Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Edek nie zapomnij, że ta dłuższa rurka podobnież dla wyrównania ciśnienia ma być szersza niż ta krótka- ale pewności nie mam- Fizycy mile widziani!!

Andryś, powiem Ci że jest na forum sprzęt dla Ciebie nie musisz kosztów dodatkowych - wcale nie małych- ponosić, a z tego co pamiętam- Kolega ów chciał zmienić swe Bóstwo na 1098- zapytaj tylko o koszta, ale pewnie sam się domyśli i Ci da znać.

Dalej trochę przestrzegam przed niesprawdzonymi 996 z Angoli, ponieważ kosztowna przeróbka bedzie Cię czekać, a i trafiają się na siłę "picowane" sztuki- a znafcą trzeba być, no i nie każdy rocznik możesz brać - chyba że masz na dołożenie i zweryfikowanie stanu silnika i ewentualnie na poprawki...Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jakich przerobkach mowisz i dlaczego nie kazdego mozna brac? pomozcie toszeczke puki jeszcze nie mam kaski w reku i nie jestem umowiony na wyjazd:) co do kosztow to i tak bedzie wiecej moto do nas jechalo wec spokojnie o to sie nie martwie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edek nie zapomnij, że ta dłuższa rurka podobnież dla wyrównania ciśnienia ma być szersza niż ta krótka- ale pewności nie mam- Fizycy mile widziani!!

 

 

Janku no dobra dla wyrównania ciśnień jedna większa ale co mi z tego jak wielkość wylotów w obudowie na końcu tłumika nie pozwala na założenie większych przelotów niż 2 X 45mm i to z bidą. A ciśnienia wyrównają się już na wejściu do tłumika- w puszce , bo rury perforowane do szczelnych nie należą.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś będzie chciał w jakiś zimowy zimny dzień wpaść w odwiedziny po wąchać desmo kóż który unosi się w moim królestwie po tych wszystkich przeróbkach Ducatowych kominów,pogadać o Dukatach itp. to moje wrota stoją otworem ,

 

Hmm.... kusząca propozycja, zważywszy że mam do Ciebie 7km :) i w sumie chciałbym się pozbyc tego brzęczenia z lewego komina. Myślałem, żeby Ci przywieźć same rury, ale dzisiaj nie wytrzymałem i mimo porannego deszczyku wyciągnąłem klekota do Warszawy. Taki był piękny czyściutki, a teraz wygląda jak 7 nieszczęść, ale tak mi się dobrze jechało, że mógłbym i do Świnoujścia jechać :icon_mrgreen:

 

pozdr

 

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z garażu i jestem podirytowany :banghead: myślałem że skończę dziś ten tłumik od 999 a tu nici ,strasznie ciężko to wszystko poskładać i ładnie pospawać do kupy, powoli tracę do niego cierpliwość ale zaczołem to i skończę.

Jak znaleźć kompromis pomiędzy cienkimi blachami z kwasówki,spawaniem w zakamarkach elektrodą INOX 2mm i estetyką spawu, a już nie wspomnę piętnie nadziei jaką Rysiek pokłada w tej przeróbce pod względem akustycznym i estetycznym.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Edek- ja tam w Ciebie wierze :lalag: :clap: :buttrock: dasz rade...

Andrys, na początek niemiła niespodzianka w motocyklu z "Angoli", musisz wymienić lampę przednia na taka ze znaczkiem E, która bardziej podświetla na prawą stronę, a tak będziesz świecił na lewo- żeby było i zgodnie ze zgodnym i ładnie- trza lampę europejsko-kontynentalną, jeśli chodzi o same motocykle to musisz szukać rocznika od 2000 wzwyż- ponieważ niektóre modele Desmoquattro do 2000 miały pewien mankament w postaci łuszczącego się materiału na dźwigienkach zaworów, nie wspomnę o prawidłowym serwisowaniu motocykla...

Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wrócieł z garażu i mogę powiedzieć że jeden komin 749,999 skończyłem ,wysłałem fotostory Jankowi748, może wrzuci jakiś link na nasze forum z fotami z przebiegu prac, szkoda tylko że nie można dołączyć linka z filmikiem jaki to dźwięk wydaje bo gdzie tu znaleźć na Mazowszu jakieś 999 żeby na próbę mu to założyć ,nagrać i wrzucić.

 

I udało mi się zainstalować fotostory tej przeróbki.

 

http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/8HZ1Ag3LK...mina_na_przelot

 

 

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wrócieł z garażu i mogę powiedzieć że jeden komin 749,999 skończyłem ,wysłałem fotostory Jankowi748, może wrzuci jakiś link na nasze forum z fotami z przebiegu prac, szkoda tylko że nie można dołączyć linka z filmikiem jaki to dźwięk wydaje bo gdzie tu znaleźć na Mazowszu jakieś 999 żeby na próbę mu to założyć ,nagrać i wrzucić.

 

I udało mi się zainstalować fotostory tej przeróbki.

 

http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/8HZ1Ag3LK...mina_na_przelot

 

Potwierdzam, że Edzio to wybitny specjalista od kominów. Nie tylko do klekotów :icon_mrgreen:

Pochwal się i wrzuć fotki :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no panowie i panie:) dziś jestem w 7 niebie:))) zrobilem sobe tłumiczki przelotowe i jest piekny basowy pomruk:))) ciesze sie strasznie zostalo jeszcze ich przepolerowanie i pojezdzenie:) cos sie wydaje ze zaglosne ale na to jeszcze przyjdzie pora:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no panowie i panie:) dziś jestem w 7 niebie:))) zrobilem sobe tłumiczki przelotowe i jest piekny basowy pomruk:))) ciesze sie strasznie zostalo jeszcze ich przepolerowanie i pojezdzenie:) cos sie wydaje ze zaglosne ale na to jeszcze przyjdzie pora:)))

 

No -zwijając dla ciebie te rury 2 X 60mm do silnika 600cm :banghead: miałem wrażenie że to troche za dużo ,powiem ci że i 2 X 50mm było by za wiele ,ja w swoim 996cm mam 2 X 50mm i jest w sam raz.

Ale jest na to sposób w wylocie spalin musisz wspawać jakąś tulejke (przegrodę z mniejszym otworem) zmniejszającą średnicę wylotu spalin i po kłopocie, metodą prób i błędów.

 

A to próbka moich kominów po przeróbce w garażu:

 

http://edzio35.wrzuta.pl/film/dSnfVWUrJ4/d...us_po_przerobce

 

A to przykładowe linki ze stanów do fotostory takich przeróbek w Aprili RSV 1000

 

http://londonbikers.com/forums/Topic168750...1.aspx#bm168937

http://www.rsvzone.com/forums/showthread.php?t=928

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dzień dzisiejszy mi odpowiada jak pojerzdze troszeczke na nich to bede wiedzial jak moto sie zachowuje i najwyzej wstawe przewazenia ale narazie jestem strasznie szczesliwy:))

 

edzio dlaczego mowisz ze 60mm to zawiele?

Edytowane przez Andryś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dzień dzisiejszy mi odpowiada jak pojerzdze troszeczke na nich to bede wiedzial jak moto sie zachowuje i najwyzej wstawe przewazenia ale narazie jestem strasznie szczesliwy:))

 

edzio dlaczego mowisz ze 60mm to zawiele?

 

Zastanawiałem się czy uda się uzyskać ładny bas z pojemności 600cm przy tak dużych przelotach?

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...