FJRa, Fazer1000, Bandit1200s. Jakby dało się zjechać ze dwa centymetry w dół z dupcią, to jakoś bym się dopasował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka osób zniechęca mnie do zakupu Kawy ZRXa

Sorki za OT, ale jakieś konkretne argumenty ku temu są? Bo wg. mnie to jeden z lepszych sprzętów w swojej klasie (z pewnością lepszy niż np. B12), tyle jakoś w Polsce niedoceniany. I w cale nie mówię tak dlatego, że to Kawasaki ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka osób zniechęca mnie do zakupu Kawy ZRXa

Sorki za OT' date=' ale jakieś konkretne argumenty ku temu są? Bo wg. mnie to jeden z lepszych sprzętów w swojej klasie (z pewnością lepszy niż np. B12), tyle jakoś w Polsce niedoceniany. I w cale nie mówię tak dlatego, że to Kawasaki ;-)[/quote']

 

Główny argument że to Kawa, i że trudna w serwisowaniu i w zasadzie to wszystko. Przyznam że mnie podoba się jak cholera i na dodatek leży na mnie jak rękawiczka przy przymiarkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główny argument że to Kawa

Tak właśnie myślałem :P

Przyznam że mnie podoba się jak cholera i na dodatek leży na mnie jak rękawiczka przy przymiarkach.

No to bierz i się nie zastanawiaj :P Mam kumpla' date=' który lata już drugim ZRXem z rzędu - wcześniej miał 1100R '98, teraz 1200S '01. Obydwoma zrobił w sumie jakieś 30kkm przez dwa sezony i żadnych problemów nie stwierdzono, a użtykowane oba są/były "intensywnie"

( http://www.krystian.witryna.pl/bednary/pag...es/page_31.html ). Moim zdaniem bardzo udany sprzęt - pełna regulacja zawieszenia przód i tył (próżno tego szukać w B12), heble rodem z ZX-9R/ZX-12R, duża moc, a pod siedzeniem zmieściłbym połowę swojego dobytku :P Dlatego właśnie zastanawia mnie ich mała popularnośc, no ale skoro takie są argmenty przeciwko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno może mało istotne ale jednak doświadczenie :P

 

Skracałem amory w MZ (przednie) rozebralem amor, zmierzyłem spręzyne i dobrałem inną od (jawy 350 ts). Po krutkiej chwili namysłu stwierdziłe ze fajnie ale teraz będzie luz... wiec zmieniłem sprezyne znajdującą sie pod tłoczkiem na dłuższą:P Jeszcze nieśmigałem ale wydaje mi sie ze powinno być ok !

 

 

p.s. Nie zabijcie za ortografie;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...