Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , wrzucilem pare fotek z WDW 2007 jak bede w polsce to wrzuce paczke ze wszystkimi zdjeciami bez obrobki.

 

pzdr

 

http://www.bikepics.com/members/allyrx/personal/

 

aLLy - piękne zdjęcia. Aż żal, że nie było nas tam :) kurczę, trzeba będzie jakoś się spotkać w większym gronie jak będziesz i przy piwku może sobie pogwarzymy jak to było i pooglądamy więcej zdjątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem sygnał od kumpla,ze sprzedaje on swojego Monstera 620. Jest to sztuka z roku 2003 ale została jako nówka zakupiona w salonie MotoFun w Krakowie w grudniu 2004 i zarejestrowana na wiosne 2005 roku. Motocykl został zakupiony za moim pośrednictwem oraz namową i znam jego losy od początku aż do teraz. Jest absolutnie bezwypadkowy i rzadko używany przez kolege-lekarza stąd przebieg tylko ok. 5000 tys km. Jest to wersja z podwójna tarczą hamulcową z przodu, z mini-owiewką, w kolorze srebrnym i ma karbonowe wydechy. Rzucam na razie hasło a jak poznam więcej szczegółów to dam wam znać.

Pozdro

 

Eeej a to Ninie się kolor nie podoba, czy za słaby POWER pod siedzeniem??? :icon_razz:

 

PZDR

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz tych podejrzanych wydechow wydaje sie w porzadku, jednak jak kazdy sprzet wymaga dokladnego przyjrzenia sie - szczegolnie od strony wewnetrznej owiewek i stelaza lampy, jesli chodzi o sam silnik- wydaje takie charakterystyczne dzwieki ze tylko doswiadczony Ducatista - Mechanista moze potwierdzic czy dany dzwiek jest "laskotaniem" mechanizmu desmo, czy raczej halas zwiastujacy klopoty...Tak samo na dole silnika, trza siw wsluchac czy oprocz klekotu sprzegla i szumu lozysk tocznych nie ma innych podejrzanych halasow(szczegolnie jak narastaja po dodaniu gazu-im wiecej gazu tym wieksza czestotliwosc)

Silnik mocny jak tur- jezdzi b. dobrze momentem obrotowym- wiec powyzej 9000 obr nie ma czego szukac, prawdopodobnie nie ma odciecia, wiec nie wolno krecic pow 9500, rocznik przed 2000- czyli wszystkie czynnosci serwisowe(luzy i oleje) nalezy robic co 5000-6000 km a nie jak podaje fabryka co 10000, sprawdzenie i wymiana paskow moze byc juz po 10000. Pierwszym powazniejszym zakupem(oczywiscie jak wszystko gra), powinno byc zakupienie ladniejszych wydechow( te na zdjeciu i tak prawdopodobnie nie sa oryginalne) i chyba kufrow(do jazdy turystycznej), to chyba wszystko. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. P.S Seba prawdopodobnie moj Klekot jest jedynym czarnym S w Polsce, jest S-ka zolta z tlumikami chyba Remus, albo Arrow co widzialem ja na Motobazarze, a ta z ogloszenia na allegro to podrobka S-ki:-))) nawet zlotych lag ni ma...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że tak!!! zapraszam! Podaj mi swoje dane na PW albo maila i jesteś "member"!

Pozdro

 

Duke, poczta z danymi poszla :)

 

Hey, co myslicie o tym modelu i czy warto?? klik

 

osobiscie dosiadam nieco podobnej sztuki, tj.ST3 i widze, ze stan tego na foto od oryginalu odbiega,

poza wydechami jak wspomnial Janek, to lusterka, klamki, koncowki kierownicy,

no a przede wszystkim widac, ze malowano boczki, i nawet nie postarano sie o dobor napisow,

tak wiec moto mialo przejscia i nalezalo by sprawdzic jakie...

a co do tych wydechow... mimo, ze podniesione to troche nieszczesliwie,

dolne krawedzie moga trzec przy zlozeniach w winklach,

ktos popsul w ten sposob patent ducati z regulowaniem wysokosci w tym modelu,

to tyle co na podstawie zdjec moge powiedzec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki za odpowiedzi :) , za tydzien bede w kraju to bede myslal dalej :)

to może popatrz coś za granicą - na ogół znajdziesz tam motorki z większą ilością doposażeń niż u nas no i były one jeżdżone na trochę lepszych drogach niż w Polsce - może warto popatrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba prawdopodobnie moj Klekot jest jedynym czarnym S w Polsce, jest S-ka zolta z tlumikami chyba Remus, albo Arrow co widzialem ja na Motobazarze, a ta z ogloszenia na allegro to podrobka S-ki:-))) nawet zlotych lag ni ma...

 

Mój kumpel w Krk ma żółte 748 S z 2002(kupione jako nowe w salonie). Jeździłem kiedyś na nim i stąd moja oponia, którą kiedys zamieścilem na tym forum.

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALLY

 

 

To mo favoryt

http://www.bikepics.com/pictures/975200/

 

Gratuluje zdjęć i zadroszcze tego co zobaczyłeś.

 

Czy któryś z Was pojechał do ślubu swoim Ducati ??

 

Na pewno bedzie sesja fotograficzna z Duc'iem ale może by tak na moto do koscioła :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yasec, przewidujesz jakieś "wpisowe"??? hihihi... :)

DarkMann tak sobie wczoraj rozważałem, czy by do Ciebie na "słaze" nie przyjechać i życzenia złożyć... :)

Ładne cacko, Dark-u trochę popracujesz nad swoim i efekt podobny, przynajmniej już kolor masz taki... :bigrazz:

Pozdro

Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z łodzi to rzut beretem do Kraka, w 2.5h przylecisz, a jak włączysz naddźwiękową to w 2h... :evil:

Mogę skombinować tanie spanie (40 zeta od łeba + sniadanie) ale pod Krakowem, chyba że bedzie tylko kilku członków, to u mnie w chacie gratis, tyle że śniadanie trza sobie samemu zrobić :biggrin:

Aaa, zapomniałbym, że dobrze będzie jak Duke75 jakiś swój wolny termin poda, żeby miał kto koszulkę wręczyć

Pozdr. Seb

 

Edit:

Szybkie pytanko: Wczoraj walnąłem kołem w muldę na drodze, tak że omało mnie nie wysadziło z siodła... i motocykl zgasł. Okazało się po chwili, że spalił mi sie bezpiecznik od zapłonu. Jaki element może powodować zwarcie w obwodzie zapłonu???

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drogich desmomaniakow. Chcialem sie z wami podzielic swoimi wrazeniami przezytymi ostatnimi czasy na 3 dni temu zakupionym nowiusienkim Monsterze M695 (zdjecia dolacze wkrotce, wlasnie ide je zrobic).

 

No ale moze zaczne od poczatku. Pierwsze uruchomienie go i pierwsze wrzucenie jedynki oraz pierwsza jazde po okolicznych wsiach zapamietam chyba na zawsze. Dżizus jak on zaje**scie chodzi :wink: :) :eek: :icon_eek: :eek: . Dzwiek dukatowego v twina przerosl moje najsmielsze oczekiwania. Dzwiek tego jak schodzi z obrotow to jakby kurna Zeus grzmial na olimpie :banghead: . Juz nawet nie wspomne jak dalo sie odczuc roznice mocy pomiedzy wczesniej zasiadana MZtka 125 a ta czarna bestia z czerwonym szkieletem.

Swiadomość posiadania swojego od dawien dawna upragnionego monstera napawala mnie taka euforia ze najchetniej bym zjezdzil nim swiat. Na szczescie euforia ta nie objawiala sie mocniejszym przekrecaniem manetki gazu.

No i teraz nadeszla kolej na mniej przyjemna czesc opowiesci a mianowicie wczoraj gdy licznik szczesliwie przejechanych przeze mnie kilometrow dobil 180 i wyjezdzalem z piaszczystej drogi stalo sie cos hmm nawet nie wiem jak to ujac bo straszne i okropne nie zobrazuja tego wlasciwie. Nazywajac to juz po imieniu powiem ze to byla gleba. Zlapalem tak jakby high-sidea ruszajac z piaszczystej drogi na asfalt. Myslalem ze tam umre widzac mojego lezacego rumaka a gdy mnie zrzucal z siodla to myslalem ku*wa ze to koniec. Uczucie zajebiscie STRASZNE.Cale szczeście motor nie wjechal na droge ale pozostal jeszcze na skrawku piaszczystej drogi. Podsumowujac - brak umiejetnosci i opanowania motocykla...

 

Skonczylo sie tylko na cale szczescie na lekko przerysowanym wydechu, koniuszku prawego-tylnego kierunku i porysowanym lusterku (ale na szczescie rysy takie jakby kot podrapal).

 

No i stalo sie jeszcze cos a mianowicie cos z ogranicznikiem skretu w prawa strone bo kierownica moze sie stykac z bakiem a skrecajac w lewo nie styka sie. Gdzie sa te ograniczniki? Szukalem ich no ale nie moglem sie doszukac

 

Druga sprawa - znalazlem tutaj : http://www.motocombo.pl/index2.php?manufacturers_id=51 . Crash-pady. Tylko sa takowe do monstra 600, 900, oraz S4. Ktore beda pasowac do 695? Orientuje sie ktos?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ogranicznik masz w porządku (te 2 śrubki wkręcane w dolną półkę przy główce ramy) , sprawdź lepiej kierownicę, bo prawdopodobnie masz krzywą, Seb to już przerabiał po rodeo na łące...hehehe...

Życzę udanego prostowania.

Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...