Skocz do zawartości

Ile idą wasze piździki???


kuba_195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i co z tego że ma mały moment? Sportowe silniki zwykle tak maja... Liczą sie obroty. Założę się, że senda kręci się "trochę" szybciej niż MZ. Później masz tak zwaną skrzynię biegów (plus przekładnia główna i łańcuch). Wychodzi że 18 koni na kole to 18 koni na kole. Tylko charakterystyka w funkcji obrotów silnika jest różna dla obu moto - wiadomo.

 

Co jest cieższe - kilo betonu czy kilo pierza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moj rower bez silnika jechał 220km/h ale to tylko tyle bo i tak odpoczywalem przy pedalowaniu i wogole nie chcialo mi sie jezdzic. Skonczcie pisac ze romet czy jawka jedzie 75km/h bo zaraz ktos znowu wyskoczy z rometem co jedzie 111km/h :roll: :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o moment ciagnie moto a nie moc ..
tak jest tyle ze Silnik Sendy ma rowniez owy moment tyle ze przy 9-10 tys ;]Teraz jezeli seryjna senda jedzie 100kmh to ile musi wykrecic silnik obrotow na 6 biegu zeby uzyskac 130kmh??;] Przypominam ze przy wszystkich tuningach(bez zmiany walu) nie zwiekszamy momentu drastycznie(przy zmianie na 80cmm) troche tak bo tlok jest ciezszy;] Mysle ze musiala by wykrecic na zebatce z przodu 12zebow z tylu seryjka okolo 13-13,5 tys zeby wy**bac 130kmh oczywiscie na wiekszych przelozeniach mniej zeby uzyskac ta predkosc;]tyle tylko czy wejdzie na te obroty??;] po 2 jezeli sie juz naprawde chce wycisnąc max z silnika to robi zmniejsza sie przelozenia na napedzie pierwotnym(zebatka-kosz sprzeglowy) bo tam tracone jest najmniej sily ;]pzdr Aha i te 7,5 sek do setki przy max 130kmh to juz wogole bajka;] Bo albo jedzie 100 i naprade ma taką przyspieche albo jedzie 130 i zebranie spada;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o moment ciagnie moto a nie moc ..
tak jest tyle ze Silnik Sendy ma rowniez owy moment tyle ze przy 9-10 tys ;]Teraz jezeli seryjna senda jedzie 100kmh to ile musi wykrecic silnik obrotow na 6 biegu zeby uzyskac 130kmh??;] Przypominam ze przy wszystkich tuningach(bez zmiany walu) nie zwiekszamy momentu drastycznie(przy zmianie na 80cmm) troche tak bo tlok jest ciezszy;] Mysle ze musiala by wykrecic na zebatce z przodu 12zebow z tylu seryjka okolo 13-13,5 tys zeby wy**bac 130kmh oczywiscie na wiekszych przelozeniach mniej zeby uzyskac ta predkosc;]tyle tylko czy wejdzie na te obroty??;] po 2 jezeli sie juz naprawde chce wycisnąc max z silnika to robi zmniejsza sie przelozenia na napedzie pierwotnym(zebatka-kosz sprzeglowy) bo tam tracone jest najmniej sily ;]pzdr Aha i te 7,5 sek do setki przy max 130kmh to juz wogole bajka;] Bo albo jedzie 100 i naprade ma taką przyspieche albo jedzie 130 i zebranie spada;]

Właśnie to miałem na myśli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak jest tyle ze Silnik Sendy ma rowniez owy moment tyle ze przy 9-10 tys ;]Teraz jezeli seryjna senda jedzie 100kmh to ile musi wykrecic silnik obrotow na 6 biegu zeby uzyskac 130kmh??;]

Dokładnie 30% więcej

 

Przypominam ze przy wszystkich tuningach(bez zmiany walu) nie zwiekszamy momentu drastycznie(przy zmianie na 80cmm)

60% większa pojemność to chyba sporo?

 

troche tak bo tlok jest ciezszy;]

To najwyżej siłą bezwładności, która jak wiadomo sama nie powstaje - "trza ją naładować"

 

Mysle ze musiala by wykrecic na zebatce z przodu 12zebow z tylu seryjka okolo 13-13,5 tys zeby wy**bac 130kmh oczywiscie na wiekszych przelozeniach mniej zeby uzyskac ta predkosc;]tyle tylko czy wejdzie na te obroty??;]

 

W tym miejscu Ci nie powiem - w życiu tego nawet nie dotykałem.

 

 

Bo albo jedzie 100 i naprade ma taką przyspieche albo jedzie 130 i zebranie spada;]

 

I tu się zgodzę w 100%!!! Przetestowałem na mojej CB - zębatka zdawcza 13, a 15: róznica w vmax 3km/h na kożyść 15, różnica przyśpieszenia 0 -> vmax - kilometr krótszy rozbieg na 13 ;)

 

Podsumowując - jeżeli moc będzie podobna do ES'ki to nie widzę żadnych przeciwskazań do osiągnięcia prędkosci z przedziału tej MZ, natomiast w jakim czasie to zależy już w ogromnym stopniu od silnika, skrzynki biegów i masy motocykla. W skrajnych wypadkach, czyli przy zbyt ostrej charakterystyce oraz przy zbyt długich biegach silnik może nie mieć siły rozpędzić motocykla do takiej prędkości, przy której osiągnął by odpowiednio wysoki moment obrotowy (moc).

 

[ Dopisane: 15-03-2006, 21:40 ]

Aha - i w jawkach drzemie naprawde zabójcza moc :twisted: Ogarem 200 mojego braciaka sam zasówałem nie raz po licznikowe 60 + grubość palca :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe... Nie śmiej się, bo ja niedawno miałem takiego vMaxa na swoim Suzuki. Po zmianie zębatki trochę lepiej, ale teraz jest tak silny, że już łańcuch stary został zerwany ;). Dobrze, że to nie ja go zerwałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...