joy Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 witajcie, a ja dla odmiany zarzucam pytanie w temacie stricte forumowym: po przeglądzie autoryzowanym niesamowicie zostałem ustawiony na nieco zbyt niskich wolnych obrotach, no i skubana gaśnie czasami. I zapytuję Was, czy da się jakoś domowym sposobem te obroty wolne trochę up? Niby drobiazg, a wkurza. pozdrawiam PS. a może jednak powinienem polecieć do działu "technika", albo "mechanika"..? zgłupiałem .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Skoro u mnie w starym paździerzu się nie da inaczej jak podpiąć pod kompa, to podejrzewam, że u Ciebie tym bardziej... pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Jest pare mozliwosci, ale podstawa to ustawienie wlasciwego skladu mieszanki paliwowo powietrznej- pewnie ustawiona jest ubogo- czyli zgodnie z normami, na kompie...od tego trza zaczac, a potem trottle position,chlopaki w servisie poszli po najmniejszej linni oporu nie sprawdzili motocykla jak sie zachowuje na zimnym i na goraco, posprawdzali pewnie na kompie tylko czy ustawienia sa prawidlowe zgodne z fabryka, i czy nie ma awarii jakiegos czujnika( chociaz na programie nie zawsze to wykaze)...najlepiej udac sie jeszcze raz do servisu i niech sprawdza i na zimno i na goracym silniku... chcialoby sie dodac : jeszcze na roznych rodzajach paliw:-))) chrzczonych i odpowiednich, bo w tym naszym polskim grajdolku rozne rzeczy sie zdarzaja...Lepiej nic nie kombinuj, wroc do servisu, a narazie lekarstwem na samoistne gaszenie niech bedzie dobra bateria i rozrusznik...Pozdr. Janek 748 S. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joy Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Dzięki Panowie, jasność mam więc zupełną.Dodam tylko, że na każdym paliwie: arabskim, włoskim, słowackim i austriackim, no i naszym zachowuje się podobnie. Kierunek serwis. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gomez Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Hejka, Ja sie oczywiscie zapowiadam do Wadowic, Robie nowy test rynkowy. Moja Duca idzie na allegro od 1pln :banghead:http://allegro.pl/item424682358_ducati_sup...da_z_2001r.html Cisza na watku to wynik urlopów czy strach przed moderatorem ?? :crossy: Pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Pewnie towarzystwo porozjezdzalo sie i urlopowo koczuje w jakis zapomnianych zakatkach naszej Ojczyzny...Co do tematu Ducati...Po ostatniej przejazdzce pare razy podjezdzalem do pracy swym Klekotem i po 2 dniu stwierdzilem powazna usterke: niemanie hamulcow- tzn byly ale na opor klamce... myslalem na zlosc mi zrobili jak parkowalem pod moja "praca". Po robocie sruu do Rycha i kontrola co to sie dzieje...Rych sie smial ze w WSK lepsze mial hamowanie , no wiec do roboty: stary plyn won, czyszczenie, dmuchanie mycie itp potem znow suszenie i nowy plyn, odpowietrzanie pompy, hamulcow, potem znow pompa i na koniec hamulce tak na wszelki wypadek. Tera mam hamulec 0,5 palcowy zanim pomysle juz hamuje. Caly jednak czas chodzilo mi po glowie coz sie stalo ze nagle stracilem hamulec... i kurde olsnilo mnie: parkowalem Ducata u siebie w piwnicy , a tam dosc stromo jest... Klekota wprowadzalem po pochylosci tylem trzymajac palce na hamulcu ale ktoregos dnia lekko stracilem rownowage i wtedy musial zalapac lewego powietrza( plynu mialem troche ponizej polowy), od razu tego nie odczulem tylko potem podczas jazdy...Narazie Duc odpoczywa w Jedwabnem , a kulam sie do roboty Drgawka...748 S-czeka na niedzielna Piknik Motocyklowy w Czerwonym Borze, mam zamiar przyjechac, a potem skoczyc do Minska Maz. obejrzec pare klasykow...Tak wiec jak parkujecie maszyne po pochylni zwracajcie potem uwage na stan hamowni. PPozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gomez Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 A naciag lancucha moze miec wplyw na slizganie sie sprzegla ??Od pewnego czasu obserwuje ze w moim moto przy mocno odkreconym gazie powyzej 5000 tys obr, sprzeglo zaczyna sie slizgac, czyli obroty ida na 7000 tysi a predkosc przyrasta wolno.Jednak wczoraj zauwazylem ze mam lancuch za luzny, napialem i ku mojemu zdziwieniu przyspiesza lepiej i sprzeglo nie puszcza,Jakas dziwna korelacja.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) Powiem Wam tak: chciałem kupić stelaz pod kufer do mojego SS`a ale już nie produkują. Ostatnio poprosiłem kumpla z USA,żeby mi kupił amor skrętu Ohlinsa i co chwila pisze,że wszyscy odmawiaja bo nie maja na stanie. Zapytałem naszego importera Ohlinsa i mi odpowiedział,że już wycofany z produkcji:( Ciężka dola SSmana :icon_mrgreen:(( Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gomez Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Jak by sie czlowiek uparl i cos takiego zakupilhttp://www.scootershop.com/catalog/product...ad5f8e9a1f76e12nastepnie troche wygial, gdzie indziej dziurke nawiercil to moze by i dopasowal :icon_mrgreen: Oj ciezka dola :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 A naciag lancucha moze miec wplyw na slizganie sie sprzegla ??Od pewnego czasu obserwuje ze w moim moto przy mocno odkreconym gazie powyzej 5000 tys obr, sprzeglo zaczyna sie slizgac, czyli obroty ida na 7000 tysi a predkosc przyrasta wolno.Jednak wczoraj zauwazylem ze mam lancuch za luzny, napialem i ku mojemu zdziwieniu przyspiesza lepiej i sprzeglo nie puszcza,Jakas dziwna korelacja.... Hmm, chyba coś w tym jest...zaczynał robić się problem ze sprzęgłem w moim SS t.j slizganie i nagle po przejechaniu 150 km wyciekł mi cały płyn. Przy tym miałam założony łańcuch jeszcze po poprzednim właścicielu- podobno wymieniany w tymże sezonie a strasznie zardzewiały :) - co niektórzy widzieli :) ) nie dało się go odrestaurować, po czyszczeniu i naciągnięciu i tak powrócił do poprzedniego stanu. Przy zakładaniu nowego napędu zdemontowałam pompkę sprzęgła i okazało się, że była zapchana smarem i rdzą z łańcucha, popychacz również. Oczyściło się wszystko z tej mazi, założyłam nowy napęd i wszystko wróciło do normy. Dzięki Janek za podpowiedź z ta pompką, na szczęście nie trzeba było nic wymieniać :notworthy: I teraz pytanie, czy to możliwe, że łańcuch mógł w taki sposób wpłynąć na prace sprzęgła??? czy to tzw zbieg okoliczności??? nie ukrywam, że teraz SS przyspiesza o wiele lepiej, a sprzęgło nie przysparza problemów. pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Co ja tu czytam, jakieś dziwy i czary mary....hehehe...King pewnie ci się wodzik zacierał - przyklejał w tej mazi i dlatego sprzęgło nie była całkowicie załączone...A naciąg łańcucha ma się do tego jak pięść do oka...PozdrSeb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gomez Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Czyli jeszcze musze ta pompkę sprzegła przeczyścić.Trudne to ?? Pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Podoba mi się strasznie taka osłona sprzęgła:http://www.emotouk.com/ducati1098/stm/cover1.jpgale czy to jeszcze możan nazwać osłoną...? :biggrin: pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidu Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam,desmozakręconych,mam takie pytanie, może któreś z Was wie coś więcej na temat DUCATI JVB SCRAMBLER-czy i gdzie można kupic,mniej więcej cena.Mam napalonego kolege ktory jest mocno zainteresowany tym modelem,za wszelkie podpowiedzi -wielkie dzięki :biggrin: .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) A jest taka przerobka w Niemiaszkowie bodajze... trza wrzucic na googla i jakies info wyjdzie...ale podejrzewam ze musi wywrotke piniedzy na to wydac...Oslonke juz kiedys widzialem, ale trzeba pamietac ze podczas ewentualnej nawet malej gleby mozliwe jest uszkodzenie srub/ kosza... ktory tani nie jest.Mi osobiscie ostatnio podoba sie Speedymoto Alien styl, a mam zalozona pokrywke z MHE 900 - chromowana :-).Jednak moje przemyslenia nt przerobki Klekota wybiegly w znaczna przyszlosc i juz szukam odpowiedniej polki od Monstera S2/S4 - coby na starosc nie korzystac przy wsiadaniu z pomocy osob trzecich:-)Narazie. Pozdr. Janek 748 S. Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.