pepomz Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Problem jest następujący teraz , odpala jesli ma iglice ustawioną na srodkowym ząbku ale po kliku sekundach jest juz taka sytuacja , ze sie zaczyna dławic i jak dam mu trszke ssanie to chodzi na wolnych a jak spuszcze ssanie to tylko na wysokich chodzi a znow jak podniose przepustnice zeby dostawałł wiecej paliwa to nie chce wogole palic mam kilka swiec na ktorych sprawdzam ... najchetniej to bym sie dowiedział dokładnie jak wyregulowac gaznik , bo gdy zwiększe poziom paliwa na pływakach to sie przelewa z gaznika z gory dziekuje ;') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Problem jest następujący teraz , odpala jesli ma iglice ustawioną na srodkowym ząbku ale po kliku sekundach jest juz taka sytuacja , ze sie zaczyna dławic i jak dam mu trszke ssanie to chodzi na wolnych a jak spuszcze ssanie to tylko na wysokich chodzi a znow jak podniose przepustnice zeby dostawałł wiecej paliwa to nie chce wogole palic mam kilka swiec na ktorych sprawdzam ... najchetniej to bym sie dowiedział dokładnie jak wyregulowac gaznik , bo gdy zwiększe poziom paliwa na pływakach to sie przelewa z gaznika z gory dziekuje ;') Moze lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 O regulacji gaźnika było w śm numeru 8/2004. Tutaj są fotki artykułu:http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ebdfc4aa5a933457http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=02f9893abc376a72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Witam koledzy mam problem z simkiem brata, zerwał mu sie klin na magnecie i teraz nie moge odkręcić śruby trzymającej magneto ponieważ nie mam jak unieruchomić wał, może macie jakieś sprawdzone sposoby na odkręcenie tej śruby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Wez srubokret grubszy i wloz w magneto i unieruchom go w tej obudowie co sa do niej przykrecone cewki itp. tylko uwazaj zebys nei uszkodzil pradow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Ale problem tkwi właśnie w tym ze jak kręce śruba to przez zerwany klin magneto stoi w miejscu, a wał sie kręci i nie mam jak tego zablokować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Acha, no to odkrec dekiel z drugiej strony i zablokuj jakos wal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 O tym już myślałem tylko miałem nadzieje że jest prostszy sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Nic mi nie przychodzi do glowy, ale ten sposob bedzie najskuteczniejszy, przecież nie problem sciagnac dekiel, motor poloz bokiem i nie bedziesz musial spuszczac oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jutro wezme sie do roboty, ale olej będe musiał spuścić bo jeżeli położe go na boku to nie będe miał dostępu do magneta. No nic trzeba sie troche pobawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 A próbowałeś wrzucić jedynke i odkręcić ?:lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 To nie takie proste bo jak wrzucisz bieg to owszem trzyma ale łańcuch sie naciąga, a hamulcem nie da sie zablokować koła tam jest duże przełożenie i wszystko idzie przez skrzynie, łańcuch, zębatki i jak kreciłem kluczem to odbijał jak z gumy ale jakoś sie z tym uporałem i odkręciłem bez odkręcania pokrywy sprzęgła. A może ma ktoś na sprzedaż magneto od Simsona S51 na platyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Mam takie pytanie czy to magneto http://moto.allegro.pl/item336126249_kolo_...wacz_niem_.html będzie dobre do simka? Simek ma instalacje 6V, czy jest różnica między magnetem do instalacji 6V a 12V w aukcji pisze że pasuje tu i tu ale słyszałem ze są inne? Jak to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) Jedyna różnica między magnetami w simsonach to taka, że były do elektroników(bez krzywki) i były malowane na czerwono i były przystosowane do iskrowników z przerywaczem (z krzywką) i były czarne. Pomiędzy magnetami stosowanymi w wersji z instalajcą 6V i 12V nie ma różnicy. W swoim Simsonie przerabiałem instalacje z 6V na 12V i zostawiłem stare magneto i wszystko jest w porządeczku. Pozdro Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez wojtek2812 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Mi też sie wydawało że nie ma różnicy, ale spotkałem sie z opinia że jest. Nawet mechanik który zajmuje sie tylko takimi motorkami powiedział mi że jest dlatego wolałem zapytać. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.