jannikiel Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Generalnie zwykła wersja 999 jest cięższa niż nowsze 848/1098, jednak z powodu twardości zawieszeń i wysokości siedzenia, a także przesunięcia ciężkości na nadgarstki, nowsze nie za bardzo nadają się na nasze drogi i na dalsze trasy... 999 to prawdziwy turystyk w porównaniu z nimi... Terblanche powinien dostać za 999 oskara, lub Nobla wsiorawno... a za 1098/848, to powinni koniami ciągać po bruku...dobrze że taki króciak jak ja zawsze znajdzie miejsce, lecz i tak wyżej cenię 749/999, na dodatek już w 999 S masz antyhopping, a w 1098 dopiero w wersji R... Gdybym ja miał kasę, to tylko 999 R z full Termignioni...wstawiłbym sobie parę dodatkowych gadżetów i heja..., a 1098 musiałbym mocno przerabiać, żeby pozbyć się otoczki z dresu... No, ale za to 1098 każdemu się podoba( może z nielicznymi wyjątkami...) Pozdr. Janek. P.S. To są me subiektywne odczucia i tak je traktujcie, ogólnie dla mnie każdy Ducat to Ducat i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 No z tym dresem tak jakbyś mi z ust wyjął :biggrin: i generalnie zgadzam się z Tobą w 100% Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ładne 999R z dodatkami jak trzeba typu termi w Ducati Monachium widziałem. Było na sprzedaż za 13tys Euro. Przebieg znikomy, wygląd ech... Za to stał tam też S4R tak przerobiony, że nawet w przysłowiowym Pcimiu dolnym nazwali by to wiochą i wywieźli własciciela jak Jagnę na gnoju :biggrin: Mocno przesadzacie z porównaniem nowej linii superbików do dresiarstwa i japonii. Za daleką wycieczkę sobie zrobiliście Panowie. :crossy: Chyba próbowaliście palić jak Terablanche ale ziele nie to :eek: A mnie ktoś mówił, że nie pracuje ładnie- jak typowy ryżopęd raczej :icon_razz: ..., ale Desmoseidici nadal ma Desmo:-) I ten ktoś Cię Janku strasznie okłamał. Słyszałem kilkakrotnie Desmosedici RR na żywo nawet siedząc na nim i powiem tak, nawet bez akcesoryjnego wydechu ryczy tak, że wiadomo, że to Ducat. A na wymienionym wydechu jest tak przerażający, że żaden z nas nie miał odwagi przejechać sie nim mimo takiej możliwości. 1098R na full termi ryczy ale Desmosedici RR to potwór. Raz odpaliliśmy go na busie i wszystko byłoby OK gdyby nie fakt, iż był przyczepiony pasami za kierownicę co spowodowało odkręcenie manetki do oporu. Po wciśnięciu startera poprostu zdmuchnęło nas z busa. To był RYK!!! :buttrock: Z ciekawostek Desmosedici RR ma homologację na głośność wydechu ponad 100dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No masz rafi-r racje, teraz my bluźnimy. Myślę,że to żal,że mnie nie stać na niego jeszcze a z drugiej strony znam zupełnie przypadkowych ludzi, którzy jeżdżą 1098 bo "nieźle pyci" a nie dlatego,że to Duka. Myślę,że zawsze będą jakieś "ale" wśród pasjonatów marki do poszczególnych modeli bo przecież chcemy miec motocykle wyjątkowe a jak się tylko trochę upodabniają do japonii to sa już głosy sprzeciwu. Tak było, pamiętam, z SS`em Terblanche`a. Kiedy kupowałem strarego SS`a to włosi mówili,że ten nowy ss jest za bardzo japoński choć ja teraz nie widze,żadnego podobieństwa do japonii. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Cholera, tak czytam i sie nakręcam. Kocham swojego St-ka ale juz postanowiłem. A więc kupię 999R koniecznie na termi, tak do 10 tyś zł-;) Za 12 tys tez może być ale to już w idealnym stanie-:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Trzy dziewiątki zaskoczyły mnie pozycją za kierownicą. Jak dla mnie, to wyjątkowo wygodny motocykl sportowy, z pozycją bardziej odprężoną niż na SS-ie. Do tego te stylistyczne smaczki. 1098 widziałem po raz pierwszy i hmmm, jednak 3x9 bez wątpienia odpowiada mi bardziej. Reasumując. Gdybym miał zamiar kupić sportowe Ducati, to w grę wchodziłoby tylko 749 lub 999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No Geni, tu już przesadziłeś :biggrin: Przejedź się na 999 100km a potem wsiąć na SS`a i zrób to samo. Zaufaj mi poczujesz różnice. Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 duke75 - z chęcią bym spróbował, ale nie widzę chętnych do udostępnienia :biggrin: . Jednak powiem ci tyle - na Multistradzie siedziało się najwygodniej :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 (edytowane) Cholera, tak czytam i sie nakręcam. Kocham swojego St-ka ale juz postanowiłem. A więc kupię 999R koniecznie na termi, tak do 10 tyś zł-;) Za 12 tys tez może być ale to już w idealnym stanie-:) Ha, jak Znajdziesz 999 w takich pieniądzach to Powiedz gdzie. Może mają tam jeszcze jednego :) Znalazłem Ducati 620 Sport, nie wiem co to za model i jak to jeździ. Może ktoś mi powie coś na jego temat? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1481530 Edytowane 19 Sierpnia 2009 przez brutus333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 (edytowane) 620 sport jest dośc rzadkim modelem. Produkowali ją tylko jeden rok. Myśle,że była trochę za słaba aczkolwiek kumpel miał monstera 620 ( a wcześniej jeździł BMW R1100S) i nie narzekał na brak mocy. Nie wiem czy za te pieniądze nie warto poszukać 750 albo 900 w tej budzie? Zobacz jeszcze to: http://allegro.pl/show_item.php?item=707799012 Poza tym kolega Mikos też szuka motorka i znalazłem mu już trzy fajne Dukaty w Krakowie. Własnie się umawia na oglądanie:) Napisz mi Brutus jaki model bys chciał i ile chcesz maksymalnie dac za taką duke to cos pomyślę... Edytowane 19 Sierpnia 2009 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 (edytowane) Szukam, ale jak coś się trafi to dość daleko. Nie mam zamiaru jechać pół polski tylko po to żeby stwierdzić że moto nie nadaje się do niczego. Z Ducami jest o tyle większy kłopot że jest ich mało. Interesuje mnie 750SS, 900SS tak do 14 tyś.zł. Bo w tych pieniądzach 749, 999 nie znajdę. Edytowane 19 Sierpnia 2009 przez brutus333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 (edytowane) Szukam, ale jak coś się trafi to dość daleko. Nie mam zamiaru jechać pół polski tylko po to żeby stwierdzić że moto nie nadaje się do niczego. Z Ducami jest o tyle większy kłopot że jest ich mało. Interesuje mnie 750SS, 900SS tak do 14 tyś.zł. Bo w tych pieniądzach 749, 999 nie znajdę. Musisz jeszcze sprecyzować czy chcesz SS`a w starej czy nowej budzie? W nowej budzie sa produkowane od 1997 do 2002 (potem weszły 620/800/1000) i są raczej tańsze bo to stary (1991-1997) trzyma cene i jest uznawany za rarytas. Poza tym nawet jak cos znajdziesz na drugim końcu Polski to są tam ludzie, którzy go mogą zobaczyć. Nie bierzesz innej ewentualności pod uwagę? np. 748, monster, ST? Edytowane 19 Sierpnia 2009 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Rafi dodałem przecie, że to me subiektywne odczucie i tyle, nie ma najmniejszego wpływu na to, że 1098 tyż lubię( jak każdego Ducata)... Jednak 1098 brakuje tego strzału i wywołanego szoku jak 916/999 - a to były motocykle na wskroś rewolucyjne, żaden z konkurencyjnych wtedy motocykli nie miał takich rozwiązań jak Ducat ( nie myślę tu o desmo)... No, ale dobrze... rozumiem przecież, że Ducati poszło nową drogą, żeby mieć kasę, trzeba mieć klienta, a teraz w dobie globalizacji trzeba walczyć o każdą "duszyczkę" , nawet przymykając oko na te spodnie, czy buty z "3 paskami + 1 gratis",bo z tego są pieniądze na nowe inwestycje i pomysły... Teraz dodam, że jak robiono kiedyś w Japonii ankietę wśród motocyklistów z pytaniem, jak mógłbyś sobie pozwolić na jakikolwiek motocykl z aktualnie produkowanych na świecie, to cobyś wybrał: zgadnijcie no co- Ducati!!! Pozdr. Janek. P.S. A u nas ...Hąda :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Janek, zacznijmy od tego,że ludzie u nas nie wiedza co to Ducati. Jak ktos nie siedzi w temacie motocyklowym to pyta mnie: Ducato? Bugatti? Honda czy Suzuki to każdy mniej więcej wie u nas ,ze sa takie motocykle. Japończycy to koneserzy, zakochani w w europejskich wózkach jak amerykanie a poza tym kase mają jak mało kto. Np: MH 900 rozszedł się chyba w połowie w Japonii albo taka Alfa Romeo 8C Competizione ( kto nie widział tego dzieła sztuki niech zobaczy w google) wypuszczona tylko w liczbie 500 sztuk w ogromnej ilości sprzedana w Japan. Z czym my do ludzi??!! Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Musisz jeszcze sprecyzować czy chcesz SS`a w starej czy nowej budzie? W nowej budzie sa produkowane od 1997 do 2002 (potem weszły 620/800/1000) i są raczej tańsze bo to stary (1991-1997) trzyma cene i jest uznawany za rarytas. Poza tym nawet jak cos znajdziesz na drugim końcu Polski to są tam ludzie, którzy go mogą zobaczyć. Nie bierzesz innej ewentualności pod uwagę? np. 748, monster, ST? Interesuje mnie w tej wersji http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1338411 , 749, 999 są z podwójną soczewką z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.