Skocz do zawartości

Naked i 280 km/h ???


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam sprzet bez owiewek, za to miałem niedawno owiewkę dosyć sporą osłaniającą soczewki i z tą owiewką poleciałem 240. Oczywiście wytrzymałem tak jadąc kilkanaście sekund bo później ręce bolały ale da się, niedługo będzie ciepło to się będziemy bawić :banghead:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwe ja swoją yamahą Pędziłem 240 bez jakichkolwiek owiewek przy 200 mogłem normalnie delektować się jazdą maksymalnie z otwartym kaskiem jechałem 180 i nie miałem problemów trochę mnie zatykało i łzawiłem ale jest ok mam trochę lepiej bo licznik mam tak ustawiony że rozbija powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jechałem jeszcze tak szybko jako kierowca (mój moto rozwija predkość całe 80 km/h :twisted: ) ale niedługo to sie zmieni. Wydaje mi sie że można tyle jechać na golasie. Na którymś filmie widać jak gościu sie składa pod owiewkami R1 a ghostrider go wuprzedza na haji. Może nie lecą te 300 km/h ale napewno troche mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja golasem najszybciej jechałem jakies 220 km/h (licznikowe). Moto miało mała owiewkę (dało rade się za nia chować) i leżałem na baku. W sumei jak by sprzęt był mocniejszy a droga dłuższa to można by byo jeszcze trochę pociągnąc. Za to na VS predkosc (na dłużyszm odcinku a nie prze 10 sekund) ponad 160 km/h powoduje, że nogi zsuwają się z podnóżek a rece bolą jak by sie trzymało sztangę (taką z 60 kg :banghead: ) a nie kierownicę. Dużo zalezy IMHO od kasku! i pozycji na motocyklu. No ale 280 kph to ja bym chyba nie dła rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maksymalnie z otwartym kaskiem jechałem 180 i nie miałem problemów trochę mnie zatykało i łzawiłem ale jest ok

 

No to nieźle, ja powyżej 50 km/h zamykam już szybkę bo oczy strasznie mi łzawią i niewyobrażam sobie jazdy z otwartym kaskiem z większą prędkościa

:roll:

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

ja mojego Trypla próbowałem i docisnąłem 230. Mam mniejszą zębatkę z przodu, ale napęd prędkościomierza jest na przednim kole, więc nie ma zafałszowań. Trzeba się trochę pochylić i mocno trzymać, ale na pewno nie odrywa głowy :banghead: i da się tak jechać. Nie jest to przyjemne i można tak krótko, ale się da.

A we wzorze na opór aerodynamiczny, jak dobrze pamiętam prędkość jest do kwadratu, a nie do sześcianu. Ale mogę się mylić.

PZDR

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na pewno nie odrywa głowy i da się tak jechać

Bo jak widzę na avatarze' date=' masz mini owiewkę. Ja jeździłem totalnym golasem :banghead:

 

 

A we wzorze na opór aerodynamiczny' date=' jak dobrze pamiętam prędkość jest do kwadratu, a nie do sześcianu.[/quote']

Tak właśnie jest. Rośnie w kwadracie prędkości, nie w sześcianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak. Niby tylko taki kawałek plastiku, ale coś pewnie daje. Poza tym cisnąłem 10km/h wolniej :banghead:

PZDR

J

 

PS. Przy takiej prędkości ( w ogóle ponad 200) fajnie jest oderwać kolana od zbiornika. Takie niespodziankowe ćwiczenie rozciągające :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie przy takiej mocy silnika jest to możliwe' date=' nawet miał zamontowaną turbine [/quote']

 

Moc silnika oczywiście pozwala rozpędzić motocykl do bardzo dużej prędkości, ale chodzi o to czy pęd powietrza nie zedrze kierowcy z motocykla. Do jakiej prędkości motocyklista będzie się w stanie utrzymać na sprzęcie, gdzie jest ta granica???

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mhmm 170nakedem jest 'po prostu' nieprzyjemne i hałasliwe(szybciej nie jechałem)...ale do zniesienia ... nie odrywa mi łba, widze wszystko, a i przez ramie przy 150-160 zerkałem obracajac głowę... sądzę, ze przy 'paru' latach wprawy jest to do zrobienia 240 może więcej- ale szum powietrza ogłusza pewnie...bez stoperów bym nie podchodził...  

mnie w sumie najbardziej chyba przeszkadza własnie ten hałas...

ta, ale wiesz, że opory powietrza rosną w trzeciej potędze ze wzrostem prędkości. Między 280 a 170 nie jest taka sama różnica jak między 170 a 60.

Powiem tak : weź różnicę odczuć jakie doznajesz jadąc z prędkością 60km/h a 170km/h i podnieś do potęgi trzeciej. Może da się to zrobić, ale na pewno nie w stylu jaki prezentuje ten szpanerski film dla napalonych małolatów :banghead: pozdro

 

 

;p;p gdybyś nie wyciął dalszej częsci wypowiedzi- to bys zauwazył wmontowane przeze mnie tam 'kto wie' :):P... wiem,ze opór nie rośnie liniowo tylko wykładniczo... i wymieniłem problemy które mozna tam napotkac...

i tak podtrzymam opinię- przy duzej wprawie i praktyce, i niezłym przyzwyczajeniu i determinacji- wydaje mi się to wykonalne... dużą rolę odegrają jeszcze ciuchy i kask...

 

 

najszybciej bez kasku i okularów jechałem 120... to była jedna z najgłupszych rzeczy jakie w zyciu zrobiłem na moto ...strat nie było,ale nigdy więcej- niemniej da się znieść i zadziwiająco dużo widać- mimo ,że oczy łzawią . przejechałem tak około kilometra... dobrze,ze nie dostałem niczym w oko... uczę sie na błędach-ten zrozumiałem jak czyściłem swoją kurtkę z komarów po raz pierwszy i zobaczyłem co z nich zostaje...

 

 

hehe btw powyzej 140 wiatr pomaga lepiej ocenić sytuację przy spoglądaniu przez ramię :evil:;):);) poszerza horyzonty, nie? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...