Frencci Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Ladny 999 z Klubu na sprzedaz: http://otomoto.pl/ducati-999-M1640653.html . Scitro- raczej Monster ANdriana z Sosnowca - widze po numerze telefonu, ze to On nadal sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 a tak jakoś ciągnie mnie do Monstera, STek też jest super :lalag: , ale to nie to co Potworek! :crossy: :lalag: a ten Ducat to dobry egzemplaż?? :crossy: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Ja juz nie pamietam ;-[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 a jeszcze jedno poszukuje monstera 620 lub 695 do 14 tys ma ktoś jakieś propozycje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 No co ty Ropuch... to ja ledwie się na monsterze składam w scyzoryk a co dopiero ty... :icon_razz: Jaki stan to nie mam pojęcia. Jak Ci bardzo zależy to mogę podjechać wypytać w weekend. Jeśli chcesz takiego małego piździka to wal do LuC - a naszego klubowego skarbnika. Ma 695 z przebiegiem nieco ponad 10 tys. ale za jaką kwotę to już musicie się dogadać. Pozdr Sebek PS. Patryk ja nie wiem czy to dobry pomysł z tym Ducatem. Ogólnie nie ma problemów ze starszymi modelami. Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Panowie co myślicie o nowym Monsterze 1100? Dotąd latałem zawsze na japońskich szlifierach ale baaardzo podobają mi się charakterne fightery a takim bez wątpienia jest ten sprzęt. Jak sprawuje się poprzednik najnowszego modelu (bo najnowszego Monstera, to na razie można co najwyżej w prasie zobaczyć), jakie są jego największe zalety oraz przypadłości? Jak ten sprzęt spisuje się w codziennej eksploatacji w mieście i poza nim? Z góry dzięki za opinie. Chłopaku długo by tu opowiadać. Tak po krótce to Monstery na to nie wyglądają ale łoją te japońskie plastiki w każdych warunkach, tor, miasto itd. Mają dużo wyższy moment obrotowy dostępny od samego dołu, mają rewelacyjne hamulce i składają się w zakręty wręcz intuicyjnie. Musisz spróbować żeby to zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Chłopaku długo by tu opowiadać. Tak po krótce to Monstery na to nie wyglądają ale łoją te japońskie plastiki w każdych warunkach, tor, miasto itd. Mają dużo wyższy moment obrotowy dostępny od samego dołu, mają rewelacyjne hamulce i składają się w zakręty wręcz intuicyjnie. Musisz spróbować żeby to zrozumieć. Doskonały moment obrotowy w dolnym zakresie od zawsze był głównym atutem silników V2, ale czasy w których te silniki "dzieliły i rządziły" w niskich zakresach obrotowych zdają się dobiegać końca... W moim Sprincie (silnik R3) mam max. moment obrotowy 105Nm przy 7500 obr/min (od 2000 obr/min - 80Nm) ,natomiast Ducati Monster S4R - 99Nm przy 7000 obr/min, przy czym silnik Sprinta ma pojemność większą tylko o 50ccm od tego modelu Ducati. Edytowane 1 Grudnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Doskonały moment obrotowy w dolnym zakresie od zawsze był głównym atutem silników V2, ale czasy w których te silniki "dzieliły i rządziły" w niskich zakresach obrotowych zdają się dobiegać końca... W moim Sprincie (silnik R3) mam max. moment obrotowy 105Nm przy 7500 obr/min (od 2000 obr/min - 80Nm) ,natomiast Ducati Monster S4R - 99Nm przy 7000 obr/min, przy czym silnik Sprinta ma pojemność większą tylko o 50ccm od tego modelu Ducati. Nie wiem skąd wziąłeś te dane ale S4R przy pojemności 998cc ma 76,6 lb-ft czyli 103 Nm przy 7500obr/min, a na wydechu Termignoni mój miał zmierzone 120Nm i 147KM. Ducati rulez!!! A z innej beczki organizujemy spotkanko. info na http://docpoland.com/node/3153 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Nie wiem skąd wziąłeś te dane ale S4R przy pojemności 998cc ma 76,6 lb-ft czyli 103 Nm przy 7500obr/min, a na wydechu Termignoni mój miał zmierzone 120Nm i 147KM. Ducati rulez!!! A z innej beczki organizujemy spotkanko. info na http://docpoland.com/node/3153 No ok. miałem trochę niedokładne dane, ale co to zmienia? Nadal nie widzę dominacji V2 (mówimy o danych seryjnych bez sportowych wydechów, modyfikowanych wsadów CPU, itp.)... Edytowane 1 Grudnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ropuch15 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 ja wiem jedno że może pomyliłeś KM z Momentem, zobacz czy tam nie masz 105KM a 95Nm przy 7000 tys km. Jeden szanowany znajomy stwierdził że Triumph to był kiedyś a teraz to ryżopęd z namalowanym napisem Triumph :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 No ok. miałem trochę niedokładne dane, ale co to zmienia? Nadal nie widzę dominacji V2 (mówimy o danych seryjnych bez sportowych wydechów, modyfikowanych wsadów CPU, itp.)... No właśnie taka, że pomimo 50 cc mniejszej pojemności i jednego cylindra mniej jest równie mocny. :biggrin: Czyli mocniejszy :buttrock: ja wiem jedno że może pomyliłeś KM z Momentem, zobacz czy tam nie masz 105KM a 95Nm przy 7000 tys km. Jeden szanowany znajomy stwierdził że Triumph to był kiedyś a teraz to ryżopęd z namalowanym napisem Triumph :buttrock: Ropuch daj Panu spokój nie obrażaj. Moim zdaniem wszystkie europejskie motocykle są OK nawet jeśli należą teraz do chińczyków czy amerykanów jak MV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) ja wiem jedno że może pomyliłeś KM z Momentem, zobacz czy tam nie masz 105KM a 95Nm przy 7000 tys km. Jeden szanowany znajomy stwierdził że Triumph to był kiedyś a teraz to ryżopęd z namalowanym napisem Triumph :buttrock: Nic nie pomyliłem, Szanowny kolego... http://www.triumph.co.uk/uk/2009_SprintST_...ifications.aspx Maximum Power 127PS / 125bhp / 93kW @ 9,250 rpm Maximum Torque 105Nm / 77ft.lbf @ 7,500 rpm PS. Kolego wiesz co to takiego kulturalna dyskusja? No właśnie taka, że pomimo 50 cc mniejszej pojemności i jednego cylindra mniej jest równie mocny. :biggrin: Czyli mocniejszy :buttrock: Miałem nadzieję że różnica będzie bardziej zauważalna, dzięki za wyjaśnienie :biggrin: . Ropuch daj Panu spokój nie obrażaj. Moim zdaniem wszystkie europejskie motocykle są OK nawet jeśli należą teraz do chińczyków czy amerykanów jak MV. MV chyba chwilowo nie istnieje :banghead: . Edytowane 1 Grudnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Soulreaver- Ropuch wcale nie obraził- jedynie stwierdził fakt. Najpierw bloki silników robiono w Japonii, a teraz nowsze generacje w Malezji bodajże... a Ducata dalej klepie Grimeca...oprócz paru modeli robionych ręcznie przez wytwórnię... Dlatego Daytona 695 taki tani był...i nie ma się co obrażać-każdy jeździ czym chce- czy robiony w Chinach czy w Korei...to jego wybór... Tak samo jak ludźmi - jeden jest konserwa, drugi luzak do potęgi, a trzeci w ogóle gaj... Ja tam zawsze byłem konserwą i jak mnie ktoś tak nazywa wcale się nie obrażam- jestem dumny z tego... Pozdr. J-999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Eee tam jeśli chodzi o szybszy czy mocniejszy to wiadomo że czarny :crossy: ... I co ty J999 N na to ??? teraz masz czerwony... :banghead: Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Hahahaaaa... Scitro- a właśnie, że mój niby jest czerwony- ale nie tak do końca- ma ramę czarną i koła czarne i osłonę chłodnicy..., więc troszkę szybszy od czerwonego... ale i tak wolniejszy od Twego M600 na nitrocelulozie :icon_razz: :lalag: :notworthy: Pozdr. J-999 N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.