Skocz do zawartości

Wszystko o Simsonie !


Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie macie sposoby wyjęcia kawałka zerwanej linki od licznika ze ślimaka? :)

 

Raz się zerwała i wyciągnąłem igłą, ale ten kawałek był trochę rozgięty na końcówce jak rozciągnięta sprężyna. Teraz nowa linka po 60-ciu km się zerwała i w ślimaku został kawałek, ale taki zbity, że nic z niego nie wystaje. Jak to wyciągnąć? Czekam na wasze pomysły ;)

 

 

Edit: Już wyciągnąłem ten kawałem wyjmując ślimak, ale wciąż jestem ciekaw innych sposobów :wink:

Edytowane przez Lukass102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to moze byc . pomocy jezdze simsonem i od pewnego czasu simosn mi przygasa ustawialem obroty ale to nie to . Nie wie co robic , ostatnio kupilem linke od gazu . Ma bardzo wolne obroty . pozdro

 

 

pomocy . moj simson przygasa od pewnego czasu , nie wiem co robic , swiece czyszcze . Jak przeczyszcze to pojedze dzien i na nastepny to samo . odpiszcie . pozdro

Edytowane przez ernik17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zła ciepłota świecy jaka jest ta świeca? może za dużo oleju wlałeś i zamula ją.

 

I jeszcze jedno pytanko na jakim oleju jeździcie (wlewacie do paliwa i do skrzyni).

Ja kupiłem teraz olej MOBIL 2T do paliwa a do skrzyni włałem TEXACO. Mam jeszcze w baku troche paliwa (około 2-3 litrów) ale olej tam dodaty to Mixol orlenu i czy moge teraz dolać paliwa z tym mobile czy lepiej spuścić to paliwo i zalać od nowa, bo spotkałem się z taką opinią że olejów nie mozna mieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z Simsonem S51. Mam go od kilki dni. Motorek ma dużo siły(50cm3,pierwszy szlif).Simson wykazuje dynamike,przyspieszenie i moc dopiero na ponad połowie gazu, przy niższych obrotach jest KOMPLETNY MUŁ. Gdy simson jest rozpędzony potrafi na 4 biegu pod wiekszość górek podjechać(jedna osoba). Gdy nieco zwolnię to czasami wymagana jest redukcja nawet do 2 BIEGU...

KONKRETNIE:

Simson się muli, w ogóle nie ma siły w niskim zakresie obrotów. Gaźnik jest przeczyszczony i szczelny, zapłon dobrze ustawiony. Odpala od pierwszego kopa.Trzyma wolne obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon na pewno dobrze ustawiony? Takie oznaki wykazują motory z przyspieszonym zapołonem ja przestawiłem w simsonie zapłon (przyspieszyłem) aby miał więcej mocy na wyższych obrotach lepiej ciągnie itd na niskich gorzej ale niskich obrotów się tak nie urzywa po prostu ruszając musze mieć wyższe obroty. Jak nie to to raczej gaźnik trzeba wyregulować jak masz 16n3 to :

 

Liczba obrotów wkręta regulacji

powietrza lub mieszanki biegu j. 2…2,5

Liczba obrotów wkręta regulacji

powietrza dodatkowego ok. 3

 

dołączam obrazek

http://img228.imageshack.us/img228/4527/2760xg4.jpg

Edytowane przez romek :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzei znajduja sie te sruby?? szczegulnie pow. dodatkowego

 

 

no własnie, ja tez jestem ciekawy ;)

 

a tak z innej beczki, niedawno kupiłem cylinder 70 ccm i podobno potrzebne sa inne dysze do gaźnika zeby wyciagac z niego pełna moc. jakiej wielkosci sa te dysze i gdzie je mozna kupic??

Edytowane przez mobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Pytanie dotyczy Simsona skutera KR51/1 K - czyli tzw. Simsona Schwalbe.

Przyszla pora na wymiane oleju w skrzyni biegow. Nigdy tego do tej pory nie robilem w tym motorze - i zastanawiam sie

gdzie znajduje sie wlew? W niektorych opisach w sieci pisza zeby olej wlewac przez otwor kontrolny poziomu oleju - tzn z lewej

strony silnika po odkreceniu 2 srub i zdjeciu zaslepki - obok nozki zmiany biegow. Jakos nie jestem pewny czy tak ma byc na pewno. Wersji silnika KR51 bylo kilka i nie wiem czy nie trafilem na opis innej wersji. Czy na pewno trzeba wlewac olej do silnika "pod katem" - bo ten otwor jest tak umiejscowiony ze albo trzeba przechylic motor na prawo albo uzyc lejka? Inaczej chyba sie tam

chyba nie da wlac oleju przez ten otwor.

 

Jest jeszcze inna sprawa - na gornej czesci silnika jest wkret o srednicy chyba 20 mm - i do tej pory myslalem ze to wlasnie

to jest wlew oleju. Po odkreceniu tej sruby - widac ze jest tam w srodku jakis taki bolec blokujacy wejscie glebiej do silnika - nie wiem - byc moze to jest ten wlew?

 

Ma ktos doswiadczenie z tym typem motoru?

Gdzie w koncu lac ten olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem w Simsonie. Wygląda to tak:

odpalam, simson chodzi. przejade się kawałek, zatrzymuje. i wtedy silnik nie jest w stanie utrzymać obrotów. musze ruszać manetką, żeby nie zgasł. jak puszcze manetke, za kilka sekund straci obroty i zgaśnie... co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...