kudłatyKutno Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 własnie rozebrłem swój sprzęcik i okazało sie że 3 z 4 zaworów nie mają zalecanych luzów (s a za ciasne ).Czy mógłby mi ktos poradzic co w takim razie powinienem zrobić??Z góry dziekuje za pomoc i wszelkie uwagiPozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 wyregulować :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudłatyKutno Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 dobra rada ;)chodziło mi o jakieś konkrety czy mam zmienic na płytki o innej grubości czy zeszlifowac tek , które sa załozone :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 z tego co pamiętam w XJ regulacja jest płytkami, więc ją odstaw do serwisu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 regulacja w serwisie wyniosła mnie 150zł za regulację i dodatkowo 100zł za płytki Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 sprawdz w serwisówce jakie powinny być luzy i wymień płytki na zaworach gdzie masz za ciasno na takie które dadzą ci odpowiednią wartość. przecież to logiczne co ?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudłatyKutno Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 wiem że to logiczne paluch :) ale nie mam płytek więc będe musiał zeszlifofać, te ktore są :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 ja szlifuje jak bym zrobil kiedys remonta glowicy to pewnie beda za cienkie wtedy kupie nowe no ale ja mam 4 zaworki a ty 1 6 :roll: p.s ile kosztuja plytki zaworowe :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 ja szlifuje jak bym zrobil kiedys remonta glowicy to pewnie beda za cienkie wtedy kupie nowe no ale ja mam 4 zaworki a ty 1 6 :roll: p.s ile kosztuja plytki zaworowe :?:No w XJ jest 8 zaworów nie 16 :) A płytki to chyba koszt 30-40zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Możesz zeszlifować u dobrego speca na tak zwanej magnesówce. Cena około 10 zł. A tak w ogóle wiesz jak się do tego zabrać, jak wyjąc płytkę itp ??? Bo nie jest to takie proste. Albo wuciąganie wałka, albo wyjęcie płytki bez demontażu wałka. Ja to robię w taki sposób (bez demontażu), zajmuje minutkę, ale ktoś, kto nie wie jak się do tego zabrać namęczy się godzinę i jeszcze coś skasztani. Inne pytanie - jakie zawóry (ssące czy wydech) i jakie mają DOKŁADNIE luzy. To powiem Ci co robić, bo na zaworach wydechowych producent dopuszcza nawet 0,18 mm, tylko jest to napisane małą czcionka w serwisówce. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 dobra rada ;)chodziło mi o jakieś konkrety czy mam zmienic na płytki o innej grubości czy zeszlifowac tek , które sa załozone :) Nie powiedziałem tego zośliwie tylko tak trzeba zrobić.jak tego nigdy nie robiłeś to daj sobie spokój.Znajdź mechanika który to zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 ...a może spróbować pozamieniać płytki miejscami i poszukać konfiguracji, w której luzy będą właściwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudłatyKutno Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Możesz zeszlifować u dobrego speca na tak zwanej magnesówce. Cena około 10 zł. A tak w ogóle wiesz jak się do tego zabrać, jak wyjąc płytkę itp ??? Bo nie jest to takie proste. Albo wuciąganie wałka, albo wyjęcie płytki bez demontażu wałka. Ja to robię w taki sposób (bez demontażu), zajmuje minutkę, ale ktoś, kto nie wie jak się do tego zabrać namęczy się godzinę i jeszcze coś skasztani. Inne pytanie - jakie zawóry (ssące czy wydech) i jakie mają DOKŁADNIE luzy. To powiem Ci co robić, bo na zaworach wydechowych producent dopuszcza nawet 0,18 mm, tylko jest to napisane małą czcionka w serwisówce. Mam znajomego , który mam magnesówkę więc z tym nie ma problemu.Na zaworach wydechowych luzy są w normie ale na 3 ssących wchodzi szczelinomierz 0,05 z tego co wiem luz na tych zaworach powinien wynosic od 0,11 do 0,15 mm, kłopot z tym że nie mam dokładnego szczelinomierza ale juz namierzyłem i przed wyjeciem chce spisać ile i którą mam zeszlifować.Kwestia czy się na tym znam ;) Nie powiem bo jest to pierwszy motocykl , który naprawiam ale mam duże doświadczenie w naprawianiu puszek bo mój tata ma warsztat wiec wiem co i jak ;) Mógłbyś mi napisać ak wymontowac pytki bez demontażu wałka? Było by zdecydowanie szybciej [ Dopisane: 08-02-2006, 10:14 ]...a może spróbować pozamieniać płytki miejscami i poszukać konfiguracji, w której luzy będą właściwe? juz zamieniałem płytki na wałku ssącym stąd wiem że to troche roboty :D ale za wiele to nie pomogło :)( [ Dopisane: 09-02-2006, 21:33 ]Płytki wyjęte wg instrukcji :)) teraz kombinuje jak je pozamieniac żeby za duzo nie zeszlifować coby nie było lipy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo gary Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ...a może spróbować pozamieniać płytki miejscami i poszukać konfiguracji, w której luzy będą właściwe? stosuje tą metodę często i w większości się udaje.- pomierz wszystkie luzy,- wyjmij i pomierz płytki,- pozamieniaj płytki jażeli się da, jeżel nie zamów właściwe.Uwaga: żadnego szlifowania (to moje zdanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudłatyKutno Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Mogłem zamienić tylko jedna płytkę, dwie były za ciasne więc zostały zeszlifowane o 0,05 mm jedna płytke musiałem dokupić bo ta, która mi została nigdzie nie pasowała.Narazie nie mam czasu tego poskładać bo mam troche nauki :) i grzebie przy puszkach .Na Yamajke przyjdzie czas w niedziele jak wszystko poskładam to napiszę :]Pozdrawiam;) [ Dopisane: 22-02-2006, 15:23 ]Zaworki wyrególowane i sprzęta lata jak ta lala :D Dozobaczenia na trasie :banghead:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.