Lecho Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Kurcze - mam nadzieje ze zapal przez zime nikomu nie minie i bedzie mozna narobic huku na jakims torze ;-) O to się chyba nie ma co martwić. Zapał przez zimę może się co najwyżej powiększyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Co dobrego z tego wynika - jest czas na ewentualne przeróbki :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 U mnie szykuje sie mala przerobka kupilim wczoraj "dzusy" do owiewek( sie w zime zainstaluje u nikla- brakuje 6 szt.), a w Warszawie stoi Rysków Classic 1000 w agencji celnej- ale odbierze po swietach.Narazie. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 U mnie szykuje sie mala przerobka kupilim wczoraj "dzusy" do owiewek( sie w zime zainstaluje u nikla- brakuje 6 szt.), a w Warszawie stoi Rysków Classic 1000 w agencji celnej- ale odbierze po swietach.Narazie. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. A jaki Classic - GT czy Sport? Widzialem Sporta w Motofunie na zywo - no cos takiego moglo by stac w moim garazu :-) Ale czuje ze mialbym spory dylemat wchodzac do garazu w ktorym by stal np ow Classic, a do tego S4RS i 999S :-) Fajnie czasem popuscic wodze fantazji :-)A co do przerobek zimowych to jest bardzo dobry plan :-) Ale krok pierwszy to rozbicie swinki - skarbonki i przeliczenie "diengow" :> Potej juz tylko dlugie zimowe wieczory przed monitorem w poszukiwaniu ciekawych dodatkow i usprawnien do naszych Desmomaszyn :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A co do przerobek zimowych to jest bardzo dobry plan :-) Ale krok pierwszy to rozbicie swinki - skarbonki i przeliczenie "diengow" :> Potej juz tylko dlugie zimowe wieczory przed monitorem w poszukiwaniu ciekawych dodatkow i usprawnien do naszych Desmomaszyn :icon_exclaim: Szczęściarz z Ciebie, że masz jeszcze świnkę :clap: Ale rozumiem, że jako "Świeżak" zaczynasz dopiero wymiany elementów na coś "nie standardowego" - potem przywykniesz do tego, że wartość początkowa :icon_question: maszyny to tylko 1/2 obecnej wartości :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Szczęściarz z Ciebie, że masz jeszcze świnkę :biggrin: Ale rozumiem, że jako "Świeżak" zaczynasz dopiero wymiany elementów na coś "nie standardowego" - potem przywykniesz do tego, że wartość początkowa :icon_question: maszyny to tylko 1/2 obecnej wartości :icon_exclaim: Tak Mumin. Czesto przyrownuje sie Duki do Harley'i w tej kwestii. To jakby surowki do tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Tak Mumin. Czesto przyrownuje sie Duki do Harley'i w tej kwestii. To jakby surowki do tuningu. no wiem bo odczułem to przy swoim poprzednim Monsterku, gdzie dołożyłem do niego trochę dodatków o wartości niewiele mniejszej niż wartości jego zakupu :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Wiesz Muminek - posiadanie swinki, a posiadanie swinki pelnej $, to dwie osobne sprawy :icon_question: Podobnie sie ma sprawa sprawa z byciem Swiezakiem na forum, a byciem Swiezakiem w temacie Ducatow i ich przerobek :icon_exclaim: Na pewno takie strony jak ducatiparts i saarland (a nawet wiele innych sa mi znane). Co gorsze znane sa mi tez ceny... :evil: Wiec jak sobie pomysle ile bym musial wydac zeby powkladac choc czesc gratow, o ktorych marze, to mysle ze swinka w skali 1:1 to jest to czego mi potrzeba :biggrin:Absolutnie sie zgadazam z jackiem998 - Duc to idelany poczatek na drodze do posiadania naprawde unikalnego motocykla. Juz samo posiadanie wloskiego sprzeta wyroznia w tlumie wszelkiej masci erłanów i cebr. Ale dopiero powkladanie akcesoriow, zmiana wydechu, dolozenie paru performance parts sprawia ze banan w trakcie jazdy ograniczany jest tylko uszami :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk600ss Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 WitamMam pytanie odnosnie motocykli tej marki. a w szczegolnosci modelu monster 600 czy 620 i.e (wrazenia z jazdy, no i jak jest z ta awaryjnoscia)Prosze o odpowiedzi uzytkownkow tych motocykli (obiektywne)Pozdrawiam ja miałem ducati 600 supersport z 94 roku a problem to mialem jeden powazny a mianowicie padl jeden modol.koszt tego to 300 eur w polsce bardzo ciezko kupic a ja sprowadzalem z wloch.poza tym twardy mala moc dla 2 osob kaprysny taka tam popierdula.na naszych drogach zawieszenie pada jak cholera simeringi w przednich lagach- wymiana co sezon(bo zakladalem akcesoryjne badziewie),poza tym ciezko sprzedac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasec Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 ja miałem ducati 600 supersport z 94 roku a problem to mialem jeden powazny a mianowicie padl jeden modol.koszt tego to 300 eur w polsce bardzo ciezko kupic a ja sprowadzalem z wloch.poza tym twardy mala moc dla 2 osob kaprysny taka tam popierdula.na naszych drogach zawieszenie pada jak cholera simeringi w przednich lagach- wymiana co sezon(bo zakladalem akcesoryjne badziewie),poza tym ciezko sprzedac. hehe, brak mi slow... :icon_mrgreen: odpowiedz na posta sprzed ponad poltora roku...twarde zawieszenie to zdecydowana zaleta,a zakladanie kiepskich uszczelniaczy juz jest odpowiedzia na pytanie,ech.. proponuje zdecydowanie przesiasc sie na japoniepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Masz racje yasec - popieram Twojego posta co do zawiasu i uszczelniaczy w calej rozciaglosci :biggrin: Poza tym ciezko kupowac 600/620 i spodziewac sie ze z takim silniczkiem bedzie sie nie wiadomo jak wymiatac z pasazerem... Choc bylem kiedys na motowypadzie, gdzie DarkMann, wtedy jeszcze z przyszla Zona, naprawde dawali rade. Choc to jedna z jego pierwszych przejazdzek. A teraz, z tego co wiem, DarkMann na Poznaniu swoim Monsterem szlifuje nakolanniki o asfalt i objezdza japonie po zewnetrznej :banghead: DarkMann - respect :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Nie widziałem, jak to robi ale jego nakolanniki mówią za siebie... :( tylko narzekał trochę, że małą prędkość osiągnął na startowej... za to w zakrętach też niewiele musiał zwalniać hihihihi.... :icon_evil: Respect :banghead: Hejka Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Hehe Scitro - a te opowiesci to slyszales (a nakolanniki widziales) na pl. Nowym na Kazimierzu?? :( A tak przy okazji mam pytanie dla desmomaniakow z Krakowa i okolic. Plac Nowy jest fajny, ale opanowany tez przez i motocyklistow innej masci. Co Wy na to, zeby znalezc jakas fajna miejscowke na zimowe, regularne spotkania i planowanie przyszlego sezonu? Gdzies gdzie nie bedzie huczacej muzyki, dymu, ale za to da sie zaparkowac moto w sezonie? (choc nie jestem zwolennikiem lansu). Rozmawialem juz z Prezesem aka duke75, ale na razie zadna konkretna propozycja nie padla :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam może głupie pytanie zadaje ale niewiem :) mianowicie czym różni sie ducati 749 od ducati 999 ?? z wygladu sa raczej takie same.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasec Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam może głupie pytanie zadaje ale niewiem :icon_mrgreen: mianowicie czym różni sie ducati 749 od ducati 999 ?? z wygladu sa raczej takie same.pozdrawiam roznia sie pojemnoscia przede wszystkim,numery w nazwach ducati to glownie okreslenie pojemnoscinp.748,916,996,998 w przypadku 749 to modele podstawowe poj. 748 a R-ka 749natomiast 999 w modelach podstawowych poj. 998 a R-ka 999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.