melon19 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Chciałbym kupić moto po szlifie które ma wgniecony (dość poważnie) bak i moje pytanie jest takie 1. czy musze kupować odrazu nowy bak, i gdzie go dostane i w jakiej cenie są takie bakioraz czy nie można tego starego baku poprostu naprawić? Prosze o odpowiedzi bo jest to dla mnie bardzo ważne jeżeli temat w złym dziale to sory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Witaj ,poszukaj na allegro ,widzialem aukcje gdzie koles oferowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 na podstawie tego co masz wpisane w "motocykl:" http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84888547 ceny najróżniejsze, trzeba poszukać, popytać handlarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Witam ponownie znalazlem ta aukcje : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85500680 , mysle ze koles Ci pomoze ,choc moze warto poszukac uzywki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 ja z bratem kiedyś robiłem tak że : miałem kawałek drutu (takiego troszke grubszego) i przyspawałem go do miejsca wgniecenia i wyciągałem z reguły się to udawało spawałem migomatem bo elektryczna by mogła wypalić dziure ale trzeba uważać żeby bak był pusty bez oparów żeby czasem nie zrobiło bum :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 (...)ale trzeba uważać żeby bak był pusty bez oparów żeby czasem nie zrobiło bum :evil: Z całym szacunkiem, lecz czy Ty wiesz co piszesz? Bak pusty = opary. Do ewentualnego spawania baku płuczemy go ze dwa razy gorącą wodą z detergentem. Następnie zalewamy do pełna czystą wodą i uszczelniamy wszystkie otwory. Do spawania ustawiamy miejsce spawane w najwyższym punkcie. Nie wolno spawać baku który nie jest zalany w 100% wodą, bo wybuchnie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Chodzi mi o kawasaki zx6r tylko że ma strasznie wgnieciony bak i właśnie chciałem się dowiedzieć czy koniecznie musze kupowac nowy bak czy można go jakoś zaspawać, żeby wyglądał jak nowy i kto ewentualnie zajmuje się takimi rzeczami. Za wszelki info dzięki. [ Dopisane: 11-02-2006, 19:38 ]seba_VF750FR dzięki za linka, napewno się przyda Kil|vov ten bak już widziałem, ale i tak dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Pewnie że sie da. Tylko będzie to wymagało sporo pracy i materiału. Dlatego warto popytać ile za nowy/używany bak, a ile za naprawę. Przeliczyć koszta i wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Nie wolno spawać baku który nie jest zalany w 100% wodą' date=' bo wybuchnie.[/quote']nie zawsze :D mój w jawie nie wybuchł :D ale gacie miałem pełne :D. Dzis jak o tym mysle to az mnie ciary przechodzą z powodu swojej głupoty... Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Ja mój spawałem po wykreceniu pompy i wlewu na sucho po kilku dniach na słońcu i bez problemu. Niedługo znowu będe tak robił tylko problem ze słońcem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 A jak jest dziura to sie przypadkiem nie lutuje ? A pozatym wgniotke w baku mozna zawsze zlikwidowac magnesami :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Ja miałem delikatne wgniecenie w swojej R6. Wszyscy znajmomi odradzali mi naprawę tego bo ,, jak na nerówności jakie Ci pozostaną po wyciagnieciu wgniecenia dasz spachel to poprostu w gorący dzien jak podjedziesz z nagżanym na słoncu bakiem na stacje i zalejesz go zimną benzynką to Ci poprostu szpachelek popeka i odleci...". Fak faktem, ze wgniecenie było niewielkie, ale lakiernik nałożył mi jakis specjalny spachel z zywica syntetyczną i jakos przez 12 tyś km nic nie popekało i nic nie odpadło(nawte w te gorace dni :D ). Kolega znowu dawał taki bak do gościa który te nierówności po wyciagnieciu wiekszych wgnieceń nalewał ołowiem lub tawrdą cyną(już teraz nie pamietam) i później szlifował i tez było perfect :D Ale czasami taka naprawa moze przerosnąc koszt dobrego niebitego baku tylko do lakierowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ja miałem tak zmasakrowany bak ze to koniec zdjęcia są w galerii osobistej bak został naprawiony tak ze po zaszpachlowaniu wyglądał jak nowy. metoda była taka: przyspawać pręt i wyciągać wgniecenie, pręt usuwać, znowu przyspawać, wyciągać, usuwać aż do skutku. Potem tylko zaszpachlować miejsca spawu i gotowe. Spawanie kosztowało mnie 100zł szpachlowanie samemu. Wyniki bdb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 a jakie są ceny baków do motocykli z około 2003r. bo wiem że do tych modeli 98-2002 to można znaleźć już za około 300zł o ile sie nie myle, a tych baków do nowych modeli kawasaki jest niestyty mało na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ja miałem tak zmasakrowany bak ze to koniec zdjęcia są w galerii osobistej bak został naprawiony tak ze po zaszpachlowaniu wyglądał jak nowy. metoda była taka: przyspawać pręt i wyciągać wgniecenie' date=' pręt usuwać, znowu przyspawać, wyciągać, usuwać aż do skutku. Potem tylko zaszpachlować miejsca spawu i gotowe. Spawanie kosztowało mnie 100zł szpachlowanie samemu. Wyniki bdb.[/quote'] ja robiłem taką samą metodą i jest w miare dobra jeśli się chce zaoszczędzić ; słyszałem jeszcze że próbują sprężonym powietrzem ale ono deformuje bak :| tej metody bym raczej nie polecał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.