Aristo6 Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 czesc Czytalem kilka opisow KTMa lc 640 i 950 adv. i nurtuje mnie czesto wspominany problem shimmy. W zwiazku z tym mam pytanie: czy ten producent tak ma? Podobno w 950 zjawisko to jest o wiele gorsze niz we wczesnej hondzie CBR 600, ktora ma przeciez zupelnie inna charakterystyke. Czy moze mnie ktos oswiecic, bo wiekszosc z Was powie, ze KTM to swietna marka. Wiem, ze powinien pomoc amortyzator skretu, ale czy nie powinien byc montowany fabrycznie? Wydaje mi sie to dziwne, ze taka wada nie dyskwalifikuje tych motocykli wogole. Prosze o pouczenie :buttrock: Czy z takim osprzetem nie jest bardziej meczaca praca kierownica i czy sa jakies skutki uboczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Z pewnością nie wpływa to na komfort jazdy. Wiele motocykli typu ścigacz mają shimmy. A co do amortyzatora skrętu to raczej sie nie montuje w enduro ponieważ by był często narażany na uderzenia itp.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Z pewnością nie wpływa to na komfort jazdy.Wpływa a w szczególności na bezpieczeństwo. A co do amortyzatora skrętu to raczej sie nie montuje w enduro ponieważ by był często narażany na uderzenia itp. Stosuje sie, np w rajdach paryż dakar ale wygladaja i działaja troche inaczej niz w szosówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 SEBOOL, ty chyba nie wiesz co to shimmy, tutaj działają straszne siły, które po "rozpędzeniu" są nie do utrzymania tzn, kiera zaczyna walić o ograniczniki co przy większych prędkościach kończy się figurą, dla przykładu wypmnij koło z roweru , złap je za końce ośki, poproś kolege żeby mocno zakręcił, gdy już się mocno kręci szarpnij ośką w bok i spróbuj utzrymać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 a w jakich warunkach były testowane te KTM wiem ze wiele zalezy od opon moze one po prostu były złe aa jeszcze takze łozyska głowki ramy moga byc walniete i to moze takze wpłynac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Z pewnością nie wpływa to na komfort jazdy. Wiele motocykli typu ścigacz mają shimmy. A co do amortyzatora skrętu to raczej sie nie montuje w enduro ponieważ by był często narażany na uderzenia itp. 8O Raz, że poziom "rybki" (nie shimmy) w szosowych KTM - szczególnie w LC4 - WŁAŚNIE WPŁYWA na komfort jazdy, jest upierdliwy i powyżej 130 km/h naprawdę daje się we znaki.Dwa że amortyzatory w enduro, włącznie z tym najbardziej profesjonalnym, jak najbardziej się montuje - na kierownice.Trzy że takim amorkom grozi dokładnie tyle samo, co wszystkiemu innemu w motocyklu - narażony na uderzenia jest tak samo jak wszystko inne, włacznie z kierowcą. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek69 Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Raz, że poziom "rybki" (nie shimmy) w szosowych KTM - szczególnie w LC4 - WŁAŚNIE WPŁYWA na komfort jazdy, jest upierdliwy i powyżej 130 km/h naprawdę daje się we znaki. :P dokladnie tak, od 130km/h - jakby bylo "wprogramowane" ;) A problem rozwiazuje amortyzator, na przyklad jak tenhttp://www.ohlins.com/mc_sd_mx.shtml kasetowa kostrukcja, zwarta, motowany na srodku kierownicy, trzeba do ramy ponizej dospawac pionowa sztyce, ktora wchodzi w ucho wystajace z amora.Co ciekawe- producent proponuje 2 wersje - do enduro i do crossu (o ile dobrze mi to wytlmaczono), wersja 'cross' amortyzuje na boki, ale ma "wolny" powrot do osi moto pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 fajny ale pewnie kosztuje z 5 tys zl :P Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 fajny ale pewnie kosztuje z 5 tys zl Nie jest tak źle, na amerykańskim jebaju można znaleźć takie ohlinsy po ledwie 300-400 dolarów. Świetna sprawa, jazda po miękkim podłożu w wyczynowym enduro z czymś takim to zupełnie inne przeżycie, niż bez takiego tłumika.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 faktycznie nieduzo i warto zainwestowac tymbardziej ze sprzedajac moto mozna go zdjac i zamontowac w nastepnym Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek69 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Sobie kupilem w PL, w Warszawie (na poczatku 2004r) nowke za ok 1600 PLN, tyle ze nie z brandem Ohlins'a ale SCOTTS - poza tym nie roznia sie zupelnie niczym.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Sobie kupilem w PL' date=' w Warszawie (na poczatku 2004r) nowke za ok 1600 PLN, tyle ze nie z brandem Ohlins'a ale SCOTTS - poza tym nie roznia sie zupelnie niczym.[/quote'] Dobra cena! Możesz zapodać więcej informacji? Interesuje mnie:- sposób montażu- zakres regulacji- jak Ci się z tym jeździ- duzo kręcisz ustawieniami, czy trzymasz jednakowe- czy model od LC4 pasowałby do EXC- jak się zachowuje na luźniejszej nawierzchni- może masz jakieś fotoitd ;)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 mnie to też ciekawi bo lubie sobie po głębokim piachu kosmicznymi prędkościami polatać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek69 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Dobra cena! Możesz zapodać więcej informacji?.... Zdjecia amortyzatora, montazu oraz odpowiedzi i kontakt na importera podam przy weekendzie - bo sie teraz kita nakryc musze ;) Sono pazzo!!... Sono schiavo del mio lavoro!! :roll: pozdr [ Dopisane: 04-03-2006, 20:36 ]witam, Zgodnie z obietnica. Na poczatek zdjecia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.