Skocz do zawartości

gaźnik pod kątem i przełożenie w skrzyni


pytlus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

po raz drugi mam pytanie o cz 350 , nie znalazlem nic sensownego jesli chodzi o moj problem dlatego sobie postanowilem zapytać w nowym temacie

 

jesli chodzi o gaźnik:

 

jeżeli silnik jest zamocowany tak że jego przód jest podniesiony niż w orginalnym stanie o okolo 15-20 stopni i razem z tym gaźnik to wyciekanie z gaźnika mieszanki moze byc spowodowane tym że pływak sie zacina? bo gaźnik jest pod kątem? gaźnik jest nowy i jakby co to moge na allegro reklamacje zglaszac :] do tego pana co mi go sprzedal

 

dalej jesli chodzi o gaznik to:

czy jesli frezował bym plastikową (tą grubą) podkładke ktora jest miedzy gaznikiem a cylindrami pod katem tak zeby gaznik byl poziomo to czy to by pomogło ?

 

i teraz skrzynia , czy to prawda ze tryby często padają? bo chcial bym zrobic tak zeby koło zembate z wału pozostawić bez zmian a jesli jest to możliwe to koło zembate ze skrzyni zmniejszyc i dać krótszy łancuch (tak zeby byl wiekszy moment obrotowy na skrzyni) czy warto robic taką operacje czy szkoda wachy bo padnie skrzynia i nici z tego będą? a lepiej było by dać wiekszą zembatkę ze skrzyni do koła może ? bo na kole już mniejszej nie moge dać :/

 

chcialem tak zrobic bo nie ma sensu wrzucać jedynki u mnie, mieli mi tylko kołami przez chwile a pozniej jedzie i wcale nie ma prędkosci

 

sory za moje dywagacje ale chcialem opisac problem jak najdokladniej zeby nie bylo ze cos wymyslam :banghead: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mam U Siebie W MTx Gaznik tez pod kątem w dul gardzielą bo mam kruciec od chlodzonego powietrzem a on ma inny kont ale nie cieknie mi i pali na 1 but:P Zreszta kiedys kolega mial motorynke z silnikiem simsona duo i tez tak bylo i chodzila ale troche cieklo;]Mysle ze mozesz zglosic reklamacje;]nie powinien sie wieszac :PMozliwe ze masz zle ustawiony poziom paliwa;] jak chcesz miec duzy but to daj wieksza zebatke z przodu jak masz malą z tylu:)Musisz dobrac przelozenie do mocy:P Bo jak dasz male zebatki to bedziesz mial duzą moc ale przyspiesznie slabe bo biegi bedą za krotkie;]pokombinuj z przelozeniem zembatka ze skrzyni (ta na ktorej jest lancuch) ;]Co do biegow w jawie 350 to zalezy :Pmoj ojciec mial i mu syskakiwala kopka nieraz:P Kolega mial i nic sie nie dzieje;]MYsle ze nie powinno sie nic dziac jezeli trby są zdrowe w skrzyni:]pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz dobrac przelozenie do mocy:P Bo jak dasz male zebatki to bedziesz mial duzą moc ale przyspiesznie slabe bo biegi bedą za krotkie;

 

Bardzo ciekawe 8O hmm moc wzrosnie :roll: , przyspieszenie sie zmniejszy. A o ile mozna zwiekszyc maxymalnie moc za pomoca kombinacji przelozen (zebatek przedniej i tylnej) ? :mrgreen:

Prosze Was pomyslcie zanim zaczniecie bredzic.

 

Co do gaznika to moim zdaniem reklamacja powinna byc nieuwzgledniona. Gaznik ten jest przystosowany do innych warunkow pracy. W Twoim przypadku silnik jest pod katem i tak jak piszesz bedziesz musial tak ustawic gaznik aby byl w pozycji jak w oryginalnym mocowaniu silnika (tym samym kacie). Pomysl z frezowaniem podkladki jak najbardziej na miejscu (o ile starczy podkladki, jezeli nie to bedziesz musial dorobic grubsza). Jezeli gaznik w tej pozycji bedzie dzialal normalnie (nie bedzie sie przelewal) to OK w innym przypadku zglos reklamacje. Acha i wazne skad ta mieszanka wycieka ? (czy przelewa sie z komory plywakowej, czy z gardzieli gaznika)

 

i teraz skrzynia , czy to prawda ze tryby często padają? bo chcial bym zrobic tak zeby koło zembate z wału pozostawić bez zmian a jesli jest to możliwe to koło zembate ze skrzyni zmniejszyc i dać krótszy łancuch (tak zeby byl wiekszy moment obrotowy na skrzyni) czy warto robic taką operacje czy szkoda wachy bo padnie skrzynia i nici z tego będą?

 

Domyslam ze chodzi Ci o naped pierwotny - z walu korbowego na kosz sprzeglowy. Po pierwsze trzeba miec mniejsze kolo. Po drugie ciezko bedzie zgrac wymiar kola (odpowiednia liczba zebow) z naciagiem lancucha (skracajac go). No chyba ze sa takie zestawy ? A tak z czystej ciekawosci to jest cos takiego w sprzedazy, bo nie wiem ?

Po trzecie jezeli zmniejszysz kolo zebate na koszu to moment na skrzyni wcale nie wzrosnie, tylko zmniejszy sie, za to predkosc motocykla wzrosnie !!!

 

a lepiej było by dać wiekszą zembatkę ze skrzyni do koła może ? bo na kole już mniejszej nie moge dać :/

 

Tak to juz jest bardziej rozsadne rozwiazanie.

 

chcialem tak zrobic bo nie ma sensu wrzucać jedynki u mnie, mieli mi tylko kołami przez chwile a pozniej jedzie i wcale nie ma prędkosci

 

Jestem ciekaw co to za Cz-tka ktora nie idzie ruszyc z jedynki bo od razu mieli 8O .Zebatka z tylu mala (piszesz ze mniejszej nie da sie juz wsadzic). Tym Twoim moto nie idzie ruszyc z jedynki na asfalcie czy tylko na lodzie ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przeczytałem ze mieli kołem i nie ma predkosci to odrazu pomyślałem ze to CZ cross, ale łańcuszek sprzegłowy by tę teze wykluczał.

 

zmieniając tryb na wale (czyli napędu pierwotnego) na mniejszy skrócisz jeszcze bardziej przełożenie i bedziesz wachlował wiecej biegami.

 

co do zestawów o które pytał ural to ja nie słyszałem, natomiast w CZ cross 250 i 500 taka możliwość istniała tyle że tam nie ma łańcuszka sprzegłowego, tylko napęd pierwotny jest przekazywany bezpośrednio tryb na tryb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie chodzi o karta. Ja silnik doprowadziłbym do oryginalnego porządku, wypoziomował gaźnik a przełożenia dobierał tradycyjnie na łańcuchu i żebatkach zewnętrzych. Za dużo pitolenia bez sensu z przerabianiem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi oczywiscie o to

http://dhost.info/pytlus/gokart.html

jeszcze nie jest gotowy, spoilery sie założy jak sie skonczy sesje a i tak teraz ciężko o suchy asfalt albo szuter przynajmniej

 

zeby silnik doprowadzic do wlasciwego stanu poziomu to za duzo roboty by sie skladalo i zostawie frezowanie, martwilo mnie tylko czy odleglosc ktora sie zwiekszy miedzy gardzielą a gaźnikiem nie popsuje niczego

 

a cieknie z komory pływakowej ale rzecz jasna tylko wtedy gdy stoi bo jak silnik jest uruchomiony to nie cieknie

 

dobrze by bylo jeszcze sprawdzic poziom mieszanki tak jak juz ktos pisal bo rzeczywiscie moze cos przekreciłem nie tak i dlatego cieknie

 

a co do zembatek to sie zmieni zewnetrzne i moze bedzie odchodziła na "jedynce" bo na slicku i gładkim asfalcie mieli i nie da sie z tym nic zrobic :banghead:

 

dzieki za pomoc, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...