wojtek2812 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Nie wiem na czym miałaby polegać ta różnica. W każdym razie empirycznie sprawdzone i jest w porzadku. Instalka 12V działa poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nero13 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Siema. Czy mógłby ktoś mi podać instrukcje krok po kroku jak wygiąć (podgiąć) do góry siedzenie w Simsonie SR50.Bardzo bym prosił o jakieś zdjęcia z opisami.Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje. ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Możecie polecic jakis sprawdzony cylinder 50cm do S51. Najlepiej z allegro jest tam kilka rodzaji. Nie wiem który warto kupić Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 www.simson.strona.pl - na tej stronce dostaniesz dobry towar. Gość sprowadza częsci z niemiec (MZA DDR) ale i polskimi handluje. W dużej wiekszości przypadków towar jest naprawdę dobrej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 www.simson.strona.pl - na tej stronce dostaniesz dobry towar. Gość sprowadza częsci z niemiec (MZA DDR) ale i polskimi handluje. W dużej wiekszości przypadków towar jest naprawdę dobrej jakości.Odkąd pomacałem towar od tego pana czy to oryginalny czy z nowej produkcji MZA, to nigdzie indziej nie kupowałem części. Po prostu mając w ręku przykładowo kondensator czy przerywacz od niego i z pierwszego lepszego sklepu w pobliżu to różnica jest aż widoczna gołym okiem na jego kożyść :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarol-x Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Witam mam mały problem z skrzynią biegów, otóż rozpołowiłem silnik aby wymienić łożyska na wale (trzeba było) przy rozpoławianiu wysypały się tryba skrzyni z wałka na którym jest kosz sprzęgłowy. Po wymianie łożysk poskładałem skrzynie zgodnie z schematem. Po odpaleniu niby wszytko ok ale przy obciążeniu skrzynia strasznie świszczy jeśli moto jest na stopkach i wrzucę bieg to jest ok ale jak siądę i jadę to słychać świst. podejrzewam że przy zakładaniu tryb na wałek założyłem je odwrotnie tzn kręcą się w odwrotnym kierunku i w momencie zazębiania się z drugim wałkiem świszczą z powodu niespasowania zębów. tryba są symetryczne i po wysypaniu ciężko było stwierdzić jak były założone. Czy ktoś spotkał się z podobnym zjawiskiem ewentualnie może się mylę ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 www.simson.seerl.com znalazlem jakas stronke, duzo schematow elektryki i silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 (edytowane) Witam mam mały problem z skrzynią biegów, otóż rozpołowiłem silnik aby wymienić łożyska na wale (trzeba było) przy rozpoławianiu wysypały się tryba skrzyni z wałka na którym jest kosz sprzęgłowy. Po wymianie łożysk poskładałem skrzynie zgodnie z schematem. Po odpaleniu niby wszytko ok ale przy obciążeniu skrzynia strasznie świszczy jeśli moto jest na stopkach i wrzucę bieg to jest ok ale jak siądę i jadę to słychać świst. podejrzewam że przy zakładaniu tryb na wałek założyłem je odwrotnie tzn kręcą się w odwrotnym kierunku i w momencie zazębiania się z drugim wałkiem świszczą z powodu niespasowania zębów. tryba są symetryczne i po wysypaniu ciężko było stwierdzić jak były założone. Czy ktoś spotkał się z podobnym zjawiskiem ewentualnie może się mylę ??? Przez odwrotne założenie trybów na pewno nie będą się kręcić w drugą stronę kolego. Powkładałeś podkładki dystansowe między tryby w skrzyni? Edytowane 16 Maja 2008 przez wojtek2812 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Mam następujący problem. Mój Simson S53 strasznie jest zamulony, bardzo ciężko wkręca się na obroty, muszę krecić aż pod czerwone pole, bo inaczej ledwo idzie. Przyspiesza tak wolno, że doprowadza do szału :biggrin: , póki osiągnie te 50 km/h to :buttrock: . Ale dziwne, że ostatni zauważyłem, że wskazówka nie przekracza 50, a motor dalej przyspiesza. Kiedyś leciał 60. Przyczyną tą jest sądzę regulacja gaźnika, ale może się mylę. Jednak jest tak, że jadę sobie w korku, prędkość spacerowa 5-10 i po około 2 minutach, gdy chcę przyspieszyć to przerywa silnik i w ogóle nie wkręca się na obroty. Muszę wtedy się zatrzymać i wyjąć świecę, która jest mokra, gdyż mieszanka jest za bogata, świeca jest czarna. Po wymianie świecy już nie przerywa, ale jak dojadę znowu do korku to będzie to samo. Czasem spali przy tym świecę, ale czasem później jak ją się wytrze to dalej nadaję się do użytku. Czekam na rady co zrobić, czy dokładna regulacja gaźnika wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roqwor Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Przyda się też sprawdzenie zapłonu, w simsonie to jest przekleństwo. Czyściłeś też gaźnik? Mi działo się podbnie gdy wybiło łożysko na sworzniu w tłoku. Świeca jest tylko zalana czy jest też jakiś nagar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 (edytowane) Przyda się też sprawdzenie zapłonu, w simsonie to jest przekleństwo. Czyściłeś też gaźnik? Mi działo się podbnie gdy wybiło łożysko na sworzniu w tłoku. Świeca jest tylko zalana czy jest też jakiś nagar?Na dniach będę robił przy gaźniku, wcześniej go czyściłem, ale nie był zbyt brudny, muszę jeszcze zmniejszyć mieszankę bo jest za duża. Na świecy jest czarny nagar, raczej mokra to ona nie jest. Czemu sprawdzenie zapłonu w Simsonie jest przekleństwem? Myślisz jak już miesznka będzie wporzo to będzie miał kopa. Edytowane 19 Maja 2008 przez Marcin1sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ty Marcin nic nie wiesz o tym "przekleństwie" zapłonu, bo masz elektronik :bigrazz: Chociaż ja bym zwykłego zapłonu na przerywaczach przekleństwem nie nazwał mimo, że do dziś czuje nogi ile się nakopałem i napchałem przez ten zapłon. Po prostu zakładać dobre kondensatory i przerywacze to będzie chodził aż miło. A naprawdę dobre to znalazłem tylko u pana Kniazia :lalag: W pobliskich sklepach sprzedawali części gorszej jakości i dlatego są te problemy. Natomiast powiem, że simsonowski zapłon to jest nic przy zapłonie jawy :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roqwor Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Myśle, że mieszanka nie ma tu nic do rzeczy bo ja jeździłem na różnych miksturach i było ok. A jeśli Ci chodzi o mieszanke paliwowo-powietrzna to mozliwe ze cos jest z plywakiem, trzeba go umieć odpowiednio ustawić. Przekleństwo bo ciągle go trzeba ustawiać było, pojeździłem trochę, dałem w palnik i już zapłon przestawiony. Wymieniałem platynki kilka razy, magneto, cewki aż się to nudne robiło. Miałem też jawe (350 zwykła) i potwierdzam, zapłon to był dramat. Mechanik mi go prawie godzine ustawiał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo1988 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 czemu zapłon w simku to przekleństwo ?ja w swoim simku miałem ustawiony na słuch zaraz po kupnie i przez 3 lata go nie dotykałem, oczywiście mowa tu o przerywaczu, simek zawsze palił z kopa nawet przy -10 stopniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Świadczy to o ogólnym dobrym stanie silnika. Jak będzie miał słabą kompresję to w taki mróz tak prędko nie odpali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.