DiboS60 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Juz tlumacze :) Co z tego ze ma taką samą moc?? Jak conajmniej 3-4 razy mniejszy moment obrotowy:) SENDA R NIE na tkaim kicie jaki ma kolega niee poleci 130kmh KTm Lc2 125cmm ktory ma 26Km leci 140kmh max :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 No i co z tego że ma mały moment? Sportowe silniki zwykle tak maja... Liczą sie obroty. Założę się, że senda kręci się "trochę" szybciej niż MZ. Później masz tak zwaną skrzynię biegów (plus przekładnia główna i łańcuch). Wychodzi że 18 koni na kole to 18 koni na kole. Tylko charakterystyka w funkcji obrotów silnika jest różna dla obu moto - wiadomo. Co jest cieższe - kilo betonu czy kilo pierza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 To moment ciagnie moto a nie moc ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 moj ogarek z czeskim silniczkiem na 3 pierscieniowym tloku wyciagnal mi max 75km/h ;) pzdr! ;) :) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Seria ? Co robione ? Chyba że konkretne wyprzedzenie zapłonu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 a moj rower bez silnika jechał 220km/h ale to tylko tyle bo i tak odpoczywalem przy pedalowaniu i wogole nie chcialo mi sie jezdzic. Skonczcie pisac ze romet czy jawka jedzie 75km/h bo zaraz ktos znowu wyskoczy z rometem co jedzie 111km/h :roll: :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Seria ? Co robione ? Chyba że konkretne wyprzedzenie zapłonu ...Przecież oddławione silniki jawki tyle wyciągały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Seria ? Co robione ? Chyba że konkretne wyprzedzenie zapłonu ...Przecież oddławione silniki jawki tyle wyciągały.Chciałbym, uwierz mi ... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 popieram.... jawki na czeski rynek miały moc 3.5Hp.... więc co w tym dziwnego że wyciąga 70?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 JAWKA jedzie około 70km/h po drobnych przeróbkach jak rozpiłowanie gaźnika itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 o moment ciagnie moto a nie moc .. tak jest tyle ze Silnik Sendy ma rowniez owy moment tyle ze przy 9-10 tys ;]Teraz jezeli seryjna senda jedzie 100kmh to ile musi wykrecic silnik obrotow na 6 biegu zeby uzyskac 130kmh??;] Przypominam ze przy wszystkich tuningach(bez zmiany walu) nie zwiekszamy momentu drastycznie(przy zmianie na 80cmm) troche tak bo tlok jest ciezszy;] Mysle ze musiala by wykrecic na zebatce z przodu 12zebow z tylu seryjka okolo 13-13,5 tys zeby wy**bac 130kmh oczywiscie na wiekszych przelozeniach mniej zeby uzyskac ta predkosc;]tyle tylko czy wejdzie na te obroty??;] po 2 jezeli sie juz naprawde chce wycisnąc max z silnika to robi zmniejsza sie przelozenia na napedzie pierwotnym(zebatka-kosz sprzeglowy) bo tam tracone jest najmniej sily ;]pzdr Aha i te 7,5 sek do setki przy max 130kmh to juz wogole bajka;] Bo albo jedzie 100 i naprade ma taką przyspieche albo jedzie 130 i zebranie spada;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 o moment ciagnie moto a nie moc .. tak jest tyle ze Silnik Sendy ma rowniez owy moment tyle ze przy 9-10 tys ;]Teraz jezeli seryjna senda jedzie 100kmh to ile musi wykrecic silnik obrotow na 6 biegu zeby uzyskac 130kmh??;] Przypominam ze przy wszystkich tuningach(bez zmiany walu) nie zwiekszamy momentu drastycznie(przy zmianie na 80cmm) troche tak bo tlok jest ciezszy;] Mysle ze musiala by wykrecic na zebatce z przodu 12zebow z tylu seryjka okolo 13-13,5 tys zeby wy**bac 130kmh oczywiscie na wiekszych przelozeniach mniej zeby uzyskac ta predkosc;]tyle tylko czy wejdzie na te obroty??;] po 2 jezeli sie juz naprawde chce wycisnąc max z silnika to robi zmniejsza sie przelozenia na napedzie pierwotnym(zebatka-kosz sprzeglowy) bo tam tracone jest najmniej sily ;]pzdr Aha i te 7,5 sek do setki przy max 130kmh to juz wogole bajka;] Bo albo jedzie 100 i naprade ma taką przyspieche albo jedzie 130 i zebranie spada;]Właśnie to miałem na myśli ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 ak jest tyle ze Silnik Sendy ma rowniez owy moment tyle ze przy 9-10 tys ;]Teraz jezeli seryjna senda jedzie 100kmh to ile musi wykrecic silnik obrotow na 6 biegu zeby uzyskac 130kmh??;]Dokładnie 30% więcej Przypominam ze przy wszystkich tuningach(bez zmiany walu) nie zwiekszamy momentu drastycznie(przy zmianie na 80cmm)60% większa pojemność to chyba sporo? troche tak bo tlok jest ciezszy;]To najwyżej siłą bezwładności, która jak wiadomo sama nie powstaje - "trza ją naładować" Mysle ze musiala by wykrecic na zebatce z przodu 12zebow z tylu seryjka okolo 13-13,5 tys zeby wy**bac 130kmh oczywiscie na wiekszych przelozeniach mniej zeby uzyskac ta predkosc;]tyle tylko czy wejdzie na te obroty??;] W tym miejscu Ci nie powiem - w życiu tego nawet nie dotykałem. Bo albo jedzie 100 i naprade ma taką przyspieche albo jedzie 130 i zebranie spada;] I tu się zgodzę w 100%!!! Przetestowałem na mojej CB - zębatka zdawcza 13, a 15: róznica w vmax 3km/h na kożyść 15, różnica przyśpieszenia 0 -> vmax - kilometr krótszy rozbieg na 13 ;) Podsumowując - jeżeli moc będzie podobna do ES'ki to nie widzę żadnych przeciwskazań do osiągnięcia prędkosci z przedziału tej MZ, natomiast w jakim czasie to zależy już w ogromnym stopniu od silnika, skrzynki biegów i masy motocykla. W skrajnych wypadkach, czyli przy zbyt ostrej charakterystyce oraz przy zbyt długich biegach silnik może nie mieć siły rozpędzić motocykla do takiej prędkości, przy której osiągnął by odpowiednio wysoki moment obrotowy (moc). [ Dopisane: 15-03-2006, 21:40 ]Aha - i w jawkach drzemie naprawde zabójcza moc :twisted: Ogarem 200 mojego braciaka sam zasówałem nie raz po licznikowe 60 + grubość palca :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muma Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Mój zajefajny komarek idzie z górki 55 km/h 8) Zawrotna prędkość musze uważać żeby sie niezabić :lol: :lol: :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Hehehe... Nie śmiej się, bo ja niedawno miałem takiego vMaxa na swoim Suzuki. Po zmianie zębatki trochę lepiej, ale teraz jest tak silny, że już łańcuch stary został zerwany ;). Dobrze, że to nie ja go zerwałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi