gajoss Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 fistach sprawdź dokładnie i napisz skąd konkretnie dochodzą te dźwięki? Z cylindra, z silnika od strony sprzęgła, czy iskrownika? Wtedy się coś może poradzi. I czy simson zaraz po odpaleniu chodzi dobrze czy też coś słychać? I jaki i ile masz oleju w silniku?A po co ci konkretna liczba kilometrów? :icon_biggrin: Napewno na kilka tys. wystarczy :icon_mrgreen: Pzdr Marcin bo kumpel ma simsona z przerywaczem i ma nawinięte jakieś 9tys. kilometrów od nowości na jednym przerywaczu i ostatnio motor nie chce czasami odpalać jak jest ciepły albo czasami zdycha i ja myślę że to przerywacz poleciał...i interesuje mnie żywotność...filc był kilka razy smarowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witamgdzie sie znajduje simering od strony sprzęgła?chodzi o to ze pobiera mi olej ze skrzyni i chyba trzeba wymienic ten simering... chociaz niewiem czy o to chodzi ? w kazdym razie po odpaleniu moto zaraz mam świece całą w oleju z kolanka mi kapie olej i gęsto dymi. to na pewno simering? Żeby wymienić ten zimmering musisz zdjąć lewą pokrywe po stronie sprzęgła i odkręcić zębatke, która znajduje się na wale i tam jest ten zimmering. Niekoniecznie musi to być zimmering. Może to być również źle wyregulowany gaźnik lub nalałeś za dużo oleju do paliwa. i dość łatwo to sprawdzić, piszesz że zaraz masz świecę w oleju, spuść olej ze skrzyni i odpal ( tylko nie jeździj ), jeśli teraz będzie ok. to rzeczywiście bierze olej, może to być simering, może też to być uszkodzona uszczelka między połówkami silnika ( ja tak miałem, musiałem rozpołowić silnik ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Odpalania bez oleju w skrzyni nie polecam jednak... Cały szybko nie scieknie i nie zobaczysz skad ciagniewymien simmeringi (oba) i bedziesz miał spokoj. Tylko wymien na nowe, nie jak jeden gosc z ktorym na gg gadalem - twierdzil ze sa dobre, ale nie potrafil tego uzasadnic. Znaczy wygladały mu na ładne wiec stwierdził ze sa dobre Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witam. Mam taki problem w simsonie z biegami. Jest takie coś że biegi na dół odnośnie 1 żeby ruszyć muszę trzmać noge na dzwigni dodać troche gazu i puścić troche sprzęgło. Jak można te biegi wyregulować? prosił bym o szybką odpowiedz.Pozdrawiam prosiłeś o szybką odpowiedź a tu nikt nie odpowiedział :biggrin: . W lewej połówce silnika ale od prawej strony jest taka dość duża śruba do regulacji biegów, popróbuj Odpalania bez oleju w skrzyni nie polecam jednak... Cały szybko nie scieknie i nie zobaczysz skad ciagniewymien simmeringi (oba) i bedziesz miał spokoj. Tylko wymien na nowe, nie jak jeden gosc z ktorym na gg gadalem - twierdzil ze sa dobre, ale nie potrafil tego uzasadnic. Znaczy wygladały mu na ładne wiec stwierdził ze sa dobre jedyny element jaki pracuje wtedy to sprzęgło, które i tak przez pewien czas będzie smarowane ( bo jest wilgotne i pełno jeszcze w środku mgiełki olejowej ). Oczywiście nie może chodzić dłużej niż parę minut i tylko luzie, ale jeśli świeca była od razu w oleju, to pewnie wystarczy minutę lub 2 aby zobaczyć różnicę, wymiana simmeringów to trochę kosztów i babraniny a jeżeli to nie to, jeżeli to gaźnik.Możliwe także, że kompletnie się mylę i to jednak jest niebezpieczne dla silnika tylko tak na zdrowy rozum to nie widzę co miałoby się zepsuć podczas jałowej pracy na luzie przez 2-3 minutyGreedo podaj proszę zagrożenia, zawsze chętnie się uczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 To ja podam zagrożenia:Tryby sprzegła pracują bez oleju.Do wszyskiego przykleja się kurz i pył który może doprowadzić do skrócenia żywotności łożysk.Wymiana simmeringów to prosta i tania czynność, nie rozumiem po co takie eksperymeny. Co do pytania o przebieg na przerywaczu. Mi udało się przejechać 6500km i przerywacz do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 no i o to mi chodziło wielkie dzięki :biggrin: czyli teraz mam pewność że trzeba zmienić bo jest na nim zrobione 9200km :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Otóż mój problem polega na tym że nie moge odpalić Simsona (zapłon elektornik). Silnik po remoncie (chodził jak brzytwa) ,pojeździłem troche a później z braku czasu postawiłem go na 2 tygodnie w garażu. Wczoraj próbuje odpalić i nic. Iskra jest taka że by konia zabiła , świeca wilgotna (czuć benzyne) komprecha jest. Wlałem strzykawką do cylindra troche paliwa to zrobił pyr pyr i zgasł. Co jest nie tak ? Bo już mnie h** trafia :D :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Otóż mój problem polega na tym że nie moge odpalić Simsona (zapłon elektornik). Silnik po remoncie (chodził jak brzytwa) ,pojeździłem troche a później z braku czasu postawiłem go na 2 tygodnie w garażu. Wczoraj próbuje odpalić i nic. Iskra jest taka że by konia zabiła , świeca wilgotna (czuć benzyne) komprecha jest. Wlałem strzykawką do cylindra troche paliwa to zrobił pyr pyr i zgasł. Co jest nie tak ? Bo już mnie h** trafia :D :)pewnie ssanie nie działa jeżeli wlałeś do cylindra i zagadał :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 zagadał ale dalej nie odpala , nie wiem , może klin ścieło na magnecie ? i zapłon się przestawił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 zagadał ale dalej nie odpala , nie wiem , może klin ścieło na magnecie ? i zapłon się przestawił ?jak nie rozbierzesz to się nie przekonasz...ja obstawiam że to coś z gaźnikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 witam.Mam problem z wyregulowaniem gaźnika 16n3-4 z dyszą od 70 (simson s51 przerobiony na 70). Niemoge go wyregulować. Jak go odpalam to chwile chodzi na niskich obrotach a potem po woli rosną po jakiejś minucie spadają i silnik chodzi albo gaśnie. jak dodam gazu to jest tak jak by sie blokowała linka w pancerzu (ale to na 100% nie linka) znaczy obroty troche idą w góre i znowu po jakieś 1min opadają. Prosze o jakąś odp jak to wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 witam.Mam problem z wyregulowaniem gaźnika 16n3-4 z dyszą od 70 (simson s51 przerobiony na 70). Niemoge go wyregulować. Jak go odpalam to chwile chodzi na niskich obrotach a potem po woli rosną po jakiejś minucie spadają i silnik chodzi albo gaśnie. jak dodam gazu to jest tak jak by sie blokowała linka w pancerzu (ale to na 100% nie linka) znaczy obroty troche idą w góre i znowu po jakieś 1min opadają. Prosze o jakąś odp jak to wyregulować Proponuje sprawdzić czy nie zasysa lewgo powietrza, jeżeli po dodaniu gazu nie schodzi z obrotów. Gdy nie zasysa lewego powietrza to powodem może być dysza. Czy jest na pewno od s 70? Może trzeba kupić kilka dysz i poeksperymentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fistach Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Witam Prawdopodobnie znalazłem przyczynę zgrzytania w silniku w moim simsonku.Jest luz pomiędzy wałem a łożyskami wału. Wyjąłem wał a łożyska zostały w karterach.Łożyska wchodzą bardzo lekko na ośke wału. Kupiłem nowe łożyska i jest tak samo.Wydaje mi się że łożyska wchodząc na wał powinny mieć jakiś opór. Czy mam racje? pozdrawiam fistach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Witam Prawdopodobnie znalazłem przyczynę zgrzytania w silniku w moim simsonku.Jest luz pomiędzy wałem a łożyskami wału. Wyjąłem wał a łożyska zostały w karterach.Łożyska wchodzą bardzo lekko na ośke wału. Kupiłem nowe łożyska i jest tak samo.Wydaje mi się że łożyska wchodząc na wał powinny mieć jakiś opór. Czy mam racje? pozdrawiam fistach Masz racje nowe łożyska na nowy wał wchodzą z dużym oporem. Wał trzeba wkleić loclitem do łożysk lub wymienić na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Witam Prawdopodobnie znalazłem przyczynę zgrzytania w silniku w moim simsonku.Jest luz pomiędzy wałem a łożyskami wału. Wyjąłem wał a łożyska zostały w karterach.Łożyska wchodzą bardzo lekko na ośke wału. Kupiłem nowe łożyska i jest tak samo.Wydaje mi się że łożyska wchodząc na wał powinny mieć jakiś opór. Czy mam racje? pozdrawiam fistach Miałem cos podobnego w moim simsonie sr2...wyrobiły się czopy wału...ja to potraktowałem klejem bo nie było możliwości wymiany, ale Tobie polecałbym wymianę czopów lub całego wału :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.