MiND Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 czyli ile ma byc paliwa w komorze plywakowej.. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 w dolnym korpusie gaźnika jest fabrycznie w środku taka kreseczka mniej więcej po środku...po podłączeniu węzyka i nalaniu paliwa i zdjęciu dolnej części pozim paliwa powinien być równo z tą kreską... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) Witam!Od niedawna mam Simsona SR50 (skutera) i mam problem ponieważ nigdy wcześniej takiego Simsona nie miałem. Otóż rozkręciłem go całego na części aby wyremontować i teraz nie pamiętam w jaki sposób mocowana jest ramka od przedniej lampy. Klosz mam zamocowany na tej sprężynce, i nie wiem co zrobić z ramką :/ Mógłby ktoś np. zrobić zdjęcie i mi podesłać lub jakoś dokładnie to wytłumaczyć? Z góry dzięki :lapad: Aha :cool: Nie wiem czy mam wszystkie elementy potrzebne do jej przykręcenia dlatego prosiłbym rówież o ich zdjęcia :) Edytowane 1 Lipca 2006 przez Marcin17Tbg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fistach Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Witam Mam problem z moim simsonkiem S51 Enduro. Jakieś 2 tygodnie robiłem mu remont silnika. Wymieniłem łożyska na wale, wał, simmeringi, cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, łożysko na wale, magneto, kosz sprzęgłowy i gaźnik. Jednym słowem kapitalny remont silnika. Simsonek po złożeniu chodził idealnie. Kłopoty zaczęły się w tym tygodniu. Od remontu przejechałem ok 30 km. Problem polega na tym że gdy go odpale i przygazuje to wszystko ok, gdy wrzuce na jedynke i jade to z silnika wydają się dziwne odgłosy, gdy mocniej przygazuje na jedynce odgłos ginie, gdy przełączam na poszczególne biegi to wszystko jest ok. Najdziwniejsze jest to że gdy pod nóżke podstawiłem cegły tak aby tylne koło było w powietrzu i odpaliłem go , włączyłem na jedynke i przygazowałem mu to odgłosu nie ma. Proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yakub PL Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Ja mam problem z simsonem s51 przerobionym na enduro a chodzi o to że jak jade na niższych obrotach to mi simek rwie (szarpie). Jak daje mu większe obroty lub jade z pasażerem to szarpanie ustaje a przynajmniej przestaje je czuć. Przegląd deneralny był robiony 3 miechy temu. Gaźnik jest czysty (czyściłem 3 razy i dalej dupa) a olej w skrzyni też jest. Co mu jest że tak szarpie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Nikt nie ma Simsona skutera i nie może sprawdzić jak ma u siebie zamocowaną tą ramkę od lampy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Witam Mam problem z moim simsonkiem S51 Enduro. Jakieś 2 tygodnie robiłem mu remont silnika. Wymieniłem łożyska na wale, wał, simmeringi, cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, łożysko na wale, magneto, kosz sprzęgłowy i gaźnik. Jednym słowem kapitalny remont silnika. Simsonek po złożeniu chodził idealnie. Kłopoty zaczęły się w tym tygodniu. Od remontu przejechałem ok 30 km. Problem polega na tym że gdy go odpale i przygazuje to wszystko ok, gdy wrzuce na jedynke i jade to z silnika wydają się dziwne odgłosy, gdy mocniej przygazuje na jedynce odgłos ginie, gdy przełączam na poszczególne biegi to wszystko jest ok. Najdziwniejsze jest to że gdy pod nóżke podstawiłem cegły tak aby tylne koło było w powietrzu i odpaliłem go , włączyłem na jedynke i przygazowałem mu to odgłosu nie ma. Proszę o pomoc! Jeżeli dziwnemu odglosowi nie towarzyszą żadne inne skutki to mysle ze nie ma sie czym przejmowac.... Ja w simsonie jak wrzuce jedynke mam taki dziwny glos jakby silniczek elektryczny chodził , jeżdże tak już przeszło 1,5 roku i nic sie nie dzieje...... Ja mam problem z simsonem s51 przerobionym na enduro a chodzi o to że jak jade na niższych obrotach to mi simek rwie (szarpie). Jak daje mu większe obroty lub jade z pasażerem to szarpanie ustaje a przynajmniej przestaje je czuć. Przegląd deneralny był robiony 3 miechy temu. Gaźnik jest czysty (czyściłem 3 razy i dalej dupa) a olej w skrzyni też jest. Co mu jest że tak szarpie?? Ale co przygasa ci ? czy co? może masz łańcuch luźny ? sprecyzuj troche..... Nikt nie ma Simsona skutera i nie może sprawdzić jak ma u siebie zamocowaną tą ramkę od lampy? Jeżeli chodzi ci o lampe to jest mocowana na ząbek i srubke...... A jezeli o cały plastik w którym jest lampa i licznik , to jest on na 4 srubach, 2 przy lagach i jedna obok stacyjki a druga w tym samym miejscu po przeciwnej stronie....... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Witajcie u mnie problem z simsonkiem wyglda tak: po 1 - wymieniłem cylinder, tłok, pierscienie i jeszcze jest na dotarciu ale na 1 biegu chodzi wmiare dobrze zbiera sie dosc dobrze na 2 biegu tez nie najgorzej ale na 3 i 4 biegu to juz strasznie słabo przyspiesza na 4 biegu to nawet sie juz nie rozpedza a zwalnia i jakims odcinku musze redukowac, czy to moze byc spowodowane tym ze jest jeszcze nie dotarty??po 2 - raz odpali od 1 kopa a raz to nawet od 10 nie moze załapac??po 3 - jak odpaliłem go ostatnio i pojeździłem troszke i stanołem żeby zmienic ustawienie iglicy na wieksze i zaraz po odkreceniu iglilicy poszedł "dymek" ze środka gaźnika czym to moze byc spowodowane??zapłon mam manualny któego sam ustawiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 po 3 - jak odpaliłem go ostatnio i pojeździłem troszke i stanołem żeby zmienic ustawienie iglicy na wieksze i zaraz po odkreceniu iglilicy poszedł "dymek" ze środka gaźnika czym to moze byc spowodowane??zapłon mam manualny któego sam ustawiałem. Wygląda tak jakbys miał zatkany tłumik i spaliny cofają sie do cylindra co może także powodowac że jest słaby !!! po 1 - wymieniłem cylinder, tłok, pierscienie i jeszcze jest na dotarciu ale na 1 biegu chodzi wmiare dobrze zbiera sie dosc dobrze na 2 biegu tez nie najgorzej ale na 3 i 4 biegu to juz strasznie słabo przyspiesza na 4 biegu to nawet sie juz nie rozpedza a zwalnia i jakims odcinku musze redukowac, czy to moze byc spowodowane tym ze jest jeszcze nie dotarty?? przez docieranie moze miec troszke mniej mocy , ale jak już pisałem sprawdz drożność tłumika bądź czy jest on kompletny Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 o tłumiku tez pomyslem napoczatku ale ja nie mam tego podstawowego tłumika tylko ten http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112851071 i nie mam pojecia jak go przeczyścic a w najgorszym przypadku moze byc tak ze zatkała sie sadza w najcienszej jego czesci czyli miedzy komorami na tym cienkim przejsciu. macie jakies pomysły?? a mam jeszcze jedno pytanko, prawdopodobnie mam nieszczelny simering bo na kolnaku po jakims czasie jeżdzenia dosłownie spływa mi olej czarny jak smoła, a wracajac do mojego pytania czy ten nieszczelny simering moze powodowac łapanie "lewego" powietrza, bo jak jade i dam szybko gaz do konca to przygasa zamiast przyśpieszac, jak myślicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fistach Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 WitamPotrzebuje tzw. Dane regulacyjne do Simsona S51 Enduro.Zależy mi np na tym jakie ciśnienie powinien mieć Simson itp.Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 WitamPotrzebuje tzw. Dane regulacyjne do Simsona S51 Enduro.Zależy mi np na tym jakie ciśnienie powinien mieć Simson itp.Proszę o pomoc moze tu znajdziesz czego szukasz bo troszke nie sprecyzowałes swojej wypowiedzi: Simson S-51 model E\4 (Enduro z uproszczoną instalacją elektryczną). Części składowe Simsona to:Silnik:Typ: M541/2KFPojemność skokowa (cm3) 49,8Skok/średnica (mm) 44/38Stopień sprężania 9,5:1Moc maksymalna (kW/KM) 2,72/3,7przy prędkości obrotowej(obr/min) 5500Maksymalny moment obrotowy(Nm/kGm) 5,0/0,51przy prędkości obrotowej 4800Stosunek benzyny do oleju 50/1Rodzaj chłodzenia powietrzemTyp gaźnika 16N3-4- wielkości dysz w drugiej roździale- filtr powietrza mokryTyp iskrownika-prądnicy 8307.10/2Odstęp styków przerywacza 0,4Typ cewki zapłonowej 12V 8352.1/2Świeca zapłonowa M14-260- odstęp elektrod 0,4Wyprzedzenie zapłonu(mm przed ZZ) 1,8Układ napędowy:Rodzaj sprzęgła mokreRodzaj skrzynki biegów z klinem przesuwnymLiczba biegów 4Położenia- I/II bieg 4,4/2,43- III/IV bieg 1,89/1,54- wał silnika/sprzęgło 3,25- wyprowadzenie napędu 2,26(15/34)Łańcuch napędowy tulejkowy jednorzędowy- liczba ogniw 110Olej przekładniowy/ilość (cm3) GL 100/400Układ jezdny:Ogumienie (rozmiar/nr profilu) 2,75-16R/K32Ciśnienie w ogumieniu (kPa)- bez pasażera (przód/tył) 125/180- z pasażerem 125/280Hamulce (typ/mm) Simplex/125Skok sprężynowy -przód/tył (mm) 130/90Amortyzator hydraulicznyRodzaj/ilość (cm3)oleju w tel. HLP 46/34Prędkość maksymalna (km/h) 60-z przyczepką (km/h) 40Pojemność zbiornika paliwa 8,7- w tym rezerwa 1,0Zużycie paliwa (dm3/100km) 2,5Instalacja elektryczna:Akumulator 4 bat. R20Rodzaje żarówek (W)- światło reflektora 25/25- hamowania/cofania 21/5- oświetlenie prędkościomierza 1,2Masy:Masa pojazdu (kg) 80Obciążenie użyteczne (kg) 180Dopuszczalna masa całkowita 260- w tym na tylna oś 180Dopuszczalna masa holowanejprzyczepki 60Charakterystyka gaźnikaDysza główna (0,01 mm) 70Dysza iglicowa (0,01 mm) 215Iglica częściowego obciążenia 2B511Położenie iglicy częściowegoobciążenia (nr rowka od góry) 4Dysza biegu jałowego 35Liczba obrotów wkręta regulacjipowietrza lub mieszanki biegu j. 2…2,5Liczba obrotów wkręta regulacjipowietrza dodatkowego ok. 3Dysza układu rozruchowego(0,01 mm) 60Poziom paliwa (mm) przy ciśnieniuSłupa paliwa o wysokości 0,5m 8+-1 P.S - panowie jesli mozna to mozemy wrócic jeszcze go mojego opisanego wyżej problemu?? bo juz nie mam siły do tego mojego simka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Jezeli ubywa ci olej ze skrzyni a nie ma wycieków to masz padniety simmering on raczej ci powietrza nie bedzie brał tylko olej ale wtedy tez syfi swiece i moze miec slabszą iskre..... Spróbuj sciągnąc tłumik i wtedy zobacz, moze tez pomus regulacja gaznika........ Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 to ja sie jeszcze spytam jakie były by objawy krzywego koła zamachowego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 To ja ci juz nie powiem dokladnie ale podejrzewam że: -moze obcierac od zewnatrz jak i od wewnątrz -moze z czasem zerwac klina-moze dawac slabszą iskre -moze nie byc iskry bądź swiatel....... (to są moje rozważania co do których nie jestem pewien) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.