Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Boa, juz kupiłes???

 

spójrz na avatara :)

 

Boa ?

 

pozdrawiam

Robert

 

a ja dzisiaj kupiłem kurtkę i przymierzyłem trochę garnków. co polecacie do 1,5K??

mierzyłem agv gp pro i suomy vandal'a. coś jeszcze warto przymierzyć w tej kasie?

ponoć HJC Lordship jest niezły..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boa, juz kupiłes???

 

Pochwalił by się.

Chyba... ;)

 

 

w 200 w piatek bede grzechotnikiem koło 19 :buttrock:

To ja też tak przyklekocze, coby miejscówki pod samą sceną zająć :icon_mrgreen:

 

 

Wiadomośc tylko dla poważnych gości: jest SS 900, rok 1996(model z kwadratową lampą)

To mniam mniam sprzęcicho jest!!! :notworthy:

Sam bym brał, gdybym miał kasę i gdybym.... ten, tego.... poważnym gościem był :icon_mrgreen:

Szukam cały czas silnika takiego, coby przeszczep Wdowie zrobić, ale to mission impossible jest :banghead:

600 SS pomyka, ale 900 SS to już musi fruwać :lalag:

 

P.S. Odwiedziłem dziś Ediego Edhausta. Wracając, dużą rundkę wokół Zegrza robiąc wylądowałem na Trasie Toruńskiej, gdzie spotkałem gościa na Viadrze. Słyszę, że fajnie mu grają wydechy, więc pytam czy oryginalne? On, że nie- robił w Modlinie. U Edzia? Tak. :icon_mrgreen:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boa, juz kupiłes???
Kinia, chciał bym...

 

 

...tymczasowo się urąbało z funduszami, dlatego tak się zadumałem :(

Na dniach rodzi mi się córeczka, więc prawdopodobnie zakup Duka odłoży się na przyszły sezon :(

 

 

 

spójrz na avatara :)

 

Boa ?

Hehe :P 916... chciał bym- może za kilka sezonów... ehhh kultowy supersport :buttrock:

 

 

 

Pochwalił by się.

Chyba...

No baaaa... oczywiście, że bym się pochwalił ;)

 

 

 

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franio, doszedłem do wniosku, że 600, to jednak za mało :(

Wiesz, Ty ważysz deko ponad 50kg, a ja prawie dwa razy tyle... te 53KM mogą być fuck-tycznie niewystarczające :(

Aczkolwiek bardzo, bardzo mnie kusi na 600 ze względu na masę i ogólną zwartą i wąską budowę... jednak wolę chyba poczekać i kupić coś bardziej "docelowego", tym bardziej, że ST2 upoluję za niewiele więcej, a silnikowoe to jednak spora różnica ;)

 

 

 

W końcu i tak pójdzie na przeróbkę- już Ty wiesz co ja mam na myśli :P

 

:flesje:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

czas wybrać jedynie słuszny motocykl :)

w zeszłym tygodniu nabywce znalazła moja R1, i postanowiłem zakupić co co widziałem chyba z 10 lat temu jak z wielkim rykiem przemkneło kolo mojego domu

po kilku latach zobaczylem znow takie czerwone kola i juz wiedzialem co kiedys bede mial

i teraz jest problem bo monster s4 w wersji senna w zasadzie nie jest w Polsce do kupienia

pozostal mi rynek niemiecki

znalazlem takiego

zdaje sobie sprawe ze ze zdjec za wiele nie mozna powiedziec ale może ktoś z szanownych forumowiczow cos moze mi poradzic

 

ponizej link na mobile de

 

http://qck.pl/hm

 

a tutaj zdjęcia zrobione przez moich znajomych - niestety nie są motocyklistami

 

www.rise.pl/mateusz/s4

 

zdaje sobie sprawę ze to nie jest tanio

ale miłość nie wybiera :)

 

byłbym wdzięczny za jakieś sugestie, porady

 

zanim tam pojadę bo to 700 km

 

pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mi nie pasuje to gumowy ten górny przewód od pompy cieczy do chłodnicy, a zdaje się powinien być aluminiowy, jak w wersji S4 Foggy...no i... sama nazwa, ja znam np. 916 Senna, ale oficjalnie to raczej nie było w fabrycznej typologii Monstera Senny, a wiem że każda wersja Monstera troszkę bardziej bogata czyli S- to zaraz tłumaczą jako Senna , no bo szary + trochę carbonu, łowieweczka i czerwone felgi ma...ale czepiam się - niech jest na cześć wielkiego kierowcy- Senna ( chociaż mi bardziej pasuje Foggy...)

Dodam tylko czy kolega naprawdę jest zainteresowany takim Monstrem, ponieważ cza się dobrze zastanowić czego się od motura oczekiwa, nawet wypisać se na kartce i potem dopasować odpowiedni moturDucati... Kolega widzę podobny wiekiem, a myślę, że i stażem motocyklowym( ja ok. 30 lat- non stop nawet zagranicą), to już konkretne oczekiwania i sprecyzowane wymogi ma...Przejrzyj proszę www.ducati.com - i obejrzyj w bikes z lewej strony katalogi i previous year-y, napewno ten model znajdziesz...

Co do samej exploatacji M S4, to pytaj Teodora, ma chłop niejaki staż na S4 i wiele może powiedzieć...Pozdr i życzę mądrego wyboru...J - 748S. P.S. A teraz przyznam po cichu ze wstydemi oburzeniem jest taka wersja 748 L - co żaden porządny "normalny" Ducatista jej nie kupi- a to dlatego( mimo że 100 szt.), że był zamawiany i sprzedawany przez dom mody Neimann - tylko że to jest w twinkiwinkowej dzielnicy N.Y. i tam najczęściej ubierają się "chłopaczki" ( tu powinna być ikonka wstydu i oburzenia....)...ale kwas- taki sprzęt...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

dzięki za odpowiedz

 

z tym wyborem monstera to jest tak:

 

1. juz nie chce miec "plastiku" - bo wtedy odpada jazda na kole :D

 

2. jeździłem na monsterze 600 i wszytko było super tylko brakowało mu nieco mocy, i hamowal bez rewelacji, choć może to taki egzemplarz był

 

3. w zasadzie motocykl bede mial juz tylko do poruszania sie po miescie a i max raz w roku jakas niewielka wycieczka ( na dluzsze mam biale kombi napedzane na gnojowe z fotelikiem wewnatrz)

 

4. przywiazuje sie do rzeczy poprzedni motor mialem 7 lat co jak na r1 to dluga przygoda

 

5. na poczatku chcialem S4R, ale jak juz mialem okazje zobaczyc S4 i S4R wybor padl na ten pierwszy

 

6. no i wspomnienie z odleglej przeszlosci

 

7. jedyny minus to nigdy nie mialem okazji sie przejechac taka S4, ale mam jakies takie wewnetrzne wrazenie ze bedzie mi sie podobac

 

Wracajac do wersji S jak Senna wszedzie w ofertach motocykl o takim malowaniu sprzedajacy okreslaja ta nazwa - choc moze byc to poprostu nazwa potoczna a nie nazwa producencka modelu ....

 

co do tych fotek to zdziwilo mnie to ze ten podnozek jest tak bardzo wytarty - nie wiem czy nie za bardzo jak na 23 tys, choc moze jestem przewrazliwiony

 

 

 

pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za przyklekotanie się na naszą chałturę w 2oo. Z taką publiką spokojnie podbijemy świat show-biznesu :)

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Forumowicze drodzy,

 

techniczne acz dramatycznie pilne pytanie mam: moja Multistrada nie ma siły jechać. Coraz słabiej reaguje od pewnego czasu na odkręcenie manetki, ale wczoraj wróciłem szybciutko do garażu, bo była realna obawa, że die dojadę z wycieczki. Innym objawem jest gaśnięcie na wolnych obrotach, a od wczoraj potrafi zgasnąć nawet w czasie redukcji biegu.. Stało sie to nagle.

I mam dylemat: komputer to (wtrysk, etc), czy inne infekcje? Kiedy nie oddaje mocy może to wygladać na sprzęgłowe niedomagania, ale jak sie dołączyły gaśnięcia na małych obrotach, to zwątpiłem.

 

No i co z tym dalej, kiedy w Krakowie rutyniarzy mechaników brak?

 

pozdrawiam wszystkich

 

joy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby sprzęgło, to obroty wzrastają a szybkość nie, a gaśnięcia nie mają nic do tego... a kurde linki gazu przesmarowane i jak chodzą gaz oddaje... tak na odległość zresztą i tak sobie można gdybać, może to , a może tamto... najlepiej podjechać pod kogoś obeznanego i zobaczyć w czym rzecz, ewentualnie podpiąć pod komp servisowy...Pozdr. J-748S. P.S. Znajdź może Seb-a i razem do jakiegoś wniosku dojdziecie- Seba ma łeb:-)))))

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

techniczne acz dramatycznie pilne pytanie mam: moja Multistrada nie ma siły jechać. joy

 

Cześć

 

Też miałem problemy z multistrada, pisałem o tym na forum. Jakoś sobie poradziłem i poznałem troche ten motocykl. Mam interfejs diagnostyczny do tego układu wtryskowego. Jak chcesz to możemy podłączyć i obadać co jest.

 

Innym objawem jest gaśnięcie na wolnych obrotach, a od wczoraj potrafi zgasnąć nawet w czasie redukcji biegu.. Stało sie to nagle.

 

Miałem podobnie. Też gasła na wolnych obrotach i po redukcji przy dojeździe do świateł. Aż w końcu przestała odpalać całkiem. Niestety padł ECU.

 

Jacek

krupin99

Edytowane przez krupin99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I mam dylemat: komputer to (wtrysk, etc), czy inne infekcje? Kiedy nie oddaje mocy może to wygladać na sprzęgłowe niedomagania, ale jak sie dołączyły gaśnięcia na małych obrotach, to zwątpiłem.

 

No i co z tym dalej, kiedy w Krakowie rutyniarzy mechaników brak?

 

pozdrawiam wszystkich

joy

 

Znajdź może Seb-a i razem do jakiegoś wniosku dojdziecie- Seba ma łeb:-)))))

 

Popieram w 100%. U mnie szybciutko i sprawnie zdiagnozował problem, Potworzątko "już" sprawne. :)

Heh, dobrze mieć speca w okolicy :biggrin:

 

 

Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne.

Bertrand Russell

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...