PtaS4iek Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Zmiana na większe gabaryty - ehhh skąd ja to znam...nie pytaj Seba o co chodzi- mogę Ci powiedzieć na maila :-))))...., ale będzie lepiej... Pozdr. J-999. Chętnie tez posłucham :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 UUUUU!!! Franek, jaki atawar :biggrin: !!!! Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 PtaS4iek a jak twój Dukat po wizycie u dzięcioła?? przeżył zabieg?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaS4iek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Dopiero po świętach. Sporo roboty mają a księżniczka jest czasochłonna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaS4iek Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Byłem w końcu na regulacji :) Założone mam kominy Arrowa, filtr K&N, wykasowaliśmy błędy i trzeba było zmienić dawkę paliwa (moduł seria, przydałby się power commander :) ). Moto postawione na hamownie pokazało 107.5KM i 92,5Nm przy 7120obr, wiec jestem bardzo hepi :)). Po spałowaniu na drodze teraz wiem co ją bolało , jak bym miał inny motocykl. Ps . w dobie elektroniki sam srubokręt przy wymianie komina nie wystarczy jednak hehe troche to smutne :) Pozrdowienia i THX dla Dzięcioła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam, mam jedno pytanko co do bardziej zaawansowanych użytkowników Ducati. Mam CGV Elefant i jak wiadomo, ma ona silnik Ducati Monster. Wczoraj zginęła mi iskra na przednim cylindrze. Po sprawdzeniu modułów, cewek i ogółem napięć doszedłem do tego, że jeden impulsator nie działa(m.in. przełożyłem przewody przy modułach). Tu pojawia się moje pytanie: co teraz mam zrobić? Gdzie dostanę taki impulsator(o ile to jest to, może się mylę w mojej diagnozie)? Na allegro znalazłem taki silnik: http://allegro.pl/item975735360_silnik_duc...750_czesci.html , tylko z tego, co się orientuje jest on z wtryskiem. Czy ta część będzie pasować do gaźnikowca?(domyślam się tylko, że może jest jakieś dodatkowe połączenie od impulsatorów do wtrysków(?), stąd moja niepewność). Pomóżcie, jeśli możecie! Sezon się otwiera... :icon_rolleyes: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 nicek27 złap kontakt do Motostodoły w jedwabnem Jan Nikiel lu Rychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek21 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja napisze trochę nie na temat więc będę się streszczał. Przez długi czas miałem w planach kupno Monstera no i końcu kupiłem motocykl ale nie jest to Monster. Cobyście mnie nie zlinczowali za zdradę postanowiłem się najpierw przyznać w tym wątku :icon_mrgreen: Przynajmniej pozostałem przy V2 więc nie jest aż tak źle a Ducati nadal w sercu pozostaje :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 No to chwal się co teraz :?: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ja napisze trochę nie na temat więc będę się streszczał. Przez długi czas miałem w planach kupno Monstera no i końcu kupiłem motocykl ale nie jest to Monster. Cobyście mnie nie zlinczowali za zdradę postanowiłem się najpierw przyznać w tym wątku :icon_mrgreen: Przynajmniej pozostałem przy V2 więc nie jest aż tak źle a Ducati nadal w sercu pozostaje :icon_biggrin: Jak to nie jest źle?! Jest tragicznie. Zapewne zakupiłeć SV. :banghead: A Ducat to L2 nie v2 :biggrin: dla odróżnienia od np SV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek21 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No ja wiem że Ducat to L2. Kupiłem moto całkiem innego typu, Yamahę Warrior. Odpowiada mi taki styl jazdy jak i wygląd tego motocykla więc tak się skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klejman Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Mam takie trzy pytanka: -po primo Jak ma się sprawa z nakładką na siedzenie pasażera (zadupek)-tzn. czy wystarczy kupić sama nakładkę, czy potrzebne są jeszcze jakieś mocowania? -po drugo zastanawiam się również nad pługiem pod silnik- te same kwestie co w przypadku "zadupka" -no i po trzecio znajomy rozdarł mi kanapę i zdecydowałem się poszyć całą na nowo. Co myślicie na to, aby pod kolor motocykla:czerwony z białym pasem przez środek owiewki i bak -uszyć kanapę tj. czerwona + biały pas przez środek? Już trochę nad tym myślałem ale boję się, że po tygodniu jeżdżenia ów biały pas stanie się szaropodobny ;o Dzięki z góry ;) Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Tomek 21...starość Cię złapała w swe kościste szpony hahaha...no ale to Twój wybór i to należy uszanować... Pojeździsz trochę zobaczysz, że to nie to - szczególnie jak przejedziesz się na Ducati, a najlepiej porównasz, bezpośrednio...jestem m.in. tzw testerem w Motostodole, i powiem Ci, że np 142 KM w 2 litrowym silniku S@S w Iron Horse to nie to samo co tylko 100 KM w Ducati 748... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ..jestem m.in. tzw testerem w Motostodole... Podobno jesteś również testerem paliwa lotniczego :biggrin: P.S. Jak się jeździ Dziesiątką po drogach piątej kategorii łatania dziur? Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Jak na koniu, czyli du...a cały czas w górze... Geni był w szoku 1 raz widział jak Nikiel startuje z ziemi i zmienia się w pocisk balistyczny leciałem 1098 - 2 kołami w powietrzu tak na 3-5 metrów :icon_eek: , dobrze się ten amorek skrętu Ohlins spisuje :icon_mrgreen: :notworthy: Słowa Geni: ... Jan ty to ku...a robokop jestes... im ch*j...a droga tym szybciej zapierd...sz ahahahahaha :D Co do paliwa lotniczego, zmiany w życiu przełożyły się na zmianę postawy- jestem czysty aha... Pozdr. J-999 Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.